• Eigenlijk hetzelfde principe als bij stories

    Het zou eigenlijk vooral handig zijn bij RPG's want meestal krijg je een minimum aantal woorden. Maar ik vind het nogal vervelend dat je dat niet kunt nakijken.

    Zeg maar wat je ervan vind
    {Als dit al is voorgesteld sorry!!!}


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Onnodig. Maar dat komt ook omdat ik geen RPG's doe en het dus irritant ga vinden als er zo'n teller bij gaat staan. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je kunt je woorden toch gewoon tellen als je op word schrijft of doen jullie RPG'ers dat niet? :'D Nou ja ik doe zelf niet aan RPG's mee dus ik heb er geen last van (krul)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Bij RPG's zou het wel handig zijn, alleen bij de rest van de topic's is het denk ik een beetje onnodig.
    Maar, ik ben voor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik ben tegen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat vind ik echt overbodig. Je kunt ook in Word schrijven en copy pasten ,aar Quizlet, als je een minimum aan woorden gekregen hebt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 18:02 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind persoonlijk die RPG's irritant,maar misschien is het handig voor de mensen die het wel doen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    fallenbadass schreef:
    Je kunt je woorden toch gewoon tellen als je op word schrijft of doen jullie RPG'ers dat niet? :'D Nou ja ik doe zelf niet aan RPG's mee dus ik heb er geen last van (krul)


    Kun je doen maar dat zijn meestal + 200 worden


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gatsby schreef:
    Dat vind ik echt overbodig. Je kunt ook in Word schrijven en copy pasten ,aar Quizlet, als je een minimum aan woorden gekregen hebt.

    Dit. Ook omdat het anders waarschijnlijk te lastig wordt om het specifiek voor de RPG-topics te maken en het dan overal komt te staan. Daar zit ik niet echt op te wachten.


    From these ashes, I will rise

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Kun je doen maar dat zijn meestal + 200 worden


    Huh? Ik snap je niet helemaal? :') Als je je RPG stukje eerst op word typt, dan kan je bij word op een knopje duwen en die laat je dan zien hoeveel woorden je al geschreven hebt. Dus als je gewoon eerst op word schrijft, dan is zo'n teller hier toch helemaal niet nodig? :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik vind het nogal onnodig, maar misschien komt dat omdat ik niet aan RPG's doe.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik vind het nogal onnodig, maar misschien komt dat omdat ik niet amper aan RPG's doe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Conquistador schreef:
    Onnodig. Maar dat komt ook omdat ik geen RPG's doe en het dus irritant ga vinden als er zo'n teller bij gaat staan. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het overbodig. Waarschijnlijk ga ik me daar heel erg aan irriteren en ikzelf schrijf meestal mijn RPG posts in word.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik vind het wel handig. omdat ik bijna nooit beschikking heb tot een laptop of computer en dus ook niet tot word. dan is het wel handig als je kan zien hoeveel woorden je getypt heb omdat ik wel rpg en dus om die reden nooit aan zulke rpg's mee doe omdat ik mijn woorden niet kan controleren. daarnaast als het klein in een hoekje staat vind ik het raar dat je je er aan gaat irriteren.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 18:25 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Depay schreef:
    Bij RPG's zou het wel handig zijn, alleen bij de rest van de topic's is het denk ik een beetje onnodig.
    Maar, ik ben tegen.


    -