• We kennen elkaar al ons hele leven en tot groep 5 (leeftijd van 8) kwamen we letterlijk bijna elke dag bij elkaar spelen, meestal bij mij thuis. Daarna van groep 6-8 zaten we in andere klassen, we spraken minder af maar toch nog steeds heel regelmatig. Nou ja op de middelbare school werd spraken we ook nog wel met elkaar af, vooral in de zomervakantie enzo dan deden we vaak dagen achter elkaar samen schietspelletjs online op de computer enzo. Maar sinds een tijdje hoeft ze me helemaal niet meer en ik voel me achteraf gezien heel erg gebruikt, vroeger gingen we namelijk bij mij thuis vaak omdat ik meer speelgoed had en in de zomervakantie heb ik een donkerbruin vermoeden dat ze gewoon niks beters te doen had.

    Nu al een hele tijd kijkt ze helemaal niet naar me om, zelfs als ik aangeef dat ze me gewoon mag bellen om iets te doen als ze zich verveeld. Dan zet ze op twitter dat ze niks te doen heeft ofzo en dat lees ik dan maar ze belt me gewoon niet en dan als ik zeg dat we al te lang niks hebben gedaan dan heeft ze het zogenaamd druk terwijl ze ondertussen met andere mensen wel afspreekt en zich ook dagen verveeld.>_<

    Ik ben altijd al veel te aardig geweest en dat verdient ze eigenlijk helemaal niet maar ik kan mensen gewoon moeilijk de rug toe keren, dat zit niet echt in me en ik vind het vreselijk kut.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Atomic schreef:
    Vriendinnen kunnen nou eenmaal uit elkaar groeien. Blijkbaar heeft zij geen behoefte meer aan contact met jou en als het contact nog maar van één kant komt, kun je het soms beter laten gaan. Onthoud gewoon de leuke momenten die je met elkaar gehad hebt als leuke herinneringen en maak ze niet zwart door te denken dat ze je gebruikte, want op dat moment had je het gezellig met haar.
    Laat het gewoon los en zoek iemand die jou gezelschap wel waardeert.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dan schrijf je het in een dagboek, iets op Quizlet zetten is meestal een signaal dat je bevestiging wil. Dat is niets slechts, maar ik denk dat je zelf ook wel weet hoe je hiermee om moet gaan.

    Mag ik vragen waar dit ineens vandaan komt? Ik zie zoveel mensen die zoiets 'even kwijt' willen, daar hoor ik nooit iets over...?
    Niet aanvallend bedoeld, maar ik vind het gewoon vreemd dat je dit ineens zo zegt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sommige vrienden zijn niet gemaakt om jaren mee door te kunnen. Ik heb maar een vriendin bij wie dat is gelukt en waar ik nog steeds mee spreek. Als het je echt stoort, kun je het beter tegen haar zeggen.


    Searching heavens for another earth

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dan schrijf je het in een dagboek, iets op Quizlet zetten is meestal een signaal dat je bevestiging wil. Dat is niets slechts, maar ik denk dat je zelf ook wel weet hoe je hiermee om moet gaan.


    Ongeveer z'n 75% van alle topics zijn zeik topics. Accepteer het. Er zijn zoveel mensen die iets kwijt willen en ik snap het ook best dat je het op Q doet. De volgende keer als jij een topic maakt waar je alleen maar even iets in kwijt wil gaan we lekker allemaal bot reageren. Kijken of jij het leuk vindt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ovidius schreef:
    (...)
    Mag ik vragen waar dit ineens vandaan komt? Ik zie zoveel mensen die zoiets 'even kwijt' willen, daar hoor ik nooit iets over...?
    Niet aanvallend bedoeld, maar ik vind het gewoon vreemd dat je dit ineens zo zegt.


    Ineens? Het is niks negatiefs, ik doe het zelf ook. Als je iets persoonlijks schrijft hoop je dat mensen het met je eens zijn en misschien wel meeleven.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ineens? Het is niks negatiefs, ik doe het zelf ook. Als je iets persoonlijks schrijft hoop je dat mensen het met je eens zijn en misschien wel meeleven.

    Nou, dat zal dan ook de reden kunnen zijn dat ze het online zet in plaats van dus in een dagboek schrijft.


    No growth of the heart is ever a waste

    OnTopic:
    Ik heb ook altijd een vriendin gehad die ik sinds groep zes kende. We spraken eerst veel af toen gingen we ieder naar een andere middelbare maar nog steeds hadden we goed contact tot opeens afgelopen november verdween. Zomaar, en ik heb geen idee hoe of wat maar we spreken elkaar gewoon niet meer.Ik mis haar en de gezellige tijden maar ik heb zo van: het heeft vast een reden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hashirama schreef:
    (...)
    Nou, dat zal dan ook de reden kunnen zijn dat ze het online zet in plaats van dus in een dagboek schrijft.


    Phff dat zeg ik toch ook :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ImAwesome schreef:
    OnTopic:
    Ik heb ook altijd een vriendin gehad die ik sinds groep zes kende. We spraken eerst veel af toen gingen we ieder naar een andere middelbare maar nog steeds hadden we goed contact tot opeens afgelopen november verdween. Zomaar, en ik heb geen idee hoe of wat maar we spreken elkaar gewoon niet meer.Ik mis haar en de gezellige tijden maar ik heb zo van: het heeft vast een reden.


    Ja volgens mij vind mijn 'vriendin' me gewoon niet interessant genoeg meer en vind ze me gewoon saai. Ik zou het niet eens erg vinden als ze dat zou zeggen, ik ben het onderhand wel gewend, maar laat me dan niet als een hondje achter je aan lopen in een poging contact te houden.x_x
    En ik ken haar letterlijk op twee dagen na mijn hele leven want ze is twee dagen na mij geboren en we lagen nog samen in de box.


    You were born original, don't die as a copy.

    Welkom in de puberteit. Heel veel pubers raken vrienden kwijt van vroeger op zo'n leeftijd. Ik heb het ook meegemaakt, de vriendinnen die ik nu heb hebben zoiets ook meegemaakt met hun vroegere beste vriendinnen. Je groeit uit elkaar, krijg andere interesses of gaan elkaar negeren. Het is echt heel erg kut, maar het enige wat je kunt doen is face to face praten en als dat niet werkt houdt het op. Dit hoort helaas bij het leven en je zult denk ik nog wel vaker vrienden zien komen en gaan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja volgens mij vind mijn 'vriendin' me gewoon niet interessant genoeg meer en vind ze me gewoon saai. Ik zou het niet eens erg vinden als ze dat zou zeggen, ik ben het onderhand wel gewend, maar laat me dan niet als een hondje achter je aan lopen in een poging contact te houden.x_x
    En ik ken haar letterlijk op twee dagen na mijn hele leven want ze is twee dagen na mij geboren en we lagen nog samen in de box.


    Ik zou zeggen laat het zo voor het nu is en wacht totdat het een keer van haar kant afkomt. Je zegt het zelf al, je loopt als een soort hondje achter haar aan en daar wordt jij niet gelukkig van. Als zij zich verveelt haar probleem, als zij jou niet meer "goed genoeg" vindt als vriendin dat is dan ook haar problemen. Er zijn genoeg mensen die jouw vriendschap meer dan waard zijn en daar hoort zij, van uitgaand op het topic, niet bij.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 23:30 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mja, het klinkt niet echt vreemd, zulke dingen gebeuren nou eenmaal.


    Life is hard and then we die

    Zijn jullie niet gewoon uit elkaar gegroeid ??

    Mensen groeien nu eenmaal uit elkaar. En volgens jou verhaal klinkt ze niet echt egoïstisch.

    Het is rot voor je, maar ik snap niet hoe dat je vrienden "egoïstisch" maakt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered