• Ik had wel eens zin om een meeting te houden in december, dus hier is dan het topic (:
    Ik ben er nog niet volledig over uit wat we kunnen gaan doen, misschien ijsschaatsen of iets anders wat de stad waar we in afspreken te bieden heeft.

    Plaats:
    In plaats van één meeting zullen er twee meetings gehouden worden, één in Nederland (Rotterdam) en één in België (Gent)


    De kaart is niet echt nuttig maar dient gewoon om wat lege ruimte te vullen
    Meeting Nederland (Rotterdam)
    Zeker:
    Kilicious (22) - Lisa
    JamesPotter (17)
    Aidan (16) - Iris
    Elladan (24) - Natascha
    Metamorphmagus (19) - Alicia
    BattousaiDKM/
    Ignatius
    WenseKronik (19) - Maartje
    Bamboe (14) - Julia

    Misschien:
    AnKa (14) - Andrea
    Aletheia (14)
    Scribe (19) - Tialda
    Saltzman - Rick
    Scandal (...)
    Artanis (17) - Evelien
    LynnBlack (18)
    Dandy (20) - Margot
    Andria

    Datum: 22 December.

    Meeting Gent
    Zeker:
    Artanis (17) - Evelien
    Dooddoenervo (15) - Jarne
    Iluvatar (14)
    BardTheBowman (14)
    alae

    Misschien:
    LynnBlack (18)
    Grizzly (18) - Lauren

    Datum: 27 december


    Mensen die misschien wel meewillen (+leeftijd) (+woonplaats) - naam:

    België
    Artanis (17) (Belsele) - Evelien
    LynnBlack (18) (Kruisbeek)
    Grizzly (18) (Gent) - Lauren
    Iluvatar (14) (Gent)
    Bardthebowman (14) (Erps Kwerps)
    Haerolin (19) (Antwerpen) - Kim
    Scandal (...) (Arendonk)
    Dooddoenervo (15) - Jarne
    Alptraum (21 ) (Diest) - Indra

    Nederland
    AnKa (14) (Zoetermeer) - Andrea
    Aletheia (14) (Amsterdam)
    Naharis (14) (Amsterdam) - Julia
    Aidan (16) (Rotterdam)
    Elladan (24) (Amsterdam) - Natascha
    Scribe (19) (Friesland) - Tialda
    Corday (19) (Limburg)
    JamesPotter (17) (Dronten)
    Saltzman (Enschede) - Rick
    Kilicious (22) (Almere) - Lissa
    Dandy (20) (Groningen) - Margot
    Oakenshield (...) (Amsterdam) - Alicia




    Wat we kunnen gaan doen:

    In Rotterdam:

    Winter is coming, dus daar moeten we onze activiteit wat op aanpassen. Ik ben momenteel wat aan het klooien op deze site om wat leuks te vinden, maar ik weet natuurlijk niet helemaal zeker of die alles aanbiedt wat er te beleven valt. Dus als je toevallig echt een activiteit weet in de buurt van Rotterdam die we moeten doen, mag je het me altijd laten weten. Ik zet nu gewoon wat dingen op een rijtje.

    Midgetgolf. Geen idee wat dat is, maar als het lijkt op approach golf is het misschien wel leuk.
    Kangoo Jumpen. Wordt erg interessant als er ijs ligt.
    Trotseer de Euromast. Een soort Divergent-kabelbaan? Lijkt wel leuk, maar de prijs valt misschien wel wat tegen.

    In Gent:

    Grizzly had heel wat leuke voorstellen, dus ik heb ze schaamteloos gekopieerd en geplakt (:

    In Gent heb je natuurlijk de winkelstraten Veldstraat en Lange Munt, maar je hebt ook een paar parkjes - Baudelo, Zuid, Citadelpark,... Euhm, het historisch centrum met de groentemarkt enzo (daar hebben ze trouwens de lekkerste frietjes van heel Gent), Korenlei!! Altijd leuk! (dat is aan het water), Gravensteen, Vrijdagsmarkt en Sint Jacobs, de Overpoort/Sint Pieters Nieuwstraat (ze hebben daar een chocoladebar, trouwens de studentenbuurt)), het Zuid, euhm MSK en Smak (aan het Citadelpark, twee grote leuke musea, msk is voor klassiekere kunst en smak is actuele kunst, altijd erg leuk!), Ik kan jullie ook meenemen naar mijn favoriete pub uiteraard, en ik geef gratis rondleiding aan quizletters ;)
    Ook kunnen we echte toeristen uithangen en bootjes varen, of we kunnen naar het Design musem, Dr Ghuislain museum dat vroeger een krankzinnigen gesticht is, nu deels museum met kunst rond mentale stoornissen en deels een PVT en psychiatrisch ziekenhuis. in de Sint Pieters Abdij is er ook altijd wel iets te zien, en anders kun je gewoon de abdij zelf bezichtigen. Ik denk ook dat er kerstmarkt gaat zijn in December, vaak is er dan ook zo'n grote schaatsbaan onder de stadshal.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 8:14 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik zou misschien ook wel willen, ik ben 16 en kom uit Rotterdam.


    Firm believer of all that is magic

    Oké, ik zet je er al bij!


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Kuche. Ik ben dertien, Fae. :Y)


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Lauren, 18, Gent! (allee, van geraardsbergen maar ik sta er echt snel en zonder probleem.)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aletheia schreef:
    Kuche. Ik ben dertien, Fae. :Y)


    Ö. Ach ja, ik had gewoon wat gegokt.
    Ik dacht eraan om de meeting rond Rotterdam te doen. Is dat ongeveer haalbaar voor iedereen en wat kan je allemaal doen in Rotterdam? Ik ga straks zelf nog wat opzoeken, maar er wordt eerst van me verwacht dat ik wiskunde leer. En ga werken. Feest.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 12:00 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Grizzly schreef:
    Lauren, 18, Gent! (allee, van geraardsbergen maar ik sta er echt snel en zonder probleem.)


    Staat erbij!


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    (...)

    Ö. Ach ja, ik had gewoon wat gegokt.
    Ik dacht eraan om de meeting rond Rotterdam te doen. Is dat ongeveer haalbaar voor iedereen en wat kan je allemaal doen in Rotterdam? Ik ga straks zelf nog wat opzoeken, maar er wordt eerst van me verwacht dat ik wiskunde leer. En ga werken. Feest.


    Er is wel een heel groot parkje in Rotterdam wat vlakbij de haven ligt maar dat is nou niet echt een plekje voor in de winter haha.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Gent! Als het Gent of A'pen is kan ik wellicht komen. Al prefereer ik toch Gent. ^^ Ik ben dertien (dan ga ik veertien zijn) en mijn woonplaats zeg ik liever niet.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 12:17 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Er is wel een heel groot parkje in Rotterdam wat vlakbij de haven ligt maar dat is nou niet echt een plekje voor in de winter haha.


    Haha, inderdaad misschien niet nee. Ik kam vanavond wel eens de boel rond Rotterdam uit en dan zie ik wel of ik ergens wat wintervriendelijk vind om te doen :')


    Abbott schreef:
    (...)

    Gent! Als het Gent of A'pen is kan ik wellicht komen. Al prefereer ik toch Gent. ^^ Ik ben dertien (dan ga ik veertien zijn) en mijn woonplaats zeg ik liever niet.


    Dat zou voor mij ook beter uitkomen. Maar de kerstvakantie duurt natuurlijk wel lang, misschien is er wel tijd voor een meeting in Nederland en een in Gent :Y)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    oei... Antwerpen of gent kan moeilijk worden maar ik wil wel graag komen
    14 jaar Erps-Kwerps


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik wil ook. Maar ik wil sowieso ook met hobbit fans naar de derde film en later een marathon :'D. Maar daar maak ik tegen die tijd wel een apart topic voor. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh Antwerpen is not done ben ik bang.
    nooit geweten dat jij uit België kwam zeg. XD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heet eigenlijk Andrea, en mijn achternaam begint met Ka, vandaar dat ik hier AnKa heet


    Follow the spiders? Why couldn't it be "follow the butterflies"? Ron Weasley

    Faelain schreef:
    (...)

    Ö. Ach ja, ik had gewoon wat gegokt.
    Ik dacht eraan om de meeting rond Rotterdam te doen. Is dat ongeveer haalbaar voor iedereen en wat kan je allemaal doen in Rotterdam? Ik ga straks zelf nog wat opzoeken, maar er wordt eerst van me verwacht dat ik wiskunde leer. En ga werken. Feest.


    Voor mij zou rotterdam haalbaar zijn, maar niet te vroeg want waarschijnlijk moetvik fietsen en dat is ongeveer twee uur aangezien ik eerst nog helemaal vanaf de andere kant van zoetermeer moet komen :/


    Follow the spiders? Why couldn't it be "follow the butterflies"? Ron Weasley

    AnKa schreef:
    (...)

    Voor mij zou rotterdam haalbaar zijn, maar niet te vroeg want waarschijnlijk moetvik fietsen en dat is ongeveer twee uur aangezien ik eerst nog helemaal vanaf de andere kant van zoetermeer moet komen :/


    Twee uur? Serieus?
    Hmm.
    Duurt dat zolang als je de RandstadRail pakt vanaf Centrum-West naar Den-Haag centraal en daarna naar Rotterdam reist?
    Damn, dat is lang o.o
    Met de auto doe ik er 30 min over o.o

    Edit - Nvm, ik zag het woordje ''fietsen'' over het hoofd, haha.
    Maar dat is best lang ;O

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 14:14 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.