• Eigenlijk hetzelfde principe als bij stories

    Het zou eigenlijk vooral handig zijn bij RPG's want meestal krijg je een minimum aantal woorden. Maar ik vind het nogal vervelend dat je dat niet kunt nakijken.

    Zeg maar wat je ervan vind
    {Als dit al is voorgesteld sorry!!!}


    Queer zijn is gewoon alles

    Parachutes schreef:
    Ik vind het nogal onnodig, maar misschien komt dat omdat ik niet aan RPG's doe.


    Some people are art and do art at the same time

    Gatsby schreef:
    Dat vind ik echt overbodig. Je kunt ook in Word schrijven en copy pasten ,aar Quizlet, als je een minimum aan woorden gekregen hebt.


    Ex astris, sciencia

    Parachutes schreef:
    Ik vind het nogal onnodig, maar misschien komt dat omdat ik niet aan RPG's doe.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Net zoals amell vind ik het nogal raar dat je van 2 CM extra geëriteerd kunt raken, maar als er bij de pictogrammen nu een picto bij komt en als je daar op klikt de teller verschijnt. Wil je dat niet klik je er niet op. Want niet perse heeft iemand word vooral omdat ik hiermee werk:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind 't handig, dus voor (;


    26 - 02 - '16

    Never mind...

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 18:49 ]


    From these ashes, I will rise

    Depay schreef:
    Bij RPG's zou het wel handig zijn, alleen bij de rest van de topic's is het denk ik een beetje onnodig.
    Maar, ik ben voor.

    Pom schreef:
    Ik vind 't handig, dus voor (;


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind het onhandig. Je kan je post ook gewoon in Word maken, een klein beetje meer moeite.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pom schreef:
    Ik vind 't voor RPGs handig, dus voor (;


    Do what people say you can't.

    Mebarak schreef:
    Ik vind het onhandig. Je kan je post ook gewoon in Word maken, een klein beetje meer moeite.


    dat gaat een beetje moeilijk als je een keer in de twee weken een keer beschikking hebt tot word en een laptop


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mebarak schreef:
    Ik vind het onhandig. Je kan je post ook gewoon in Word maken, een klein beetje meer moeite.


    Zoals al eerder vermeld: op je tablet heb je geen beschikking tot word:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb er niks op tegen maar ik zou er geen handigheid van ervaren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Zoals al eerder vermeld: op je tablet heb je geen beschikking tot word:)


    Maar de meeste mensen op Quizlet zitten op Quizlet via hun laptop/computer. Dan vind ik het raar als ze voor die paar mensen die lange stukken willen schrijven op hun tablet (wat vreselijk irritant is) die knop erbij maken.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Maar de meeste mensen op Quizlet zitten op Quizlet via hun laptop/computer. Dan vind ik het raar als ze voor die paar mensen die lange stukken willen schrijven op hun tablet (wat vreselijk irritant is) die knop erbij maken.


    Waarom niet?:Y)

    Maar ik denk dat er veel meer op hun tablet zitten dan je denkt.


    Queer zijn is gewoon alles