• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    Een foto van Demi Lovato because she's my biggest girlcrush like ever.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Jared Leto. omdat, dat de knapste man op aarde is! like Duhh. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Smaug schreef:
    De mijne is Joel uit het spel The Last of Us.
    Ik heb deze gekozen omdat hij een super bad-ass Clint Eastwood-achtige broseph is :')

    Whoaa, ik had hem niet herkend =O Badass!


    ars moriendi

    Ik vond dit plaatje mooi..


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ribery schreef:
    (...)
    Whoaa, ik had hem niet herkend =O Badass!

    Haha, ja hij lijkt het een beetje druk te hebben ^^


    Caution first, always.

    Pompeji schreef:
    Ik vond dit plaatje mooi..


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Liam Payne (One Direction) ik hou gewoon van die jongens en Liam is toch mijn 'favoriet'.


    Reality's overrated.

    Heath Ledger als The Joker. I love the man só freaking much, it's unbelievable. That's why.:Y)


    The odds are néver in our favor.

    Een eng monster met lange klauwen waar bloed vanaf druipt.
    Het trok me aan :Y)


    From these ashes, I will rise

    Pompeji schreef:
    Ik vond dit plaatje mooi..

    + ik vond 't gewoon op weheartit. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb geen idee wie het is, maar vond het gewoon een gave pose..
    ;3


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik zocht een stoere foto van Kat von D. Ik kwam deze tegen, weet niet helemaal zeker of zij het ook echt is, maar ik vond het iets stoers hebben met de tattoo's en omdat het een beetje getekend lijkt. Het plaatje zelf spreekt mij op een of andere manier aan + gevonden op weheartit.com.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 19:37 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Harry Potter and Hermione,

    Omdat ik een Harry Potter fan ben en dit een goede foto van hun samen vond.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Abelard schreef:
    Mezelf, omdat ik me niet schaam voor wie ik ben en hoe ik eruit zie [:


    Let it come and let it be

    Een tekening van een meisje met bloemen voor haar ogen gehouden.
    Het zag er mooi uit,, het is een tekening (waar ik zelf ook van hou) en het heeft nog een privébetekenis.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.