• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    De armen van Doctor Newton Geiszler uit Pacific Rim, omdat hij flipping awesome is en Charlie Day is gewoon een babe c:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 23:57 ]


    Caution first, always.

    Mijn profielfoto heeft te maken met mode en mijn usernaam betekent mode in het Iers.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nightwing/Dick Grayson aka de eerste Robin van Batman en zijn gf Barbara Gordon/Batgirl.
    OTP.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Draculaaaaaaaa

    Hashirama moddafucking Senju.


    No growth of the heart is ever a waste

    Chihiro en Haku uit Spirited Away, geen idee waarom eigenlijk.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    de arm van Barto Krenck JR. om dat ik het een mooiefoto vindt boven dien mijn naam is dooddoener


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Justin Bieber en zijn kleine zusje Jazmyn omdat ik die foto zo schattig vind.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Percabeth :) percy Jackson en Annabeth Chase dus en ik heb die gekozen omdat ze Griekse halfgoden zijn en Olympus het huis van de goden is.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    All stars, want ik hou van die schoenen. (:


    :)

    The legendary miss Britney Spears. Geen verklaring nodig, aight. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    zelf verzonnen anime karakter.
    Maar past niet bij mijn naam, maar dat is een lang verhaal.


    Vampire + Servant = Servamp

    Uhm, een combinatie van Wiliam en Edward, voormalig shipper van Larry Stylinson, maar ik hou de naam want die vind ik awesome x'D
    Louis Tomlinson, ik heb een mega crush op die jongen (a)


    'Darling, just hold on'

    Laura Bell Bundy :3
    Because I love her and her voice ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het gewoon een mooi plaatje. + Esmee (Mouek) heeft expres de zelfde. Haha.


    Reality's overrated.