• Heel simpel: wie of wat staat er op je avatar en waarom heb je hiervoor gekozen?

    Ik begin wel.
    Ikzelf heb Manuel Neuer (keeper van het Duitse nationale voetbalelftal en FC Bayern München) als avatar. De reden is simpel; Bayern is mijn clubje en daarbij vond ik dit een erg mooie foto van de, in mijn ogen, op dit moment beste keeper ter wereld.
    Op het moment is die foto verandert in Bastian Schweinsteiger, ook een Duitse voetballer en het hart van Bayern München.

    What about you?

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 21:15 ]


    ars moriendi

    Karim Benzema! ^^ Gewoon omdat ik hem awesome vind xd


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Een mooie foto van Beckett. Soort van vriendin van Richard Castle. Serie waar ik fan van ben.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Op mijn nieuwe profielfoto staan Benedict Cumberbatch en Ewan McGregor. Ik kwam de foto vandaag tegen op Tumblr.
    Ze zijn twee van mijn favoriete acteurs en daarom wilde ik die foto nemen als profielfoto.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Daenerys Targaryen, gemaakt door één of andere fan.
    De vrouw met haar draken uit Game of Thrones.

    Ik heb haar afbeelding omdat ze één van mijn favoriete personages is.
    En het past bij mijn username omdat Naerys één van de voorouders van Daenarys was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eminem i'm a stan FUCK IT!!


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Benzema schreef:
    Karim Benzema! ^^ Gewoon omdat ik hem awesome vind xd


    Ben-ze-ma sorry ik vind dat gwn AWE-SOME


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Op mijn plaatje staan twee personages, Spain en Romano, als je die samenvoegt krijg je Spamano. Daarom heb ik ook die username.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    favoriete dier (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Benzema schreef:
    Karim Benzema! ^^ Gewoon omdat ik hem awesome vind xd

    _O_ Voetbalavatars.


    ars moriendi

    True blood


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lara Jade, een voorbeeld voor me en ik hou van haar fotografie. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb echt niet een bijzondere reden voor mijn avatar, ik heb hem voornamelijk gekozen omdat ik hem er wel tof uit vond zien en apart. Ik heb ook iets met zwart / wit dingen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb Walter van Fringe met een 3D bril op. Walter is awesome.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb de patronus van Harry Potter en ik vind hem wel mooi met dat blauw en wit :)


    I wanna be a wizard!

    Kat von D. Een tatoeage-meesteres en ook mijn inspiratie als ik ze ontwerp. Dus zodoende, :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.