• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Submissive
    Lolicia -> Veronicas.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh god, dat klinkt echt ranzig :'D Geen seks voor mij tijdens ongesteldheid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Oh god, dat klinkt echt ranzig :'D Geen seks voor mij tijdens ongesteldheid.


    Toch niet meer?


    Your make-up is terrible

    Rivaille schreef:
    (...)Naja, we hebben 't alleen gedaan toen ik echt net ongesteld was en toen het een beetje voorbij was. Dus.. er zat niet zoveel troep aan hem :') De 1e keer dat 't perongelijk was, schaamde ik me wel heel ff, maar ik moest wel lachen, haha.
    Ach, gewoon niet aan denken dat je ongesteld bent en gewoon genieten. Daarna meteen de douche in 8D Samen :3

    Of onder de douche natuurlijk hehe. Nja soms dan douchen we samen als ik het ben en dan wil hij dus verder en vergeet het dan. En dan ineens is het van 'Ohja shit' en dan is zijn mood al weer weg :'D Hij vind het té smerig haha.


    -

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Toch niet meer?

    Nee danku. Dat verhaal van Jac deed me denken aan een vet ranzig abortie verhaal. Meteen een eeuwige associatie gemaakt. Nu hoef ik het echt niet meer. -gaat bijna over zijn nek-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Nee danku. Dat verhaal van Jac deed me denken aan een vet ranzig abortie verhaal. Meteen een eeuwige associatie gemaakt. Nu hoef ik het echt niet meer. -gaat bijna over zijn nek-

    HAHA sorry, was niet mijn bedoeling :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Lang leve meisje zijn. :')
    Daarom ben ik ook gewoon aan de pil gebleven toen het uit ging. Weten wanneer ik het word scheelt zoveel.
    Ik heb een mirena spiraaltje ik word niet meer ongesteld HEERLIJK


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn vriend wil geen seks als ik ongesteld ben. En ik zelf trouwens ook niet. (cat)


    An real pirate SAILS THE RED SEA!


    IS THIS TRUE? REALLY TRUE? ;o

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 18:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja :')
    Of ben ik nou raar..

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 18:24 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ja :')
    Of ben ik nou raar..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik doe het ook, hahahaha. Ik dacht dat het aan mij lag. ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Omg, dit is echt grappig om te weten :'D Mannen kijken naar borsten, vrouwen naar penissen. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maar bij mij is het nooit bewust en nooit langer dan een paar seconde. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Father schreef:
    Omg, dit is echt grappig om te weten :'D Mannen kijken naar borsten, vrouwen naar penissen. :Y)

    Niet alleen vrouwen. -wbw- Maar ik kijk meer naar de kont, als ze die al hebben.


    Take me to wonderland