• Wanneer het psychiatrische ziekenhuis Western State in Massachusetts in 1997 het verminkte lichaam vind van een jonge stagiaire wordt aangetroffen, is er geen gebrek aan verdachten. De inrichting zit er vol mee. Het psychiatrische ziekenhuis is er vooral om gekken binnen te houden, de buitenwereld buiten te sluiten en hun behandeling is niet op vooruitgang gebaseerd. Er worden maar zelden patiënten ontslagen. Het ziekenhuis zit veel te vol en hulpkreten worden niet beantwoord, deels door de onderbezetting in personeel. Vanuit Boston komt een officier van Justitie om de moordenaar binnen de muren te zoeken. De verplegers willen wel een handje helpen, maar de leiding probeert dit zoveel mogelijk tegen te houden omdat 'de dagelijkse gang van zaken en de behandelingen niet verstoord mogen worden'. Welke partij wint het uiteindelijk en zal de moordenaar gevonden worden voordat er meer moorden gepleegd worden?


    Het Western State Hospital bestaat uit meerdere gebouwen. Deze RPG speelt zich in één van deze gebouwen af, met de naam Amherst. Elk gebouw is genoemd naar college's in Amerika. In elk gebouw bevind zich een minigemeenschap vol met gekken. Er zit geen systeem in de gebouwen, elk gebouw krijgt schizofrenen, depressieven, dementen, zwakzinnigen, verstandelijk gehandicapten en catatonen. Wat er vooral gedaan word is ze medicijnen geven en als ze onrustig worden nog meer medicijnen geven. Het ziekenhuis is niet zozeer uit op voortgang, af en toe worden er enkelen ontslagen, maar dit enkel als ze ergens heen kunnen hierna.

    Het gebouw bestaat uit drie verdiepingen. Op de begane grond vind je de ingang, samen met de verpleegkundigen post. Er is een lange gang zoals op elke verdieping, waaraan verschillende kamers grenzen. Op de begane grond is dit de eetzaal, de dagbesteding kamer waar twee tv's staan, verschillende banken en tafels, spelletjes en een pingpong tafel. Verder zijn er nog allerlei kamers die iets weghebben van klaslokalen, dit zijn kamers voor de dagbehandeling. Daar worden groepssessies gedaan.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapzalen. De trap erheen zit tegenover de verpleegkundigen post. Als je boven aankomt heb je eerst de slaapzalen voor mannen. Het is hier veel te vol, de slaapzalen zijn niet berekend op zoveel mensen en de bedden staan dicht op elkaar. Aan ieders voeteneind staat een kist met persoonlijke spullen. Aan het einde van de slaapzaal zijn de douches en de wc's. Hier heb je echter maar weinig privacy. Tussen de mannenslaapzaal en de vrouwenslaapzaal zit opnieuw een verpleegkundigen post.
    Op de derde verdieping vind je de paar kantoren die er zijn, plus de opbergplekken voor dossiers. Hiernaast heb je daar ook de isoleercellen, deze zijn 2 bij 3 meter groot. Erin staat een bed die vastgespijkerd is aan de grond en een wc pot. Patiënten in de isoleercel hebben doorgaans een dwangbuis om. Van deze cellen zijn er 6.
    Tevens zijn er op elke verdieping wc's en kasten die altijd op slot zitten. Hierin zitten schoonmaakspullen en wat nog meer nodig is. De muren en vloer van het gebouw zijn wit, er zijn genoeg ramen, maar ze hebben allemaal tralies ervoor. Naar buiten gaan is enkel mogelijk onder begeleiding van verplegers en met toestemming van de arts of psycholoog. Er is een basketbalveldje en een tuin waarin patiënten mogen werken. Aan de rand van het terrein ligt een armoedige begraafplaats. Het komt vaak voor dat patiënten geen familie (meer) hebben en daar sterven of zelfmoord plegen.

    De verpleegkundigen dragen uniformen, deze zijn over het algemeen wit met lichtblauw, broeken, vesten, shirts en rokken. Voor de vrouwen is er ook nog een kapje maar het is niet verplicht om te dragen. De psychiater en de medisch directeur dragen hun eigen kleding. De patiënten krijgen kleding van het ziekenhuis, maar mogen ook hun eigen kleding dragen die ze hebben meegenomen. Ze krijgen een witte pyjama, een witte broek, een wit vest en een blauw t-shirt. Schoenen kunnen op aanvraag gedaan worden, maar zijn meestal croc-achtige dingen in alle kleuren.

    Alle werknemers wonen tijdelijk of definitief op het terrein van het ziekenhuis. Er staat een grote flat met woningen, sommige speciaal voor gezinnen en anderen voor alleenstaande mensen.


    Regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Minstens 300 woorden per post.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realistisch, ze leven in een psychiatrisch ziekenhuis, dus houd je aan het ziekenbeeld.
    - Maximaal 2 rollen per persoon in variatie.
    - Niet offtopic gaan, hiervoor is een praattopic.
    - Let op je spelling en grammatica.
    - Speel alleen je eigen karakter.
    - Reserveringen blijven maximaal 3 dagen staan, ook als ze nog niet helemaal ingevuld zijn. Dit kan veranderen in overleg ivm vakanties.


    Rollen:

    Officier van Justitie: [1 vrouw] (doet onderzoek naar de moord)
    - Lucy Ryu - Assassin

    Medisch Directeur: [1 man] (schrijft recepten uit, houd gesprekken met patiënten en is de baas)
    - Geert Gijsbrecht - dooddoenervo

    Psychiater: [1 man] (heeft gesprekken met patiënten, is de baas over de verpleegkundigen en raad de medisch directeur dingen aan)
    - Zayden Rhys Burke - Assassin

    Verpleegkundigen:
    - Andrew Tyler Jenkins - Tyrion
    - Scarlett Bane - Pom

    Patiënten:
    - Remy Terence Shaw - Assassin
    - Vintain Perssons - TragicYouth
    - Alexander Jean Rýmers - Vlahos
    - Sawyer Finn - Ramsays
    - Mick Daimon - Shion
    - Isabelle Reanne Fonseca - Lahey
    - Gracie Mirabelle Peyton - Tyrion
    - Faye Luna Caldwell - Macabre
    - Faith Shepperd - HippieDream
    - Janet Brooklyn - Etoiles

    Invullijstjes:

    Rol: Medisch directeur/psychiater
    Naam:
    Bijnaam: Iedereen heeft een bijnaam, een afkorting van hun naam of gebaseerd op hun karakter/verleden/ziekte
    Leeftijd: 25+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Extra:

    Rol: Verpleegkundige
    Naam:
    Bijnaam: Iedereen heeft een bijnaam, een afkorting van hun naam of gebaseerd op hun karakter/verleden/ziekte
    Leeftijd: 18+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Extra:

    Rol: Patiënt
    Naam:
    Bijnaam: Iedereen heeft een bijnaam, een afkorting van hun naam of gebaseerd op hun karakter/verleden/ziekte
    Leeftijd: 18+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Foto + beschrijving
    Ziekte:
    Verleden: Familie, sinds hoelang in het psychiatrische ziekenhuis (kan niet onder de 18 daar gekomen zijn) eventueel eerder beroep.
    Extra:


    Wil je de moordenaar spelen? Stuur mij een pbtje. Als alle rollen ingevuld zijn kies ik zelf de moordenaar en krijgt diegene een pbtje van mij terug. Dit mag je echter aan niemand vertellen. Het kan ook een werknemer zijn.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 19:59 ]


    Your make-up is terrible

    :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan ik nog joinen? Zo ja, dan zou ik graag een mannelijke patiënt willen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Kan ik nog joinen? Zo ja, dan zou ik graag een mannelijke patiënt willen


    Mannelijke patiënten zijn heel erg welkom!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mannelijke patiënten zijn heel erg welkom!


    Haha yayy, ik ga direct aan de gang


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol:
    Patiënt
    Naam:
    Alexander Jean Rýmers
    Bijnaam:
    Alex
    Leeftijd:
    21
    Geslacht:
    Mannelijk
    Innerlijk:
    Alexander is erg onzeker over zichzelf, maar wanneer mensen hem dan toch wel beledigen kan hij omslaan en diegene flink uitschelden en misschien zelfs ‘aanvallen’. Excuses zal hij dan ook niet aanbieden, want diegene heeft het volgens hem dan verdiend. Hij kan nog dagen, misschien weken, boos blijven op die persoon. Ook kan zijn stemming ineens omslaan, maar dit gebeurd zelden, als hij zijn medicatie maar krijgt.
    Alexander heeft moeite met het vertrouwen van mensen, soms verteld hij dit ook aan de mensen die bij hem in de buurt zijn. Vaak is hij meer in zichzelf gekeerd.
    Ook al is Alex in een grote groep en praten mensen met hem, hij voelt zich achtergesteld en alleen. Vaak verdwaalt hij dan in zijn gedachten weg, vaak zijn deze gedachten niet erg leuk. Ze gaan over dingen die hem alleen maar onzeker maken over zichzelf. Hier spreekt hij niet luidop over.
    Alexander is vriendelijk tegen mensen zolang ze hem niet boos maken, hij wil soms nog wel eens helpen met klusjes, uit zichzelf maar ook als het gevraagd word. Al is hij vaak niet zo zeker van zijn zaak en vraagt dan erg vaak of hij het wel goed doet.
    Iets waar Alex niet tegen kan is genegeerd worden als hij iets vraagt, hier kan hij snel geïrriteerd om worden. Vaak zijn er vazen en glazen gesneuveld bij hem in de buurt omdat hij zich niet onder controle kan houden als hij eenmaal een woedeaanval heeft.

    Er zullen vast nog wel meer dingen zijn, maar ik denk dat die wel in de rpg zelf aan bod komen
    Uiterlijk:


    Alexander heeft donkere haren die rommelig op zijn hoofd liggen, veel doet hij niet aan zijn haar. Hij heeft en slank postuur en is rond de 183 cm lang. Hij heeft altijd donkere kleren aan. Zijn truien hebben altijd lange mouwen, dit is om de littekens die hij vroeger gemaakt heeft te verbergen. Hij wil ze het liefst zelf niet zien, hierdoor word hij onzeker. Zijn ogen zijn groenachtig van kleur, zelf vind hij zijn ogen niet zo heel erg mooi, hij had liever blauwe ogen gehad.
    Alexander heeft een lichte huidskleur en een spits gezicht. Zijn ogen stralen op dit moment niets anders uit dan ongelukkigheid.
    Ziekte:
    Borderline
    Verleden:
    Altijd hebben de ouders van Alex al gevoeld dat er wat mis was, toen hij 16 was werd hij onhandelbaar; Woedeaanvallen, scheldkanonnades, geweld. Alles kwam wel een aantal keer per dag voor. Alexander begon zichzelf te pijnigen, snijden in zijn armen en heeft zelfs een keer zelfmoord proberen te plegen. Zijn vader heeft hem maar net op tijd van de trapleuning kunnen trekken voordat hij zou springen, hij wilde zichzelf verhangen.
    Toen Alex 17 was hebben zijn ouders ervoor gekozen een psycholoog in te schakelen, na vele gesprekken is eruit gekomen dat Alex Borderline heeft. Hij kreeg er medicatie voor maar veel nut heeft het niet gehad. Alles werd steeds erger, maar ook de onzekerheid werd erger. Opnieuw heeft hij zijn leven proberen te eindigen, twee week voordat hij 18 zou worden. Deze poging is gelukkig ook mislukt.
    Twee maanden na zijn 18e hebben zijn ouders, in overleg met een psychiater, ervoor gekozen Alex rust te gunnen en hem naar het WSH te sturen. Hij zit hier dus al vanaf dat jaar.
    Sorry als het een beetje flut is
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lahey schreef:
    (...)

    Me too :')
    Maar hij is echt verreweg het langst volgens mij xd
    En vooral de meisjes zijn erg klein xd


    Mweh, ik vind 1,75 meter niet klein voor een meisje. Ze is dan langer dan ik :')


    26 - 02 - '16

    Alexander is, tot nu toe, af ^~^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij staat erbij!

    Nu nog een psychiater erbij en ik ben blij haha.


    Your make-up is terrible

    Wat mannelijke patiënten mag ook nog wel xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmmm. Ik hou deze RPG al even in de gaten. Maar ben echt aan het twijfelen om mee te doen :/


    And in that moment, we were infinite.

    Ramsays schreef:
    Hmmm. Ik hou deze RPG al even in de gaten. Maar ben echt aan het twijfelen om mee te doen :/


    Ik zou het leuk vinden als je mee doet!


    Your make-up is terrible

    Ramsays,
    Ik ook! Hoe meer mensen hoe beter en leuker!
    Dit is echt een top RPG!

    Ik ga trouwens vrijdag voor een weekje op vakantie en ik hoor pas net dat we daar wifi hebben van één of andere supermarkt, waardoor ik voor wifi soms ook buiten moet zitten voor beter bereik. Hoop dus dat ik dan wel gewoon kan blijven posten, want ik heb ook 3G op mijn mobiel, ook al is dat wat onhandiger en nogal traag.
    Maar het leek me wel zo netjes om het even te melden. ;)


    I can't define who I am.

    Ben nog ff aan me personage aan het sleutelen -Lang leven 2 beeldschermen!- En gooi haar daarna maar ff op dit topic.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial