• Het is zomer. Het is prachtig weer en de zon straalt volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekendste YouTubers zullen samen de hele zomer verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigd om in een groep bungalows net buiten Wellington Nieuw Zeeland te verblijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde grootte als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met wifi en knusse banken en zitjes.
    Buiten de bungalows is een groot meer en zitten ze direct in de prachtige natuur van beschermd natuurgebied Zealandia. Aan de andere kant van het park zit je binnen 10 minuten in down town Wellington met alle voorzieningen van de miljoenenstad.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin - danisnotonfire
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke - zoella280390
    - Haley Nelson - Chiron - nellyson
    - Jackson Harries 'Jack' - diAngelo - jacksgap
    - Finnegan Harries 'Finn' - Nazario - jacksgap
    - Joe Sugg - diAngelo - thatcherjoe
    - Andrea Russett - Cairde - GETTOxFABxFOREVER
    - PJ Liguori - KiliOfDurin - kickthepj


    Bungalow indeling(per 4):
    Bungalow 1:
    - Jack Harries
    - Finn Harries
    -
    -

    Bungalow 2:
    - Dan Howell
    - Joe Sugg
    -
    -

    Bungalow 3:
    - PJ Liguori
    - Zoë Sugg
    -
    -

    Bungalow 4:
    - Haley Nelson
    - Andrea Russett
    -
    -


    Lijstje: (De personages mogen gebaseerd zijn op echte YouTubers, maar wel echt YouTubers en geen bandleden of muzikanten ofzo)
    Naam:
    Bijnaam:
    YouTubenaam:
    Leeftijd: (16 - 27)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel en kletstopics aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 9:31 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik neem Haley, maat Ik ga haar aanpassen en aangezien ik morgen tot de 27e op kamp vertrek gaat het daarna pas lukken on het aan te passen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Bedankt voor het melden. Dan zie ik haar dan wel verschijnen


    Bowties were never Cooler


    Naam: Zoë Sugg.
    Bijnaam: Gewoon Zoë of Zoella.
    YouTubenaam: zoella280390 & MoreZoella.
    Leeftijd: (16 - 27): 23 jaar.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving):





    Tumblr. || Blog. || Facebook || Twitter.
    Zoë is klein en tenger gebouwd. Haar haren zijn van nature donkerbruin, maar voor nu heeft ze er een Ombre dip-dye in. Zoals ik al zei is ze niet al te groot, een lengte van 1m61 en weegt ook niet zo overdreven veel. Ze houdt van fashion & beauty, daar gaan haar vlogs & blogs ook over, en verzorgd zich daarom ook goed. Ze kleedt zich echt als een meisje meisje, en draagt altijd nagellak en make-up. Haar ogen hebben een oceaanblauwe kleur die goed uitkomt met haar zwarte eyeliner en mascara. Je ze Zoë niet zo rap zien met hakken, tenzij het op een feestje is, omdat ze zelf vindt dat ze daar te onhandig voor is. Hakken die wel goed zitten en makkelijk te lopen zijn gaat ze wel aandoen in haar dagelijkse routine.
    Karakter: Ik neem aan dat iedereen wel weet hoe Zoë is ?
    Extra: Haar broer, Joe, is ook een Youtuber.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 23:42 ]

    Zoë's 23 now (:
    Ze is jarig op 28 Maart


    kindness is never a burden.

    Haha, oké bedankt voor het zeggen xp

    Wanneer starten we? Want door één of andere manier lijkt dit topic weer dood D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Morgen.

    Eigenlijk wil ik nog een of 2 meisjes en ik zit erover te twijfelen om PJ nog te maken


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Morgen.

    Eigenlijk wil ik nog een of 2 meisjes en ik zit erover te twijfelen om PJ nog te maken
    Ik wil wel een meisje maar ik kan niet echt bedenken welke...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik Andrea Rusett?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Okay


    Bowties were never Cooler

    Naam:
    Andrea Russett
    Bijnaam:
    Rea
    YouTubenaam:
    GETTOxFABxFOREVER
    Leeftijd: (16 - 27)
    19
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    -komt nog-
    Karakter:
    -komt nog-
    Extra:
    -komt nog-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Je staat erbij. Wel graag binnen 3 dagen afmaken.

    Zal ik PJ nog maken dat er een even aantal personages is, of liever niet?


    Bowties were never Cooler

    Voor mij is het goed. :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik heb ook het begintopic wat aangepast met links naar wat dingen als de bungalow en de omgeving


    Bowties were never Cooler

    Damn, die bungalows zien er nice uit! :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions