• verhaallijn:
    In een gebied, genaamd Auroria, afgelegen van de bewoonde wereld is een school voor leerlingen tussen de 16 en 24 jaar. De school is niet voor de gewone mens, maar voor mensen met gaven of aparte wezens, zoals zeemeerminnen, feeën, vampiers, weerwolven, gedachte lezers, helderziende, gedaanteverwisselingen, elementenbestuurders en schilden.
    Op de school word je begeleid om goed met elkaar om te leren gaan. De mensen zijn de grootste vijand van de leerlingen van de school, omdat de mensheid ze wilt gebruiken voor musea en onderzoeken. Met zijn alle worden ze opgeleid om verleden te vergeten en zichzelf beter te leren kennen. Het is dus een school die de mogelijkheid biedt veiliger te leven dan in de mensenwereld. Natuurlijk zijn de meningen verwisseld en zijn er ook leerlingen die liever de strijd aangaan met de mensenwereld.
    Die mogelijkheid krijgen ze als de 'rustige' opleiding wordt geteisterd door rare aanvallen. Het begint onschuldig, maar er gebeuren steeds raardere dingen in Auroria. Zijn het de mensen of demonen waar zelfs de leerlingen niks van weten?
    De nieuwelinge(16 jarige) kunnen niet goed overweg met de andere wezens en moeten nog van alles leren.
    De 24 jarige dienen als een soort mentoren. Elk wezen heeft zijn eigen mentor en kan voor vragen naar de oudere leerling. De mentor wordt bekend nadat alle rollen bekend zijn.

    De school geeft lessen in theorie over je eigen gave, in elkaars gave, Engels, magie, geschiedenis van jouw wezen/ gave, maar ook geschiedenis van een geïnteresseerd wezen/gave. Naast de lessen zijn er ook psychische bijeenkomsten, trainingsmomenten en individuele trainingsmomenten.

    Leerlingen delen kamers, er word rekening gehouden met gave. Op een kamer liggen twee tot drie personen. Alleen slapen is niet mogelijk. Ook is het verboden jongen en meisje in een kamer te hebben, tenzij het familie is. Alleen dat moet aangevraagd worden.
    De leeraren hebben als gave schild en zijn dus niet te manipuleren, ook zijn ze erg goed getraind en hebben ze de juiste wapens.

    De school ligt een gebied dat omringt is door een soort elektrisch veld, waardoor er geen normale mensen naar binnen kunnen. Je komt er alleen uit met de daar bedoelde trein
    In het gebied is een meer voor zeemeerminnen. Bij dat meer is een strand met rotsen. Het strand ligt begrensd aan bossen voor de weerwolven en vampiers. Voor de elfen is er een bos dat iets vrolijker en lichter is. Andere soort bomen enz. Die bossen omringen het meer aan de andere kant en omcirkelen als het ware de donkere bossen voor vampiers en weerwolven. De bossen voor de feeën en de bergen liggen langs het elektrische veld en zijn dus het laatste landschappen. De school bevindt zich op een heuvel die uitzicht geeft over het meer, strand, bergen en de bossen.

    In de school is een grote kantine, aula en theater in het westen van het gebouw. De slaapkamers bevinden Zich boven. Centraal in het gebouw zijn de kantoren van afdelingsleiders, toezichthouders enz. In het oosten zijn de lokalen (80 lokalen). In de kelder zijn de training ruimtes. Speerwerpen, gewichtheffen, lopende band, pijl en boog schieten enz. Dit is vooral voor de mensen met gaven als helderziende enz., die zich op die manier kunnen verdedigen tegen de vampiers en weerwolven. Vampiers en weerwolven mogen enkel met toestemming die ruimte in.
    Naast de trainingsruimte is een ruimte voor zelfbeheersing. Daar wordt individu gewerkt aan het in controle houden van emoties en het op de goede manier reageren. Af en toe ga je dan naar jou landschap. Het zijn sessies van een half uur, drie keer per week. De trap af naar beneden bevindt Zich water. Dat water verbind zich met het meer. Het is speciaal voor zeemeerminnen.


    Foto's:

    School
    Rest komt nog

    Uitleg wezens:
    Zeemeerminnen:
    Ze zien eruit als gewone mensen, maar als ze in aanraking komen met water, zee, douche, drinken, ijsblokjes, regen enz. dan veranderen hun benen in een staart. Op het droge zijn ze heel erg kwetsbaar. De enige manier om terug te veranderen is door geen water meer aan te raken. Ze zijn op het droge makkelijk te martelen. Als je ze te weinig water geeft, drogen ze uit, maar als je ze nat houdt, kunnen ze niet terug veranderen. Op die manier kan je ze makkelijk martelen.
    Ze eten gewoon mensen eten, mar eten liever vis als gewoon vlees. Verder verschillen ze niet zoveel van de mens, op hun mooie stem na. Als zeemeermingedaante hebben ze een sirene en als een mens kunnen ze mooier zingen dan de normale mens.
    Elke zeemeermin heeft zijn eigen kleur staart.

    Vampiers:
    Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen. Ook zijn ze sneller aangebrand en beter in het uitschakelen van emoties. Vampiers hebben iets over zich heen, waardoor ze mensen aantrekken.
    Vampiers kunnen gewoon mensen voedsel eten, maar dat vult niet zo erg als bloed. Ze blijven altijd hunkeren naar mensenbloed. In de zon verbranden ze, daarom zijn de ramen van speciaal glas, zodat ze gewoon rond kunnen lopen in school. Voor de oud leerlingen is er een speciale ring gemaakt.

    Weerwolven:
    Weerwolven veranderen enkel met volle maan. Het proces is een proces vol pijn. Als weerwolf zijn ze woest en haast onhandelbaar. De school helpt ze daarmee. Als je verandert in weerwolf, dan wordt elk bot in je lichaam gebroken. Het is dus zeer pijnlijk. Eenmaal weerwolf heb je geen pijn meer, maar verander je weer terug naar mens, dan voel je het nog wel.

    Fee
    Feeën kunnen veranderen wanneer ze willen. Dit kunnen ze doormiddel hun magische stof in een bepaalde vorm rond te laten dwarrelen. Iedere fee heeft zijn eigen vorm en eigen kleur vleugels. Als Fee zijn de personen stukken kleiner en kunnen op een handpalm staan. Ze kunnen met hun magie planten laten groeien, mensen helen en het weer veranderen. Niet alles lukt, maar ook daar helpt de school mee. Feeën kunnen ook met dieren praten.
    Als gewoon mens kunnen ze dat allemaal niet, maar hebben wel veel meer verstand van de dieren en planten. Ze ruiken ook bepaalde geuren en horen bepaalde klanken die andere niet horen.

    Elementenbestuurder:
    Er zijn vijf elementen vuur, water, aarde, wind en metaal. Met het element vuur kan iemand van alles in de fik laten vliegen. Het is zeer gevaarlijk en gebeurd vooral als iemand boos is.
    Bij het element water kan de persoon het water besturen. Dus een glas gevuld met drinken, kan hij omgooien of het drinken over iemand heen gooien.
    Het element aarde is het besturen van rotsen en bomen. De bestuurder kan dus bomen uit de grond halen en ermee gooien. Hetzelfde geld voor stenen.
    Bij het element wind kan de bestuurder tornado's en andere harde windstormen veroorzaken. Daardoor kan een boom omwaaien of boeken uit de boekenkast.
    Degene die het element metaal bestuurd kan alles wat met metaal te maken heeft ombuigen. Maakt niet uit in welke vormen. Ook kan diegene metalen voorwerpen rond laten zweven en laten breken.


    Regels school+ invullijst:


    - Op tijd in de lessen, anders nablijven
    - Niet vechten, anders week corvee en een dag opgesloten in isoleercel
    - Enkel wapens gebruiken in trainingsruimte
    - Geen meisjes en jongens op elkaars slaapkamer
    - Spijbelen is verboden, doe je het wel dan twee weken corvee, nablijven en slaapkamers schoonmaken
    - Geen leraren proberen te vermoorden, anders twee dagen in isoleercel zonder eten.

    Regels RPG:

    - Niet elkaar vermoorden zonder toestemming
    - Geen ruzie maken in OCC, mag natuurlijk wel in ICC
    - Praten met haakjes
    - Zo vaak mogelijk reageren, niet mogelijk, dan even melden
    - Ik maak nieuw topic aan, tenzij ik je toestemming geef.
    - Niet elkaars personage besturen, tenzij de ander het niet erg vind
    - Minimaal 5 regels


    Invullijstje:

    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Gave/wezen:
    - Geïnteresseerde geschiedenis:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk:
    - Extra:


    Zeemeerminnen:
    - Mila Elizabeth Holmes - Lootus
    - Danay Lucille Warren - Karmin
    - Avalon Nerissa Poole - Unimaginable
    - Xuxa Xly - Dooddoener

    Vampiers:
    - Griffin Lucas Ellis - Unimaginable
    - Benjamin Bruno Evenson Carlisle
    - Charly Snow - Dooddoener
    - Samuel ''Sam'' Ethan Johnson - Lootus

    Fee:
    - Lily Sharp - Patholoog
    - Madeleine Eloise McLeod - Fericire
    - Rosemay Autumn Lockheart - Beanies
    - Maelynn 'Mae' Nadia Carmenta. - Licorne

    Weerwolven:
    - Raphael Blaecleah - Dooddoener
    - Anthony Ayan Maverick - Nazario
    - Noël LaVaughn - Apexpredator
    - Joshua Callum Monrose - Sourire

    Elementen bestuurders:
    - Arlynn Auracle Mcknight- Water & Lucht - Rider
    - William 'Will' Max Jones - Lucht & Aarde - Abalard
    - Ethan Brooks - Metaal & Vuur - Patholoog
    - Jaylee Clowee Castle - Clairde

    Rollenstory
    Kletstopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 15:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik pas alsnok thuis ben alles aan!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    goeiemorgen pieps. ik wilden even zeggen dat ik vandaag tot morgen zowizo niet meer op Q komt. moet vandaag om 9 uur in de avond vliegen 12 uur lang morgen om 3 uur in de middag lokale tijd kom ik dan aan. probeer zo vaak mogelijk op q te komen de komenden maand.

    doei doei


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Rider schreef:
    (...)

    Ik heb Arlynn aangepast. Ik hoop dat dat goed is? Anders verander ik het wel weer terug.
    Je hoefte hem niet voor mij te veranderen hoor......


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Je hoefte hem niet voor mij te veranderen hoor......


    Ik heb liever een originele rol, dan een rol die heel erg op die van iemand anders lijkt. Dat is gewoon hoe ik in elkaar zit. Dus ik heb hem voor mijzelf veranderd (A)


    Happy Birthday my Potter!

    Heey mensen. Ik ben met de boot op vakantie en ik doe de staand mast route. Zegt jullie vast niks maar oke xd. Ik heb zaterdag pas weer wifi als het goed is want dan ben ik thuis en ik weet niet of ik tussen vandaag en zaterdag uberhaupt in een haven kom of in een haven met wifi...


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    I like Arlynn!


    I can't define who I am.

    Pharrell > Carlisle

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 12:35 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Pharrell > Carlsisle


    Carlsisle haha. Sorry ik kon het niet laten om een opmerking erover te geven. I can't control myself. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    ApexPredator schreef:
    I like Arlynn!


    Jeeeej thanks c:


    Happy Birthday my Potter!

    Nazario schreef:
    (...)

    Carlsisle haha. Sorry ik kon het niet laten om een opmerking erover te geven. I can't control myself. :Y)
    Oh god, ik haat mezelf ._.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Okeej, ik ben terug van vakantie en ga aanpassen en rooster maken (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danay & Xuxa - Kamer 1
    Mila & Avalon - Kamer 2
    Samuel & Benjamin - Kamer 3
    Griffin & Charly - Kamer 4
    Rosemay & Maelynn - Kamer 5
    Lily & Madeleine - Kamer 6
    Anthony & Joshua - Kamer 7
    Noel & Raphael - Kamer 8
    William & Ethan - Kamer 9
    Arlynn & Jaylee- Kamer 10

    Officiële kamerindeling ^^


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Klassen zijn ook ingedeeld, rooster komt nog!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Carlisle schreef:
    (...)Oh god, ik haat mezelf ._.


    Awh, don't hate yourself. D:
    Ik vind het nochtans wel grappig. :Y)


    Rise and rise again until lambs become lions

    Rooster:

    Maandag:
    1e uur (8.30 - 9.30 ) - Praktijklessen feeën
    2e uur (9.30 - 10.30 - Mentorklas A Engels (hoort de mentor bij )
    3e uur (11.00 - 12.00) - Theorie Vampiers
    4e uur (12.00 - 13.00) - Theorie Weerwolven
    5e uur (13.30 - 14.30) - Mentorklas B Engels (mentor bij)
    6e uur (14.30 - 15.30) - Praktijklessen Weerwolven

    Dinsdag:
    1e uur - Praktijklessen vampiers
    2e uur - Theorie Zeemeerminnen
    3e uur - Mentorklas C Engels
    4e uur - Theorie Elementenbestuurders
    5e uur - Praktijklessen Feeën
    6e uur- Theorie feeën
    7e uur - Mentorklas B mentoruurtje

    Woensdag:
    1e uur - Praktijklessen zeemeerminnen
    2e uur - Mentorklas B Engelse filosofie (Mentor erbij)
    3e uur - Theorie Vampiers
    4e uur - Mentorklas C Engelse filosofie
    5e uur - Theorie Zeemeerminnen
    6e uur- Praktijklessen vampiers
    7e uur (15.30 - 16.30) - Mentorklas A mentoruurtje (vragen stellen aan de mentor, als je wilt)

    Donderdag:
    1e uur - Praktijklessen Elementenbestuurders
    2e uur - Buiten praktijklessen
    3e uur - Theorie Weerwolven
    4e uur - Mentorklas A Engelse Filosofie
    5e uur - Theorie feeën
    6e uur- Praktijklessen zeemeerminnen
    7e uur - Mentorklas C mentoruurtje

    Vrijdag:
    1e uur - Praktijklessen weerwolven
    2e uur - Individu training: Danay & Xuxa
    3e uur - Theorie Elementenbestuurders
    4e uur - Individu training: Samuel & Benjamin
    5e uur - Individu training: Mila & Avalon
    6e uur- Praktijklessen elementenbestuurders

    Zaterdag:
    1e uur - Individu training: Griffin & Charly
    2e uur - Individu training: Lily & Madeleine
    3e uur - Individu training: Rosemay & Mealynn
    4e uur - Individu training: Anthony & Joshua
    5e uur - Individu training: William & Ethan
    6e uur- Individu training: Noël & Raphael
    7e uur: Individu training: Arlynn & Jaylee


    Zondag:
    Mag je doen wat jezelf wilt.

    Etenstijden ma t/m vrij:

    Ontbijt: 8.00 - 10.00
    Kantine open(voor snacks of om gewoon even te zitten: 10.30 - 11.00
    Lunch: 12.00 - 14.00
    Avondeten: 18.00 - 20.00

    Etenstijden za en zo:
    Ontbijt: 8.00 - 11.00
    Kantine: 11.00 - 12.00 en 14.00 - 16.00
    Lunch: 12.00 - 14.00
    Avondeten: 18.30 - 21.30

    Andere tijden ma t/m vrij:
    Trainingsruimte: 9.00 - 17.00
    Bibliotheek: 9.00 - 19.00
    Tuinen: 7.00 - 16.00 en 19.00 - 21. 00
    Poort: 7.00 - 21. 30
    Slaaptijd: 22.00

    Andere tijden za en zo:
    Trainingsruimte: 9.00 - 17.00 en 19.00 - 21.00
    Bibliotheek: 9.00 - 21.00
    Tuinen: 7.00 - 16.00 en 19.00 - 22. 00
    Poort: 7.00 - 22. 30
    Slaaptijd: 23.00 - 23.30

    Te laat slapen? Dan volgen er maatregelen. Door de weeks gaan om 22.15 alle lichten uit en is het pikdonker, in het weekend gaan de lichten om 23.45 uit.


    Heb je een uurtje niks te doen, dan kan je er zelf voor kiezen om wat te gaan doen. Dat mag zowel buiten de poort als in de school. Zorg alleen wel dat je op tijd terug bent!
    Leraren worden door iedereen gespeeld en in het geval iemand een overtreding maakt, zal ik een kort stukje schrijven vanuit de rector. Goed?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne