• Ik denk, ik maak even een nieuwe aan aangezien de vorige vol is c:


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    -

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 20:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Weer even bijgesneden.



    Na zoveel keren. Eindelijk is mijn haar stijl!


    Jij bent echt mega knap, lol, niet eerlijk. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Jij bent echt mega knap, lol, niet eerlijk. :'D


    Mega knap? Nou, ik ben blij met mezelf maar ik zou mezelf niet als "mega knap" beschouwen :Y). Jij bent hier diegene die echt heel mooi is. Jouw haar is keigaaf en staat je hartstikke goed! Plus je hebt een heel mooi gezicht :')


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    (...)

    Mega knap? Nou, ik ben blij met mezelf maar ik zou mezelf niet als "mega knap" beschouwen :Y). Jij bent hier diegene die echt heel mooi is. Jouw haar is keigaaf en staat je hartstikke goed! Plus je hebt een heel mooi gezicht :')


    Nou, ik vind van wel, punt. En ik bedank je daar heel erg voor, maar bij mij is het andersom dat ik jou heel mooi vindt, lol. Er zijn een hoop mensen die geen lang haar moeten hebben omdat kort(er) veel mooier is bij het gezicht, maar jij bent één van de mensen waarbij lang haar wél heel goed staat. Bovendien zie je er heel puur natuur uit, en dat vind ik zelf altijd mooi bij mensen. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    (...)

    Nou, ik vind van wel, punt. En ik bedank je daar heel erg voor, maar bij mij is het andersom dat ik jou heel mooi vindt, lol. Er zijn een hoop mensen die geen lang haar moeten hebben omdat kort(er) veel mooier is bij het gezicht, maar jij bent één van de mensen waarbij lang haar wél heel goed staat. Bovendien zie je er heel puur natuur uit, en dat vind ik zelf altijd mooi bij mensen. c:


    Dat is hem juist, ik vind mensen bij wie kort haar mooi staat zo gaaf. Als ik het nou liet afknippen zou het mij niet staan.

    Ik houd niet van make-up, maar een klein laagje mascara of iets in die richting mag wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."



    Ik kan niet lachen. Ik heb mijn paarse kleurlenzen net binnen :').

    Morgarath schreef:



    Ik kan niet lachen. Ik heb mijn paarse kleurlenzen net binnen :').


    Het ziet er leuk uit hoor, maar ben je daar niet een beetje jong voor?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Het ziet er leuk uit hoor, maar ben je daar niet een beetje jong voor?


    Maakt het uit hoe oud je bent vooraleer je kleurlenzen mag dragen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    Maakt het uit hoe oud je bent vooraleer je kleurlenzen mag dragen?

    Men wordt geadviseerd om geen kleurlenzen te dragen onder de 15+. Ligt vooral aan het feit dat je er verantwoordelijk mee om moet gaan en het is verstandig om dan eerst naar de oogarts te gaan.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2013 - 14:12 ]

    Nyota schreef:
    (...)

    Maakt het uit hoe oud je bent vooraleer je kleurlenzen mag dragen?


    Van mijn part draagt ze stiletto's en een string; daar ben ik haar moeder niet voor. Maar ik was 13 toen ik voor het eerst make-up droeg, kleurenlenzen dragen op je 11e klinkt heel jong. Misschien zie ik het verkeerd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:



    Gave dip-dye/ombre trouwens!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Het ziet er leuk uit hoor, maar ben je daar niet een beetje jong voor?


    Ik ben met mijn moeder eerst naar een opticien gegaan om te vragen of het kwaad kon. Ik heb meer Halloween feestjes en dat soort dingen dus voor dat is het wel leuk, heus niet om elke dag te dragen. De opticien raadde me aan om naar een speciaal winkeltje te gaan die ook kleurlenzen verkocht en dus zijn we daar eergister heen gegaan, die heeft me ook aangeraden om ze niet elke dag te dragen maar heeft gezegd dat het geen kwaad kon. Nu heb ik deze dus en die kunnen goed voor een jaar mee zolang je ze maar niet elke dag indoet. Rond je twaalfde is het helemaal niet schadelijk en binnen twee maanden wordt ik twaalf dus dat komt wel goed uit. Naar school of zoiets doe ik ze echt niet in, dat mag ook niet maar ikzelf vind ook dat -dat nogal overdreven is. Dus alleen voor zulke feestjes met Halloween et cetera.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Gave dip-dye/ombre trouwens!


    Dankje!


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.