• He Q,

    Ik heb wel eens eerder gemerkt, niet alleen op Quizlet dat er onduidelijkheid is over wat armoede eigenlijk is en waarom het ene gebied rijk is en andere gebieden niet. Ik kwam toevallig langs een documentaire op Youtube die dit perfect uitlegt, het is een hele indrukwekkende documentaire, dus voor wie tijd heeft raad ik hem zeker aan.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 21:05 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn topics


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Hashirama schreef:
    (...)

    En ik ga ook geen uur kijken :']. Maybe later, maybe not.

    Lolicia schreef:
    Ik voeg deze even toe aan 'Mijn Topics' en ga 'm een andere keer kijken. Lijkt me interessant, sowieso vind ik documentaire's interessant c:


    Some people are art and do art at the same time

    Lolicia schreef:
    Ik voeg deze even toe aan 'Mijn Topics' en ga 'm een andere keer kijken. Lijkt me interessant, sowieso vind ik documentaire's interessant c:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Sinistre schreef:
    Toch jammer dat Greg en Denise Horan hebben hun eerste kind gekregen. 50 post heeft.

    Tsja, tis maar wat mensen (op deze site) bezighoudt, ey?


    ars moriendi

    Lolicia schreef:
    Ik voeg deze even toe aan 'Mijn Topics' en ga 'm een andere keer kijken. Lijkt me interessant, sowieso vind ik documentaire's interessant c:

    Mulford schreef:
    Even een reactie posten zodat ik morgen kan kijken


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Mulford schreef:
    Even een reactie posten zodat ik morgen kan kijken


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Vreselijk :(


    I'm a girl in the world

    Mijn topics ^^


    Nypmh > Yaspis

    Mijn topics, ik kijk 'm zodra ik tijd heb!


    The truth may be orange!