• Dus hoe overleven jullie de storm?

    Ik ben zojuist in zandvoort (windstoten zijn hier paars op de kaart, help) gelopen en net aan overleefd, stuk plastic tegen been en een zand en zeezout masker gekregen van de wind, vet lief natuurlijk.

    Hoe erg is het bij jullie?


    --

    Ik ga in mijn kamer studeren, omdat er daar normaal geen boom ofzo op ons dak kan vallen. En omdat mijn kat zich daar verstopt heeft voor de wind (;


    The soul needs autumn.

    Ik zit al sinds gisteren op kot en de wind is enorm luidruchtig, maar ik zit lekker veilig binnen :p Ik hoop gewoon dat er niet al te veel wind is als ik straks naar de aula moet fietsen :W


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het is nu code rood toch?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik durf mijn huis niet eens uit...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik moest net naar mijn stage fietsten ik kwam niet eens vooruit .__. ik doe normaal maar 5 minuten fietsen ik heb er nu bijna een half uur overgedaan xD moet straks nog kranten bezorgen o__o


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    De wind eiste ons verhuisraam op. Niet cool.


    oi, suzy

    Ik ben keihard op m'n bek gegaan en het was heel erg beschamend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben vandaag eigenlijk vrij... maar heb wat vrienden beloofd om te helpen met hun schoolopdracht. Ik heb eigenlijk wel spijt, hoe graag ik ze ook wil helpen. :')

    Mijn moeder brengt en haalt mij op van het werk en de bso kids moeten vanmiddag gewoon lekker binnen spelen gezien we al in een tochgat zitten normaal.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik lig nog even heerlijk in bed ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gelukkig hoef ik niet het huis uit, maar ik kan de dakpannen op mijn kamer extra hard horen protesteren


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wel ik woon in Limburg, dus ik neem aan dat het hier een stuk minder heftig is dan aan zee.....maar toch heb ik het gevoel dat de bomen hier weg gaan waaien :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zag net een filmpje van Den Bosch waar mensen gewoon vallen en meters doorschuiven door de wind Ö


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ook in Noord-Brabant hier en ik kan vanuit de veiligheid van mijn huis de gevaren zien, mensen die gewoon door een windvlaag omver worden geblazen bijvoorbeeld. Plus heb net even een vrouw met haar hondje hier even naar binnen gehaald omdat de hond haast wegvloog en de vrouw ook niet helemaal helder leek te zijn na deze gebeurtenis (wat ik haar niet kwalijk kon nemen). Dus dan durf ik er niet eens aan te denken hoe het daar bij de zee is. Ö

    Dus ik blijf lekker binnen, het is niet alsof mijn hond enig interesse erin heeft om nu even naar buiten te gaan, dus waarom zou ik? Zelfs de "stoere" husky duwde haar neus de lucht in, draaide om en sprintte terug naar binnen.


    — I was lightning before the thunder —

    Ik woon lekker aan de kust, lol. Dus hier waait het behoorlijk. :'D Gelukkig kan ik vandaag binnen blijven, veilig.


    One Who Travels A Higher Path.