• Ik had een idee over een nieuwe story. De personages komen uit drie verschillende bands, maar hoe heet dat dan?
    Het is niet de hele band, want uit alle drie de bands worden drie personages gehaald.
    Hoe heet dat?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Fanfiction


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Belacqua schreef:
    Fanfiction


    Dus nu moet ik de titel opschrijven en dan erachter fanficiton zetten?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Fanfiction


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nathness schreef:
    (...)

    Dus nu moet ik de titel opschrijven en dan erachter fanficiton zetten?
    Of gewoon de namen van de bands/bandleden
    Of gewoon 'Title • Artists'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh nee, ik ben bang dat er een One Direction, The Wanted, The Janoskians verhaal aan zit te komen. Maar je kunt inderdaad gewoon 'Artists' er achter zetten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Of je zet er gewoon niks achter. Je kan altijd in je storyberschrijving zetten over welke personen het gaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Abelard schreef:
    Oh nee, ik ben bang dat er een One Direction, The Wanted, The Janoskians verhaal aan zit te komen. Maar je kunt inderdaad gewoon 'Artists' er achter zetten.


    Ssstt, het word een heel ander soort.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bandom.


    Searching heavens for another earth

    Fourtris schreef:
    Of je zet er gewoon niks achter. Je kan altijd in je storyberschrijving zetten over welke personen het gaat.


    En dan krijg je mensen die gaan zeuren dat je wel in de titel moet zetten waar het over gaat..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Fourtris schreef:
    Of je zet er gewoon niks achter. Je kan altijd in je storyberschrijving zetten over welke personen het gaat.

    Ik vind het vaak wel fijn als erachter staat waarover het gaat. Klik ik tenminste geen 1D verhalen aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Over wie gaat het, als ik dat mag vragen :] ?

    Limits schreef:
    Over wie gaat het, als ik dat mag vragen :] ?


    De bands? Sure, 1D, TW en Janoskians.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    De bands? Sure, 1D, TW en Janoskians.


    Hoe raad ik het? Wel een beetje voorspelbaar, moet ik zeggen. En een klein beetje teleurstellend. Ik had even de stille hoop dat het over andere bands ging, maar dat was onwaarschijnlijk. In ieder geval, veel plezier met je verhaal! (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Hoe raad ik het? Wel een beetje voorspelbaar, moet ik zeggen. En een klein beetje teleurstellend. Ik had even de stille hoop dat het over andere bands ging, maar dat was onwaarschijnlijk. In ieder geval, veel plezier met je verhaal! (:


    Ben, helaas, altijd voorspelbaar. Thanks.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    En dan krijg je mensen die gaan zeuren dat je wel in de titel moet zetten waar het over gaat..
    Ik heb het werkelijk nog nooit gedaan omdat het gewoon niet mooi toont. Ik zet het dan wel mooi in de beschrijving. Mensen moeten daarvoor niet tegen mij gaan zeuren, want het is nog steeds je eigen verhaal en daar heeft een ander geen zegje in. Maar bij 1D verhalen staat het er gewoon vaak in zodat ze zeker weten dat het over hen gaat en dat trekt in dat geval juist wel lezers.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?