• ik weet even niet hoe ik dit topic moet noemen?!

    Ik weet niet of dit mogelijk is, ik hoop het. Maar ik kwam op het idee door Tumblr. Daar kan je aangeven op welke dag en hoe laat je een stuk tekst/foto/et cetera kan plaatsen. Dit zou ik ook wel handig vinden voor Quizlet, zeker voor als ik op vakantie ben. Dan kan 'ik' gewoon hoofdstukken plaatsen, terwijl ik niet zelf op 'activeren' moet klikken.
    Zoals ik al zei, ik heb geen idee of dit mogelijk is, maar het zal wel super fijn zijn.

    xoxo


    Geen reclame, please.

    ShadowNight schreef:
    Waarom is dat handigXD


    Er zijn mensen - zoals ik - die elk jaar ongeveer een maand zonder internet op een camping zitten en dan een maand lang geen hoofdstukjes online kunnen zetten. Die mensen kunnen dan wanneer ze vooruit hebben geschreven door die maand verspreid hoofdstukjes activeren.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Vivoide schreef:
    (...)

    Er zijn mensen - zoals ik - die elk jaar ongeveer een maand zonder internet op een camping zitten en dan een maand lang geen hoofdstukjes online kunnen zetten. Die mensen kunnen dan wanneer ze vooruit hebben geschreven door die maand verspreid hoofdstukjes activeren.


    exactly my point. Of wanneer school weer is begonnen, dat wanneer je genoeg tijd hebt om te schrijven, dat je dat kan doen en dan de hoofdstukken vooruit plannen voor de dagen dat je het wel druk hebt? Als jullie snappen wat ik bedoel..


    Geen reclame, please.