• Ik denk, ik maak even een nieuwe aan aangezien de vorige vol is c:


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Orchard schreef:
    (...)
    Wat zei ik nou over wc verhalen? Moet je het nou zo nodig visueel maken.


    Werkelijk?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'



    Off to bed now. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Werkelijk?


    Damn. Cute. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:



    Off to bed now. (:


    DAMN ik wilde eng kijken maar ik sloot mijn ogen. Nu lijkt het een erotische foto.
    Nighty Nighty


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Whut? Omdat ik geen fan ben van duckface? Heb ik iets gezegd om haar te beledigen.

    Het kan ooit verkeerd overkomen, ik moet zeggen dat ik vrij vaak niet zie of iets gewoon flauw bedoeld is, of echt een gemene opmerking is. Daarom dat je zoveel commentaar krijgt ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Niks mis met een beetje duckface zo nu en dannn


    i put the fun in funeral

    Sinistre schreef:
    (...)

    Whut? Omdat ik geen fan ben van duckface? Heb ik iets gezegd om haar te beledigen.


    Ze had al gezegd dat het geen duckface is, en jij gaat door. Dat vind ik best wel onvriendelijk. ;')
    Dus houd het voor je..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Remain schreef:
    Niks mis met een beetje duckface zo nu en dannn



    Jezus jouw ogen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Whut? Omdat ik geen fan ben van duckface? Heb ik iets gezegd om haar te beledigen.


    Ze zegt zelf dat het geen duckface is, misschien heeft het dan geen zin om je eigen mening door te drammen?


    Don't be like the rest of them, darling



    Raad eens wie ging spelen met de gloedjes, fadejes, unsharpjes en kleurtjes op Picmonkey? (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:



    Raad eens wie ging spelen met de gloedjes, fadejes, unsharpjes en kleurtjes op Picmonkey? (nerd)


    Ik ben echt verliefd op jouw bril o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben echt niet goed in raar doen. My hair is a total mess right now.


    26 - 02 - '16

    Beaton schreef:


    DUCKFACE OMFG OMFG OMFG DUCKFACE HALP :') Jezus hé, wat een ramp.

    Zelfspot? Ja. Snapchat? Ja.




    Aw yeah, snapchat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Roar schreef:
    (...)

    Ik ben echt verliefd op jouw bril o-o.


    Hehe, ik heb 'm wel doordat ik slecht zie met mijn ogen. Links heb ik -4 en rechts heb ik -2. Best wel groot verschil, maar goed. Ik ben er ook heel blij mee. Hiervoor had ik een zwarte wayfarer, die kreeg ik toen ik 12 jaar was. Ik was toen één van de eerste destijds die zo'n eentje had op school en nu hebben de meeste mensen op school met een bril een wayfarer. Inmiddels ben ik over op turtleframe en ik wil misschien hierna een vlinderbril of een iets ronder model, ook turtleframe, denk ik. c: Alleen ik heb deze bril nog geen jaar en de verzekering vergoed eens in de 3 jaar een bril, dus dat duurt nog wel even. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife