• Het datacenter waar Quizlet gehost wordt is failliet (het datacenter dus, niet de host zelf). Daarom zal de machine waarop Quizlet staat vervoerd worden naar een ander datacenter. Daar aangekomen moet de server weer aangesloten worden. Aangezien het ongeveer een uur rijden is, zal de downtime ongeveer 2 uur zijn.

    De precieze tijd is niet bekend. Het zal iig tussen 10 en 16 uur liggen. (2 uur dus, niet 6 uur).

    Hopelijk is het morgen lekker weer zodat we naar het strand kunnen wanneer Q eruit ligt :D


    Dit is mijn signature...

    Bij mij ook niet(Ik denk dat het aan mijn wifi lag want mijn vader was toen net iets met het internet aan het doen dus tja)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Nou, dat ene half minuutje was ik iets anders aan 't doen. Veel heb ik er dus niet van gemerkt, yay.


    Some people are art and do art at the same time

    Quizlet lag er net een paar minuutjes uit heeft dat iets met de nieuwe data te maken?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Quizlet lag er net een paar minuutjes uit heeft dat iets met de nieuwe data te maken?


    Bij mij lag Q er ook uit, dus ik denk het wel :] tenzij het heel toevallig tegelijk bij onze computers is gebeurd :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Bij mij lag Q er ook uit, dus ik denk het wel :] tenzij het heel toevallig tegelijk bij onze computers is gebeurd :')
    Dat denk ik niet ik kon wel gewoon op Facebook en al die dingen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Q lag er net uit voor zo'n 10 minuten. Die 504 data ding kwam weer terug.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Q lag er net uit voor zo'n 10 minuten. Die 504 data ding kwam weer terug.


    Yup, hier ook!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.