• Tien meiden, die hun acteeropleiding bijna hebben afgerond, worden uitgekozen en krijgen een grote kans, wat dan voor hun ook meteen hun laatste opdracht zal zijn om te slagen. Ze komen hiermee ook op tv. Samen met vijf jongens zullen ze dertig dagen lang in een groot appartement verblijven. De meisjes krijgen allemaal een rol voorgeschreven. Ze krijgen een andere naam, een totaal andere, onherkenbare look en een heel ander karakter. De hele maand lang mogen ze niet uit hun rol vallen, doen ze dat wel, dan liggen ze eruit. De meisjes weten alleen niet, dat de jongens waar ze mee verblijven, niet zomaar jongens zijn. Het zijn de jongens van de boyband One Direction. Zodra ze hier achter komen, beseffen ze zich maar al te goed dat het voor sommige alleen nog maar moeilijker wordt. Misschien zijn ze fan, misschien juist haters. Maar misschien kennen ze de boyband wel helemaal niet. De jongens van One Direction hebben geen geheime identiteit, aan hun de taak ervoor te zorgen dat ze uit hun rol vallen. Zij krijgen van elk meisje een beschrijving met de echte naam, een beschrijving van haar uiterlijk (geen foto, dat zou te makkelijk zijn) en een beschrijving van haar karakter. Ze weten echter niet welke echte beschrijving bij welk acterende meisje hoort. De meisjes die aan het eind van de maand nog steeds niet uit hun rol gevallen zijn en niet geraden zijn door de jongens, hoeven verder geen opdrachten meer voor hun opleiding te doen en zijn meteen geslaagd.
    Na afloop van elke (dagelijkse) uitzending, krijgen de kijkers thuis de kans om te stemmen op het meisje wat zij het beste vinden. Steeds na drie dagen worden de stemmen geteld en moeten de leden van One direction tenminste van een meisje de echte identiteit raden. Het meisje dat de minste stemmen heeft, moet een ding verklappen over haar echte identiteit. Dit mag met van alles te maken hebben: hun uiterlijk, hun karakter, noem maar op.
    De meisjes krijgen de meest vreemde types als rol. Alles wordt uit de kast gehaald. Wie zullen er uit hun rol vallen en wie niet?


    Voor alle off-topic dingen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 19:09 ]


    "Family don’t end in blood”

    Paynez schreef:
    (...)

    Hmm, misschien is dat handiger, gezien Blue en Danelea een kamer met Zayn delen.


    Maakt niet uit Noek. (;


    "Family don’t end in blood”

    Paynez schreef:
    Ja, ik moet nog steeds Liam invullen en een Liam stukje schrijven. I'm sorry. Really.


    Dat 'Maakt niet uit Noek' hoorde bij deze reactie van jouw, niet bij die andere. Sorry, dat zie ik nu pas, fail.


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Dat 'Maakt niet uit Noek' hoorde bij deze reactie van jouw, niet bij die andere. Sorry, dat zie ik nu pas, fail.


    Haha, geeft niet.


    Reality's overrated.

    Meh, ik wil RPGen :') Is er iemand voor Alice?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Meh, ik wil RPGen :') Is er iemand voor Alice?


    Ik ben bezig met een stukje, Nyrah komt Blue tegen op de gang, misschien kan je Alice daar ook heen sturen?
    Ik ben nu wel trouwens ondertussen ook bezig met een stukje voor een andere RPG, want dat heb ik Noek beloofd :P


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Ik ben bezig met een stukje, Nyrah komt Blue tegen op de gang, misschien kan je Alice daar ook heen sturen?
    Ik ben nu wel trouwens ondertussen ook bezig met een stukje voor een andere RPG, want dat heb ik Noek beloofd :P


    Hmmm, Alice is wel net naar boven gelopen...

    Edit: Ik wacht je stukje wel af en dan kijk ik wel gewoon of ik inspiratie kan vinden om erop in te springen denk... echt bij alle RPG's waar ik aan mee doe, kan ik niks doen, op gewoon zelf stukjes schrijven na :')

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Hmmm, Alice is wel net naar boven gelopen...

    Edit: Ik wacht je stukje wel af en dan kijk ik wel gewoon of ik inspiratie kan vinden om erop in te springen denk... echt bij alle RPG's waar ik aan mee doe, kan ik niks doen, op gewoon zelf stukjes schrijven na :')


    Oke! Wacht, misschien weet ik wel wat (;


    "Family don’t end in blood”

    HEHE IK VOEL ME GOED ESMEE. LOL IK HOU JE VAN JE 'WERK' :P:P:P


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    HEHE IK VOEL ME GOED ESMEE. LOL IK HOU JE VAN JE 'WERK' :P:P:P


    Blij dat je je goed voelt, maar...
    Wat bedoel je met mijn 'werk'?
    NOEK, IK SNAP HET NIET! D:


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    Blij dat je je goed voelt, maar...
    Wat bedoel je met mijn 'werk'?
    NOEK, IK SNAP HET NIET! D:


    GEEN IDEE. :O


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    GEEN IDEE. :O


    NOEK, NU HEB JE ME HELEMAAL IN DE WAR GEMAAKT! :O
    NIET MEER DOEN!
    (N)


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    (...)

    NOEK, NU HEB JE ME HELEMAAL IN DE WAR GEMAAKT! :O
    NIET MEER DOEN!
    (N)


    I'M SORRY. I'M WEIRD AND STUPID AND... I DON'T KNOW.


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    I'M SORRY. I'M WEIRD AND STUPID AND... I DON'T KNOW.


    NEE NOEK, JE BENT NIET WEIRD. JE BENT NIET STUPID. JE BENT COOL, LIEF, EN NOG EEN KEER COOL. OKE? NIET ZO OVER JEZELF DENKEN, HOOR. FOEI. (N)
    NOEK, I LOVE YOU, OKE? (H)


    "Family don’t end in blood”

    Haha, volgens mij hoef ik niks te doen met Alice, iedereen haat haar nu al en kraakt haar nu al af :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Haha, volgens mij hoef ik niks te doen met Alice, iedereen haat haar nu al en kraakt haar nu al af :')


    Haha, het lag volgens mij eerder aan Nyrah, eigenlijk mag ik Alice wel xD
    Volgens mij gaat straks ook iederen Nyrah haten, heb ik zo het gevoel.


    "Family don’t end in blood”