• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 22:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2013 - 20:59 ]


    Your make-up is terrible

    Het is blowjob-week. And I hate it. (cat) Want ik wil maar het kan niet. Meh


    -

    Juniper schreef:
    Om het topic niet helemaal te laten sterven:
    Als je zou moeten kiezen tussen alléén maar zoenen of alléén sex? Wat kies je dan?

    Kan ik seks met zoenen kiezen?


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    Kan ik seks met zoenen kiezen?

    Ja, daarom staat die of er ook tussen. (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja, daarom staat die of er ook tussen. (cat)

    It was worth a try. :x


    Take me to wonderland

    Genius schreef:
    Het is blowjob-week. And I hate it. (cat) Want ik wil maar het kan niet. Meh
    Hoezo kan je 't niet?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 23:18 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Hoezo kan je 't niet?

    Mijn vriend wil geen seks als ik ongesteld ben. En ik zelf trouwens ook niet. (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn vriend wil geen seks als ik ongesteld ben. En ik zelf trouwens ook niet. (cat)
    Oh, ik dacht je kan geen blowjob geven 8D Ja, ongesteld zijn is echt een cockblock >>
    Maar gelukkig wilt mijn vriend 't dan nog wel, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Oh, ik dacht je kan geen blowjob geven 8D Ja, ongesteld zijn is echt een cockblock >>
    Maar gelukkig wilt mijn vriend 't dan nog wel, hehe.

    Ja ik noem het blowjob-week ipv ongesteld zijn. :'D
    Ik wil het zelf niet eens want ik vind het smerig. Had 1x zo'n schaam moment gehad met mijn ex en sindsdien hoeft het voor mij ook niet meer als ik het ben haha.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja ik noem het blowjob-week ipv ongesteld zijn. :'D
    Ik wil het zelf niet eens want ik vind het smerig. Had 1x zo'n schaam moment gehad met mijn ex en sindsdien hoeft het voor mij ook niet meer als ik het ben haha.
    O, wat is er gebeurd :') Of is het té genant, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)O, wat is er gebeurd :') Of is het té genant, haha.

    Nou ik zat toen nog niet aan de pil dus ik wist nooit zeker wanneer ik ongesteld zou worden. En toen was ik bij hem en zouden we seks gaan hebben en toen ineens was het 'Moet je ongesteld worden?' 'Uh geen idee, volgens mij wel'. En toen zat hij onder mijn prut en schaamde ik me dood. :') Toen ging hij douchen om het eraf te halen haha. En ik had niks bij me dus hij moest zijn stiefmoeder vragen of zij wat maandverband voor me had.. Ja not cool. :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nou ik zat toen nog niet aan de pil dus ik wist nooit zeker wanneer ik ongesteld zou worden. En toen was ik bij hem en zouden we seks gaan hebben en toen ineens was het 'Moet je ongesteld worden?' 'Uh geen idee, volgens mij wel'. En toen zat hij onder mijn prut en schaamde ik me dood. :') Toen ging hij douchen om het eraf te halen haha. En ik had niks bij me dus hij moest zijn stiefmoeder vragen of zij wat maandverband voor me had.. Ja not cool. :'D
    O damn :'D Echt precies hetzelfde is bij mij gebeurd. Gelukkig vond hij het niet erg en vinden we 't beide nu niet erg het te doen als ik ongesteld ben :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)O damn :'D Echt precies hetzelfde is bij mij gebeurd. Gelukkig vond hij het niet erg en vinden we 't beide nu niet erg het te doen als ik ongesteld ben :')

    Hij vond het ook niet erg verder, maar ik wel :'D
    Maar voel jij je niet super awkward dan? Ik zou me alleen maar druk maken om hoe smerig ik mezelf dan voel haha


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nou ik zat toen nog niet aan de pil dus ik wist nooit zeker wanneer ik ongesteld zou worden. En toen was ik bij hem en zouden we seks gaan hebben en toen ineens was het 'Moet je ongesteld worden?' 'Uh geen idee, volgens mij wel'. En toen zat hij onder mijn prut en schaamde ik me dood. :') Toen ging hij douchen om het eraf te halen haha. En ik had niks bij me dus hij moest zijn stiefmoeder vragen of zij wat maandverband voor me had.. Ja not cool. :'D
    damn i know that feeling


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)damn i know that feeling

    Lang leve meisje zijn. :')
    Daarom ben ik ook gewoon aan de pil gebleven toen het uit ging. Weten wanneer ik het word scheelt zoveel.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hij vond het ook niet erg verder, maar ik wel :'D
    Maar voel jij je niet super awkward dan? Ik zou me alleen maar druk maken om hoe smerig ik mezelf dan voel haha
    Naja, we hebben 't alleen gedaan toen ik echt net ongesteld was en toen het een beetje voorbij was. Dus.. er zat niet zoveel troep aan hem :') De 1e keer dat 't perongelijk was, schaamde ik me wel heel ff, maar ik moest wel lachen, haha.
    Ach, gewoon niet aan denken dat je ongesteld bent en gewoon genieten. Daarna meteen de douche in 8D Samen :3


    I live for the applause, you will die for it.