• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Imladris --> SummerElf
    Dominant


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Om het topic niet helemaal te laten sterven:
    Als je zou moeten kiezen tussen alléén maar zoenen of alléén sex? Wat kies je dan?


    You are beautiful, you are love.

    Gotama schreef:
    Om het topic niet helemaal te laten sterven:
    Als je zou moeten kiezen tussen alléén maar zoenen of alléén sex? Wat kies je dan?
    Wat doe je me aan...


    I live for the applause, you will die for it.

    Gotama schreef:
    Om het topic niet helemaal te laten sterven:
    Als je zou moeten kiezen tussen alléén maar zoenen of alléén sex? Wat kies je dan?


    moeilijke. Ik denk dat ik dan toch ga voor zoenen. Ik geniet heel erg van een lekkere stevige knuffel en een kus. van seks ook wel maar krijg bij zoenen en vaak ook een knuffel heel ander gevoel, prettig. daarom kies ik daarvoor..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    The first. Ik zie er niet echt naar uit om 't mannelijk geslachtsdeel in m'n lijf te hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    The first. Ik zie er niet echt naar uit om 't mannelijk geslachtsdeel in m'n lijf te hebben.


    Dat denk je nu, ghehe.

    Zelf ben ik aan beide verslaafd, dus bijna onmogelijk om te kiezen. Maar als het echt moet... Zoenen?


    You are beautiful, you are love.

    Sorry mensen, ik ga toch voor seks.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 19:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen idee.. Lastig x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Gotama schreef:
    (...)

    Dat denk je nu, ghehe.

    Zelf ben ik aan beide verslaafd, dus bijna onmogelijk om te kiezen. Maar als het echt moet... Zoenen?


    Dit. Beide zijn enorm fijn, maar als ik MOET kiezen, kies ik toch voor zoenen....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gotama schreef:
    Om het topic niet helemaal te laten sterven:
    Als je zou moeten kiezen tussen alléén maar zoenen of alléén sex? Wat kies je dan?


    Ik haat zoenen (cat) Dus ik ga voor seks.

    Gotama schreef:
    Om het topic niet helemaal te laten sterven:
    Als je zou moeten kiezen tussen alléén maar zoenen of alléén sex? Wat kies je dan?


    Oh, daar vraag je me wat...


    26 - 02 - '16

    Amell schreef:
    (...)

    moeilijke. Ik denk dat ik dan toch ga voor zoenen. Ik geniet heel erg van een lekkere stevige knuffel en een kus. van seks ook wel maar krijg bij zoenen en vaak ook een knuffel heel ander gevoel, prettig. daarom kies ik daarvoor..


    I can't define who I am.

    Gotama schreef:
    Om het topic niet helemaal te laten sterven:
    Als je zou moeten kiezen tussen alléén maar zoenen of alléén sex? Wat kies je dan?


    Ik ga daar echt geen keuze tussen kunnen maken, het is beide op een andere manier heel intens. Ik kan zonder allebei niet.


    Bad decisions make good stories.

    Gotama schreef:
    Om het topic niet helemaal te laten sterven:
    Als je zou moeten kiezen tussen alléén maar zoenen of alléén sex? Wat kies je dan?

    Seks. Zonder twijfel (cat)


    -

    Gotama schreef:
    Om het topic niet helemaal te laten sterven:
    Als je zou moeten kiezen tussen alléén maar zoenen of alléén sex? Wat kies je dan?

    Zoenen. Dat is in mijn ogen veel intiemer dan de echte seks.


    ars moriendi