• Het is zomer. Het is prachtig weer en de zon straalt volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekendste YouTubers zullen samen de hele zomer verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigd om in een groep bungalows net buiten Wellington Nieuw Zeeland te verblijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde grootte als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met wifi en knusse banken en zitjes.
    Buiten de bungalows is een groot meer en zitten ze direct in de prachtige natuur van beschermd natuurgebied Zealandia. Aan de andere kant van het park zit je binnen 10 minuten in down town Wellington met alle voorzieningen van de miljoenenstad.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin - danisnotonfire
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke - zoella280390
    - Haley Nelson - Chiron - nellyson
    - Jackson Harries 'Jack' - diAngelo - jacksgap
    - Finnegan Harries 'Finn' - Nazario - jacksgap
    - Joe Sugg - diAngelo - thatcherjoe
    - Andrea Russett - Cairde - GETTOxFABxFOREVER
    - PJ Liguori - KiliOfDurin - kickthepj


    Bungalow indeling(per 4):
    Bungalow 1:
    - Jack Harries
    - Finn Harries
    -
    -

    Bungalow 2:
    - Dan Howell
    - Joe Sugg
    -
    -

    Bungalow 3:
    - PJ Liguori
    - Zoë Sugg
    -
    -

    Bungalow 4:
    - Haley Nelson
    - Andrea Russett
    -
    -


    Lijstje: (De personages mogen gebaseerd zijn op echte YouTubers, maar wel echt YouTubers en geen bandleden of muzikanten ofzo)
    Naam:
    Bijnaam:
    YouTubenaam:
    Leeftijd: (16 - 27)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel en kletstopics aan.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 9:31 ]


    Bowties were never Cooler

    Naam: PJ Liguori
    Bijnaam: Peej
    YouTubenaam: KickThePJ
    Leeftijd: 22 jaar
    Uiterlijk:



    PJ ziet er uit als een normale jongen. Hij is zo'n 1,80 lang met pluizig bruin krullend haar en bruin groenige ogen. Zijn huid is net als dat van alle Engelsen vrij bleek, maar in de zomer krijgt hij een fijn Italiaans tintje. PJ is slank en niet heel erg gespierd, maar hij ziet er erg goed uit. Hij is ook heel erg lenig.
    Karakter: PJ is een vrolijke open jongen die altijd met de meest idiote creatieve ideeën komt. Zijn hoofd is een draaikolk vol vreemde ideeën, rare figuren en onontdekte werelden. Hij ziet de wereld ander dan anderen en gebruikt dit ook voor zijn video's. Hij is altijd in voor alles en vind het leukste gewoon om een goede tijd te hebben met zijn vrienden en familie. PJ is een loyale vriend en hij is altijd wel met een of ander project bezig. Je zal hem niet zo snel stil zien zitten of liggen luieren.
    Extra: PJ is geobsedeerd door het heelal en andere planeten.


    Bowties were never Cooler

    Topic 1


    Bowties were never Cooler

    Why not put the girls together in a cabin en PJ bij de Harries twins of bij Joe en Dan?
    Ik wil me niet moeien en zo, maar jongens en meisjes in een bungalow is niet erg gebruikelijk. (:


    kindness is never a burden.

    I know, maar zo zit het iets meer versprijd en als er later nog mensen instromen zijn ze niet gedoemd alleen in een bungalow te belanden


    Bowties were never Cooler

    Eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar als Finn's vriendin in een bungalow zit met een andere jongen. Dus ik zou inderdaad ook zo doen zoals diAngelo al zei. Maar langs één kant vind ik het wel logisch. Dus het maakt niet uit :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 22:21 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik heb het zo geprobeert te doen dat de bungalows ook nog mengen. Dan ligt niemand helemaal vast aan een ander persoon en blijft het topic hopelijk leven. Ook is er zo makkelijker drama te creëren


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    I know, maar zo zit het iets meer versprijd en als er later nog mensen instromen zijn ze niet gedoemd alleen in een bungalow te belanden


    Not quite. Er zal nog een plekje over zijn bij één van de jongensbungalows en anders verander je de indeling opnieuw. Bij Youtuber Christmas vielen er ook mensen wég en dan heb je de indeling ook verandert. Anyways, het is jouw rpg. Ik houd vanaf nu mijn mond. (:
    Had ik al gemeld trouwens? Castamere naar diAngelo. (:


    kindness is never a burden.

    KiliOfDurin schreef:
    Ik heb het zo geprobeert te doen dat de bungalows ook nog mengen. Dan ligt niemand helemaal vast aan een ander persoon en blijft het topic hopelijk leven. Ook is er zo makkelijker drama te creëren


    Meer drama heb je al gelijk in. xd
    Ik denk niet dat Finn blij gaat zijn met Zoë en PJ... Zoals Nazario al zei. Zijn Zoë en Finn trouwens nog samen?


    kindness is never a burden.

    Zou je niet beter gewoon Zoë en Joe samen in één bungalow zetten? Ze zijn tenminste broer en zus net zoals Jack & Finn.

    @diAngelo
    Ja, Finn en Zoë zijn gewoon nog steeds samen. Nothing has changed :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Nazario schreef:
    Zou je niet beter gewoon Zoë en Joe samen in één bungalow zetten? Ze zijn tenminste broer en zus net zoals Jack & Finn.

    @diAngelo
    Ja, Finn en Zoë zijn gewoon nog steeds samen. Nothing has changed :Y)


    Maar dan zitten Dan en PJ samen in een bungalow en dat zijn beide KiliOfDurin's personages. :x

    I like that. (: I like Zoë en Finn, eventhough ik Zalfie ship xd


    kindness is never a burden.

    diAngelo schreef:
    (...)

    Maar dan zitten Dan en PJ samen in een bungalow en dat zijn beide KiliOfDurin's personages. :x

    I like that. (: I like Zoë en Finn, eventhough ik Zalfie ship xd


    Hm, ja inderdaad. Dan zou ik inderdaad gewoon zoals je al eerder zei de meisjes in één bungalow zetten en dan PJ bij Finn en Jack zodat er dan geen twee personages van KiliOfDurin in één en dezelfde bungalow zitten. Ik denk inderdaad dat Finn niet erg blij zou zijn als hij merkt dat Zoë bij PJ slaapt en niet bij hem dan.

    Zalfie haha. I like the ship name. En hoe is het eigenlijk met Haley en Jack? In deze RPG nog steeds samen?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 22:42 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Nazario schreef:
    (...)

    Hm, ja inderdaad. Dan zou ik inderdaad gewoon zoals je al eerder zei de meisjes in één bungalow zetten en dan PJ bij Finn en Jack dan zodat geen twee personages van KiliOfDurin in één en dezelfde bungalow zit. Ik denk inderdaad dat Finn niet erg blij zou zijn als hij merkt dat Zoë bij PJ slaapt en niet bij hem dan.

    Zalfie haha. I like the ship name. En hoe is het eigenlijk met Haley en Jack? In deze RPG nog steeds samen?


    Het is aan Kili -KiliOfDurin is zo'n lange naam- om te beslissen hoe ze de bungalowindeling gaat doen. It's her rpg.

    Idk. Shana is op scoutskamp, so I wouldn't have a clue. Moet het nog vragen, maar ik denk van wel. ;D


    kindness is never a burden.

    Zeg maar Miriam :p

    Ik laat het voor nu zo. Later kan er altijd nog geruild worden


    Bowties were never Cooler

    True true. Let's make some drama :Y)
    Oh en zeg maar Naomi :'D

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 22:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    I like Kili D:
    Kili en Thorin zijn mijn favorieten van The Hobbit. En Thranduil. Ik dwaal af.
    Okidoki en noem mij maar Lene. (:


    kindness is never a burden.