• Het is zomer. Het is prachtig weer en de zon straalt volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekendste YouTubers zullen samen de hele zomer verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigd om in een groep bungalows net buiten Wellington Nieuw Zeeland te verblijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde grootte als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met wifi en knusse banken en zitjes.
    Buiten de bungalows is een groot meer en zitten ze direct in de prachtige natuur van beschermd natuurgebied Zealandia. Aan de andere kant van het park zit je binnen 10 minuten in down town Wellington met alle voorzieningen van de miljoenenstad.


    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin - danisnotonfire
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke - zoella280390
    - Haley Nelson - Chiron - nellyson
    - Jackson Harries 'Jack' - Castamere - jacksgap
    - Finnegan Harries 'Finn' - Nazario - jacksgap
    - Joe Sugg - Castamere - thatcherjoe
    - PJ Liguori - KiliOfDurin - kickthepj


    Bungalow indeling(per 4):
    Bungalow 1:
    - Jack Harries
    - Finn Harries
    -
    -

    Bungalow 2:
    - Dan Howell
    - Joe Sugg
    -
    -

    Bungalow 3:
    - PJ Liguori
    - Zoë Sugg
    -
    -

    Bungalow 4:
    - Haley Nelson
    -
    -
    -


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:56 ]


    Bowties were never Cooler

    ( Moeten we Engels praten)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Dat doen we toch al de hele tijd.]
    Haley Nelson
    “That’s our pleasure and our duty. If Jack picks a girl, it’s not just àny girl. So we support his decision and I think he made a good one.” Ik hield er van hpe Jack en Finn met elkaar praatten en omging. Ze hadden respect voor elkaar, zonder het pesterige imago van gebroeders te verliezen. Als ik zo’n zus had, zou het mijn beste vriendin zijn. Maar ik had geen zus.
    “Look: mission accomplished. I got you smiling again.” Finn grijnsde breed, waardoor ik nog breder begon te grijnzen. Zijn lach werkte nogal aanstekelijk, net zoals hun Britse accent. Toen ik terug thuis kwam, was iedereen aan het klagen dat ik teveel Brits praatte in plaats van Amerikaans. Ik vond Brits juist ongelooflijk sexy.
    Al lachend wees ik naar de bungalow en toen richting het riviertje, dat erlangs stroomde, Finn wijsmakend dat het mijn privézwembad werd. Ik claimde het in ieder geval toch al.
    “Oh. No. You don’t.” Zijn stem klonk vrolijk, maar tegelijk zei hij het ook op zo’n manier als je praat wanneer iets niet eerlijk is. “You are such a lucky bastard!”
    Ik grijnsde breed en leunde tegen de dichtstbijzijnde boom. De schors drong door mijn witte T-shirt heen en zorgde voor een groene mossige vlek die ik er waarschijnlijk alleen uit zou krijgen met de wasmachine. Ik hoopte in ieder geval dat we er een hadden. Ik zag er al lichtelijk tegenop om mijn koffers van de ingang tot helemaal hierheen te slepen, maar dit plekje was zo leuk dat ik het er wel voor over had.
    Finn staarde vol verlangen naar het riviertje, alsof het alles was wat hij op dit moment wilde. Ik kon hem geen ongelijk geven, het was niet koud. Ik had het eigenlijk warm. “I don’t care whether it’s cold or whatever,” beaamde hij uiteindelijk en ik hoefde al niet meer te raden wat hij ging doen, “I’m just hot and I’m gonna jump in.” Als een bliksemschicht trok hij zijn shirt uit en liep hij het water in. “New Zealand: we have arrived!”
    De plons die kwam toen hij erin landde was zo groot dat het water tot voor mijn voeten spetterde. “O whale,” grinnikte ik zachtjes terwijl ik mijn veters losmaakte en mijn schoenen uittrok. “You’re lucky to be a boy. I can’t just get rid of my shirt and jump in."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    Behendig kwam ik terug boven terwijl een grijns op mijn gezicht speelde. Ik haalde een hand door mijn natte haar terwijl ik daarna met beide handen over mijn gezicht wreef. “O whale.” Hoorde ik Haley zachtjes grinikken. Ik keek haar aan, en zag hoe ik haar schoenen nat had gemaakt. Ze dacht waarschijnlijk dat ik het niet had gehoord. Ik keek haar lachend aan, “Sorry but what did you just say?” Vroeg ik uitdagend terwijl ik mijn handen al klaar hield om haar nat te spetteren. “You said whale right?” Grijnsde ik, “Yeah. I think she said whale.” Voordat ze zich dan ook kon verplaatsen, spetterde ik zo hard dat ze waarschijnlijk wel helemaal nat moest zijn, “Here you go.” Glimlachte ik, “Now you’re cooled down.” Ik ging op mijn rug liggen, mijn handen onder mijn achterhoofd en probeerde zo te drijven terwijl ik lachend naar Haley keek. Het water was echt geweldig. “You’re Lucky to be a boy. I can’t just get rid of my shirt and jump in.” Hoorde ik Haley daarna wat mopperen waardoor ik haar met een glimlach aankeek, “Your clothes are already wet so you can just jump in.” Lachte ik, “And yes: it was my pleasure to make it able for you to get in the swimmingpool without changing.” Grijnsde ik doelend op het feit dat ik haar net volledig had natgemaakt en ze dus niet meer te zeuren had op het feit dat ze er niet gewoon in kon omdat ze een meisje was. Op mijn gemak begon ik te trappelen zodat ik dieper op mijn rug het riviertje betrad. Mijn moeder zou me waarschijnlijk vermoorden als ze wist dat ik met mijn donkerblauwe korte broek in het water was gesprongen.


    Rise and rise again until lambs become lions

    (Pardon? Ik vroeg iets normaals? Dat jij overal problemen mee heb? Ik schrijf me uit. Mijn engels is Crack)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Niet zo bitchen. Je ziet dat het zo al de hele rpg is en het is ook in het rollentopic gezegd]


    Bowties were never Cooler

    Haley Nelson
    “Sorry but what did you just say?” vroeg Finn. Hij strekte zijn armen voor zich uit, waardoor ik al enkele stapjes achteruit zette.
    “Nothing.”
    “You said whale right? Yeah. I think she said whale.”
    “No, Finn- No!” Gilde ik, maar hij was al begonnen met spetteren. “I’m wearing a white T-shirt. See what you’ve done now. Or no, you better not look.”
    “Here you go. Now you’re cooled down.”
    “Finn, goddamnit. Now you can see through it.” Ik zuchtte zachtjes en wierp een hulpeloze blik naar beneden. Het was maar een simpele zwarte bh die niet veel verschilde van mijn zwarte bikini, dus in principe viel er niet veel te zien. Toch vond ik het niet grappig. “You’re Lucky to be a boy. I can’t just get rid of my shirt and jump in.”
    “Your clothes are already wet so you can just jump in. And yes: it was my pleasure to make it able for you to get in the swimmingpool without changing.”
    Ik gromde zacht en mopperde wat in mezelf. Het was iets in de trant van: “O wow, he’s even proud of it.” Toch zag ik het nut er niet meer van in om te blijven staan, aangezien ik toch al nat was. “Fine. Whatever.” Gelukkig voor Finn was ik niet snel kwaad, dus ook nu was ik niet echt boos. Ik moest er gewoon even over kunnen mopperen. “I tell you one thing, bro,” mompelde ik terwijl ik wat dichterbij kwam staan. Gelukkig was de rivier diep. “I’m not running back with my shirt like this. And now it’s payback time.”
    Lachend duwde ik hem onder, wat nogal gemakkelijk ging aangezien hij op zijn rug lag te drijven. Aangezien ik Finn al langer dan vandaag kende, zorgde ik ervoor dat ik zo snel mogelijk weg was voordat hij hetzelfde bij mij zou doen.

    [Ik antwoordde toch normaal? o.O]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:56 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    KiliOfDurin schreef:
    [Niet zo bitchen. Je ziet dat het zo al de hele rpg is en het is ook in het rollentopic gezegd]
    (Ik lees niet het hele rollentopic door hoor. Ik mag ook om bevestiging vragen. Maarja ik hoef geen ruzie. Je mag me weghalen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) (Ik lees niet het hele rollentopic door hoor. Ik mag ook om bevestiging vragen. Maarja ik hoef geen ruzie. Je mag me weghalen)


    [Jesus christ. Chillax okay? Ze bedoelde het helemaal niet grof ofzo. Je hebt haar gewoon verkeerd begrepen en bovendien kon je het ook weten door de posten die we al hebben geschreven. Just sayin' :') En nee dit is niet bedoeld om grof te doen.]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:26 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Nazario schreef:
    (...)

    [Jesus christ. Chillax okay? Ze bedoelde het helemaal niet grof ofzo. Je hebt haar gewoon verkeerd begrepen en bovendien kon je het ook weten door de posten die we al hebben geschreven. Just sayin' :") En nee dit is niet bedoeld om grof te doen?]
    { En er staat toch ook nog echt duidelijk in mijn post dat ik het om verduidelijkheid vroeg. En betrek Jezus er niet bij.)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 20:17 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [1. Ik bedoelde het niet gemeen. Het is niet omdat er geen lachende smiley bijstaat, dat ik het grof bedoel.
    2. Hoezo heb ik overal een probleem mee, ik ken je niet eens.
    3. Sorry als het gemeen overkwam, ik bedoelde er niets mee.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    “Finn, goddamnit. Now you can see through it.” Een lach ontsnapte uit mijn mond toen ik besefte dat ik er eerlijk gezegd nog totaal niet zo over had nagedacht, “Hales, you’re my brother’s girlfriend. I won’t never do such a thing. I didn't even think off that.” Zei ik beledigd maar kon toch geen lach onderdrukken. Vervolgens hoorde ik ze in zichzelf wat mopperen over dat ik er nog trots ook op was. Een trotse glimlach sierde mijn mond terwijl ik mijn hoofd in het water legde en naar de lucht keek. “Fine. Whatever.” Nog steeds met mijn trotse glimlach op mijn gezicht voelde ik hoe het koude water heel mijn lichaam afkoelde en hoorde hoe Haley in het water kwam. “I tell you one thing, bro.” Hoorde ik ze opeens mompelen van dichtbij, “I’m not running back with my shirt like this. And now it’s payback time.” Nog voor ik mijn mond kon openen voor iets te zeggen of haar eigenlijk kon aankijken, voelde ik opeens haar handen mijn lichaam naar beneden drukken. Haar lach hoorde ik tot onder water en vervolgens kwam ik omhoog terwijl ik verward en in shock rondkeek. Lang duurde het niet vooraleer ik hard begon te lachen toen ik merkte dat ze zo snel mogelijk wegliep. “You’re not running back with your shirt like this?” Grijnsde ik, “I didn’t have anything to do with it.” Ik haalde mijn schouders op, “So what are you going to do then?” Ik zette zorgvuldig wat stappen richting Haley, “I promise I won’t do anything.” Zei ik terwijl mijn handen in de lucht stak. “I promise.” Voor ze het zeker en wel wist, stond ik naast haar, greep ik haar vast en gooide haar ergens verder in de rivier. “That’s what we call payback in England.”


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Even einde verhaal. Ik hak nu de knoop door. Cairde had gewoon moeten lezen en wij hadden beter moeten formuleren. Nu is het aan haar om te kiezen of ze doorgaat of niet. Ik wil alleen een ja of nee terug want ik hoef hier geen ruzie. Geen commentaar meer hierop dus]


    Bowties were never Cooler

    Haley Nelson
    Finn begon te lachen toen hij terug bovenkwam, wat me enigszins opluchtte maar ook irriteerde. Ik wist niet juist waarom, waarschijnlijk omdat ik hem wilde terugpakken.
    “You’re not running back with your shirt like this?” vroeg hij grijnzend. Met een zuur gezicht klom ik het water uit en stopte ik voor de bungalow. “I didn’t have anything to do with it.”
    “I’m not running back to the place where… people are. Well… Other people. O you know what I mean,” zuchtte ik.
    Finn haalde onverschillig zijn schouders op. “So what are you going to do then?” vroeg hij terwijl hij weer mijn richting uitkwam. Voorzichtig zette ik een paar stapjes achteruit, niets van mijn plan verradend.
    “I promise I won’t do anything.” Finn stak zijn handen overgegeven de lucht in, maar ik vertrouwde het niet echt. Toch bleef ik staan om hem even met een opgetrokken wenkbrauw te observeren. “I promise.”
    Ik had zo’n gevoel dat hij misbruik aan het maken was van mijn naïviteit, want ik kon zijn volgende stap al raden. In nog geen twee seconden had hij me al terug het water in gekieperd. “That’s what we call payback in England.”
    Als een verzopen kat klom ik er weer uit, met druipende haren die voor mijn ogen schoven en een gezicht op onweer. Ietwat geïrriteerd – al was dat volledig geacteerd – schoot ik hem voorbij. “You know what we call revange in America?” vroeg ik, terwijl ik stopte voor zijn shirt. “This.”
    Snel raapte ik zijn shirt op en trok ik het over mijn hoofd heen. Het zat nogal ongemakkelijk omdat ik er een onderaan had, maar het was gekleurd, wat betekende: niet-doorschijnend. “Thanks, Finnegan. You’re such a great friend,” grinnikte ik, terwijl ik snel mijn schoenen vastgreep voor het geval dat hij weer plannen kreeg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    Met een grijns op mijn gezicht keek ik hoe Haley uit het water klom en leek als een verzopen kat. Haar haren waren voor haar ogen geschoven en haar gezicht stond op onweer. Ik kon het niet laten om er een opmerking van te maken, “Looks like you’re cooled down huh.” Ik deinsde achteruit toen ik zag hoe Haley mijn richting uitkwam. Ik had geen zin om weer in het water te belanden dus hield ik mijn handen al voor me om Haley weg te duwen als ze zou komen. Met een verbaasd gezicht zag ik hoe ze voorbij mij schoot, “You know what we call revange in America?” Hoorde ik haar vragen. Ik draaide me om en keek haar aan terwijl één wenkbrauw omhoog stond. Wat zou ze nu weer van plan zijn? Net toen de puzzelstukken in elkaar vielen toen ik haar voor mijn shirt zag staan was het al te laat. Ze raapte snel mijn shirt op en trok het over haar hoofd. Met een lachend gezicht keek ik haar aan, “You call that revange? Please, now everybody can see my killerbody. That's doing me and the others a pleasure.” Zei ik grappend terwijl ik even met mijn haar schudde zoals een hond waardoor Haley spetters op zich kreeg door iets dat ze me noemde, “Oh. And by the way: don’t call me Finnegan.” Grijnsde ik, “I do not like it.”


    Rise and rise again until lambs become lions

    Haley Nelson
    “You call that revenge?” vroeg Finn lachend. “Please, now everybody can see my killerbody. That's doing me and the others a pleasure. Oh. And by the way: don’t call me Finnegan. I do not like it.”
    Wraak nemen op Jack was veel gemakkelijker, je moest gewoon dreigen met kusjes en dan werkte het wel. Ik had geen idee waarmee ik moest dreigen bij Finn. “Okay… How about… This?” Ik bukte me om wat modder op te schrapen en wreef het zo goed mogelijk over zijn rug en borstkas uitveegde. Als kers op de taart veegde ik nog een streep op zijn wang. “No you’re super gorgeous. We should take a picture so Zoë can see it. O, and I don’t care if you hug me now, it’s your shirt.”
    Ik grijnsde en draaide me om naar de plaats waar ik mijn schoenen had neergegooid. Mijn gsm zou er ergens moeten liggen. Normaal gezien.
    Een geschrokken kreun ontsnapte uit mijn mond toen ik zag dat hij er niet lag. “Shit…” mompelde ik, terwijl mijn hand automatisch naar mijn broekzak gleed. “Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand… It’s broken.”
    Ik zuchtte lichtelijk geïrriteerd terwijl ik mijn Middeleeuwse gsm uit mijn broekzak haalde en op de aanknop duwde. Er kwam geen respons, dus hij werkte waarschijnlijk niet meer. “O well, I wanted to buy a new one anyways.”
    Ik draaide me nog eens om, om nog een kijkje te nemen naar mijn wraak. Ik moest toegeven dat hij niets voorstelde. Maar ik was dan ook niet goed in dingen als dit. “No picture then.”


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov