• STEP ONE: Leave a comment if you don't you die.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies!


    Zeg ken je de historie?
    Er was eens een quizletter, die dacht: ik ga een topic aanmaken waar mensen verplicht moeten reageren als ze het openen. Zo komen er allemaal onzinreacties en dat is grappig! ;D
    Langzaam kreeg dit topic een aantal vaste leden, die het gezellig maakten en er een stam-topic van maakten. Er kwamen steeds meer mensen bij die allemaal bevriend met elkaar raakten. Zo ontstond er creativiteit met de titels en de beginpost. Er werd gedreigd met One-Vengers en beloond met cybercookies. En zo verloor het topic uiteindelijk zijn doel. Het laat-een-reactie-achter-topic veranderde in het Awesome Topic en dat zijn wij:

    Sarah - Cybermen - is 13 en wordt 14 op 5 mei, Belg
    Melissa - Stabiae - is 15 en wordt 16 op 22 januari, Belg
    Naomi - Nazario - is 18 en wordt 19 op 9 december, Belg
    Xanthe - Tartarus - is 15 en wordt 16 op 7 juli, Belg
    Nele - Crispation - is 17 en wordt 18 op 21 april, Belg
    Bes - Frodo - is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg
    Evelien - Keegan - is 18 en wordt 19 op 4 juli, Belg
    Fren - Pompeji - is 13 en wordt 14 op 9 januari, Belg

    Lisette - Eloquentia - is 15 en wordt 16 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Clint - is 14 en wordt 15 op 1 februari, Nederlander
    Lieke - Reinier - is 16 en wordt 17 op 8 maart, Nederlander
    Nikki - Malfie - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander
    Mara - WearyEyed - is 16 en wordt 17 op 29 mei, Nederlander
    Sofie - Ovidius - is 17 en wordt 18 op 9 januari, Nederlander
    Jette - SecretlyACat - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander
    Kim - McGregor - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Miriam -Vernon - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Tessa - TereziPyrope is 16 en wordt 17 op 12 juli, Nederlander
    Mare - Chanson - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Marlijn - Amaray - is 14 en wordt 15 op 24 december, Nederlander
    Noek - Paynez - is 15 en word 16 op 27 juni, Nederlander
    Belle - Delahaye - is 15 wordt 16 op 25 juli, Nederlander.


    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.

    Vakanties/Afwezigheden:
    Lieke: 16 t/m 31 juli
    Melissa : 17 t/m 28 juli
    Evelien : 29 juli t/m 4 augustus + 16 t/m 31 augustus
    Kim: 12 juli t/m 19 juli
    Marlijn: 20 juli t/m 10 augustus + 18 t/m 24 augustus.
    Xanthe: 13 juli t/m 3 augustus
    Mara: 18/19 juli t/m 28/29 juli
    Belle: 20 Juli t/m 11 augustus
    Tessa: 15 t/m 21 juli +( 5 t/m 17 augustus )
    Noek: 19 t/m 28 juli + 3 t/m10 augustus + 16 augustus t/m 1 september
    Lisette: 22 t/m 29 juli + 18 t/m 21 augustus + 23 t/m 30 augustus
    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' o.i.d. te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.

    De geweld(dad)ige Starkische Mutsen.
    Onze tinychat. ~ ons twitteraccount ~ de topicregels ~ Geloofsbelijdenis





    BLUPPIE NIEUWS AANKONDIGING:
    -Nomineren loopt van 15 tot 25 juli! Als je op die dagen niet kan nomineren stuur mij dan een pb, dan mag je eerder of later nog nomineren.
    -Stemmen loopt van 28 juli tot 11 augustus! Als je op die dagen niet kan nomineren stuur mij dan een pb, dan mag je eerder of later nog stemmen.
    -Resultaten komen op 13 augustus.!
    -Er is een nieuw bluppie design!
    -Er komt (hopelijk) een trailer!

    Tot 14 juli 23.59 uur kan je nog ideeën voor awards posten!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 13:35 ]


    •*• Lululu •*•

    Keegan schreef:
    Ik kan het ook amper lezen
    Welke? De awards, de bluppies zelf, nog iets anders?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Wat is dat hele Bluppie gedoe? (Sorry.)


    Reality's overrated.

    Keegan schreef:
    (...)

    Noo :c
    Cause no one likes my beginningposts :c
    I like your beginningposts :c

    Mensen zeggen ook nooit iets over die van mij ;c


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Pompeji schreef:
    Of we doen beide?
    Dat is zo dubbelop


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Paynez schreef:
    Wat is dat hele Bluppie gedoe? (Sorry.)

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=20599
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=21483


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Cybermen schreef:
    (...)I like your beginningposts :c

    Mensen zeggen ook nooit iets over die van mij ;c


    WITH ALL THE MUSICALS?

    Oeh, bluppie-award voor beste musical :Y)
    Of voor eeehm, beste award-idee :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    KIJK WAT IK TERUG VOND!

    Blubbersokken zijn blubberige sokken die gedragen worden door mensen en blobvissen.Deze sokken zijn gemaakt door het bedrijf Lalablub,ze vonden dat vissen en vooral blobvissen ook sokken verdienden.De 25 jarige Leo Dreaflo had een paar sokken gemaakt voor mensen en hij merkte dat ze geweldig zaten.Daarom besloot Blu Blala de baas van Lalablub de blubbersok niet alleen voor blobvissen maar ook voor mensen te maken.De sokken waren heel beroemd in 1927 maar de sokken werden van de markt gehaald vanwege gevaarlijke bijwerkingen bijwerkingen.
    In 2011 wilde de 23 jarige Jonas Dreaflo de sokken van zijn overgrootvader terug op de markt brengen.Hij werkte maanden aan een nieuwe generatie van de sokken maken.Na lang zwoegen had hij eindelijk blubbersokken voor zowel mensen en blobvissen zonder gevaarlijke bijwerkingen.Op 23 mei 2012 lagen ze in de eerste winkels,begin juni 2012 kon je ze bijna overal vinden.De sokken zijn nu al terug een groot succes. Blubbersokken zijn blubberige sokken die gedragen worden door mensen en blobvissen.Deze sokken zijn gemaakt door het bedrijf Lalablub,ze vonden dat vissen en vooral blobvissen ook sokken verdienden.De 25 jarige Leo Dreaflo had een paar sokken gemaakt voor mensen en hij merkte dat ze geweldig zaten.Daarom besloot Blu Blala de baas van Lalablub de blubbersok niet alleen voor blobvissen maar ook voor mensen te maken.De sokken waren heel beroemd in 1927 maar de sokken werden van de markt gehaald vanwege gevaarlijke bijwerkingen bijwerkingen.
    In 2011 wilde de 23 jarige Jonas Dreaflo de sokken van zijn overgrootvader terug op de markt brengen.Hij werkte maanden aan een nieuwe generatie van de sokken maken.Na lang zwoegen had hij eindelijk blubbersokken voor zowel mensen en blobvissen zonder gevaarlijke bijwerkingen.Op 23 mei 2012 lagen ze in de eerste winkels,begin juni 2012 kon je ze bijna overal vinden.De sokken zijn nu al terug een groot succes.

    De gevaarlijke bijwerkingen:
    Toen in 1927 veel mensen en blobvissen blubbersokken droegen merkte Lenny Dreaflo de 10 minuten oudere tweelingbroer van Leo Dreaflo dat blobvissen een materiaal in de blubbersokken niet aankonden en zo heel ziek werden en uiteindelijk dood gingen.De dierenarts James Hysain startte een onderzoeksteam van 6 personen om de blobvissen en de blubbersokken te onderzoeken.Na maanden onderzoek stond James op het punt om het antwoordt te weten toen hij zelf de ziekte kreeg en stierf.Niemand wist hoe het kwam dat hij pas maanden later geïnfecteerd geraakte totdat Adam Saros ontdekte dat de laatste blobvis die zijn collega onderzocht een vreemd blubberig speeksel in zijn mond had.Saros was verbaast en hoopte zijn antwoordt te vinden door de blubbersok van de blobvis te onderzoeken.Hij merkte dat er een stuk van de sok weg was ,wat betekende dat hij een deel van zijn sok had opgegeten en zo het blubbersokdeel gemengd werd werd met zijn besmette speeksel.Hysain wist dit niet en had de vis dus gewoon onderzocht zoals de andere vissn,waardoor hij ook geïnfecteerd werd met de ziekte.Deze ziekte mocht natuurlijk niet naar de mensen komen dus wilde Saros ervoor zorgen dat alle sokken van de markt gehaald werden.Maar toen hij in de stad aankwam zag hij dat er voor de mensen ook een bijwerking was.Menen begonnen onverwacht te bloedden.Saros wist dat hij dit moest stoppen en ging terug naar het lab.Daar werkte hij voor 7 maanden aan een medicijn,1 voord de vissen en 1 voor de mensen.Hij moest eerst een test persoon hebben hiervoor koos hij de dakloze Carl Molici.Hij wilde zelfmoord plegen omdat hij geen geld,geen huis en geen familie had.Saros bood hem 20.000 frank aan als hij hem wilde helpen.Het was een win win situatie,als het medicijn niet helpt zou hij sterven en dat is wat hij wilde en als het wel hielp had Molici geld en zou hij terug moed om te leven krijgen.Dus Saros spoot het medicijn voorzichtig in Carl's arm.
    Na een paar dagen kwam hij terug en zei:'Het heeft geholpen,u bent een genie mijnheer'.
    Zo had Adam Saros alle blobvissen en mensen kunnen redden van de bijwerking van de blubbersokken.


    Interview met Leo Dreaflo

    Waarom maakte je blubbersokken voor mensen?
    Grappig verhaal,ik was bezig met blubbersokken te maken voor de blobvissen toen ik merkte dat mijn schoen kapot was dus ik deed mijn schoenen uit.Op mijn sokken ging ik verder met blubbersokken te maken.Maar natuurlijk is blubbersokken maken vuilwerk met al die blubber.Dus zaten mijn sokken vol blubber en waren niet meer bruikbaar dus gooide ik ze in de vuilnisbak.Maar toen had ik dus geen sokken dus maakte ik een paar blubbersokken en het zat eigenlijk heel goed dus ik vertelde het aan meneer Balala.Hij vond het geweldig en dus maakte we ook blubbersokken voor mensen

    Hoe reageerde je op de ziekte die veroorzaakt was?
    Ik was geschokt wat die blubber heeft gedaan met die arme vissen en het is natuurlijk ook heel erg voor de mensen er zijn duizenden mensen doodgebloed door de sokken die ik gemaakt heb.Daarom heb ik ook veel respect voor Adam Saros hij heeft maanden gewerkt om die mensen te helpen.

    Als iemand in de toekomst blubbersokken terug op de markt wilt brengen wat zou je dan doen?
    Ik zou er alles aan doen om hem te stoppen.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    En weke tekst konden jullie nu niet goed lezen?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Die links stond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Die links stond.
    Van:
    -Beste blub/blup
    -Origineelste titels
    -Beste spammer
    -Meest actieve blub
    -Meest droge blub
    -Creatiefste blub
    -Meest humoristische blub
    -Meest kwaadaardige blub
    -Beste Blubbersok
    -Awesomste blub
    -Meest sarcastische blub
    -Meest toegewijde blub van een fandom
    -Meest behulpzame blub
    -Leukste beginpost gifs
    ?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Keegan schreef:
    (...)

    WITH ALL THE MUSICALS?

    Oeh, bluppie-award voor beste musical :Y)
    Of voor eeehm, beste award-idee :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    (...)
    De eerste heeft niks met het topic te maken en bij de 2de weet ik niet meer wat iedereen heeft voorgesteld


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Cybermen schreef:
    (...)Van:
    -Beste blub/blup
    -Origineelste titels
    -Beste spammer
    -Meest actieve blub
    -Meest droge blub
    -Creatiefste blub
    -Meest humoristische blub
    -Meest kwaadaardige blub
    -Beste Blubbersok
    -Awesomste blub
    -Meest sarcastische blub
    -Meest toegewijde blub van een fandom
    -Meest behulpzame blub
    -Leukste beginpost gifs
    ?


    Jah, die waren slecht leesbaar.
    en dat hele verhaaltje: Wtf?


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Jah, die waren slecht leesbaar.
    en dat hele verhaaltje: Wtf?
    Ik kan ze perfect lezen en BLUBBERSOKKEN ZIJN COOL


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Trueeeeeeeee love. Trueeee love.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28