• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Vaak gestelde vragen:

    Tot hoever kijken jullie na?
    Enkel de laatste 10 hoofdstukken.

    Mag je nog wel lyrics in je stories verwerken, als leidraad/in een foto/in een hoofdstuk/...?
    Ja, zolang ergens het nummer of de bron vermeld staat.



    Als er nog andere vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 juli 2013 - 20:25 ]

    Dus als ik bijvoorbeeld in een van mijn story;s een lyrics van een liedje op zet krijg ik dan een waarschuwing??


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    MustacheFunx schreef:
    Dus als ik bijvoorbeeld in een van mijn story;s een lyrics van een liedje op zet krijg ik dan een waarschuwing??



    Mag je nog wel lyrics in je stories verwerken, als leidraad/in een foto/in een hoofdstuk/...?
    Ja, zolang ergens het nummer of de bron vermeld staat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    (...)


    Okii


    Old Hogwart's Sorting Hat Sing Me A Song, Speak In My Head Tell Me Where I Belong...

    Als je bijv. We waarschuwen niet, dus neem ABO.
    Erin schrijft mag dat wel?

    À.u.b. In een pb antwoorden. Ik heb namelijk geen tijd alles te gaan door lezen


    Stay strong

    mooimike schreef:
    Als je bijv. We waarschuwen niet, dus neem ABO.
    Erin schrijft mag dat wel?

    À.u.b. In een pb antwoorden. Ik heb namelijk geen tijd alles te gaan door lezen


    Dat vind ik nogal asociaal. Als ik nog mod was geweest had ik geen moeite genomen om te antwoorden :'D
    Jij wilt iets weten, dus je leest het maar lekker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In een oudere story van me heb ik samen met een vriendin geschreven over een zangprogramma en daarin staan wel lyrics om aan te geven wat ze gingen zingen, maar normaal staat er wel steeds bij welk nummer en van wie. Mag dit dan wel? Of krijgen we hier ook een waarschuwing voor want die story heeft meer dan 1000 hoofdstukken en ik ben die al helemaal afgegaan om te kijken of we om kudo's vroegen.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    In een oudere story van me heb ik samen met een vriendin geschreven over een zangprogramma en daarin staan wel lyrics om aan te geven wat ze gingen zingen, maar normaal staat er wel steeds bij welk nummer en van wie. Mag dit dan wel? Of krijgen we hier ook een waarschuwing voor want die story heeft meer dan 1000 hoofdstukken en ik ben die al helemaal afgegaan om te kijken of we om kudo's vroegen.


    Er staat de laatste 10 hoofdstukken (:


    ' Nyctophilia '

    Maar dan heb ik ook een vraag, ik weet niet of 'ie al gesteld is want ik heb het vorige topic niet gezien..ik wist niet eens dat 'ie er was maar.. wat ik dus wilde vragen is: Waarom mag je eigenlijk niet om kudo's vragen?


    The sun's always there, even behind the clouds.

    Mohn schreef:
    (...)

    Er staat de laatste 10 hoofdstukken (:


    Oh ok bedankt, ik wist niet dat t ook daarover ging (:


    16 - 09 - '17

    SuperNialler schreef:
    Maar dan heb ik ook een vraag, ik weet niet of 'ie al gesteld is want ik heb het vorige topic niet gezien..ik wist niet eens dat 'ie er was maar.. wat ik dus wilde vragen is: Waarom mag je eigenlijk niet om kudo's vragen?

    Omdat dat het doel van de top verneukt. Daarin horen namelijk verhalen te komen die mensen leuk vinden, door wat erin staat en niet omdat de schrijver dan verder gaat of uberhaupt begint.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Omdat dat het doel van de top verneukt. Daarin horen namelijk verhalen te komen die mensen leuk vinden, door wat erin staat en niet omdat de schrijver dan verder gaat of uberhaupt begint.


    Precies.


    26 - 02 - '16

    Even een vraag die niet gerelateerd is aan de kudo's. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen meldingen van nieuwe berichten in mijn inbox krijg? Ik heb de dwaasheid begaan de optie te kiezen steeds een melding te krijgen en wordt nu zowat overspoeld door berichten.


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...

    Horakoeri schreef:
    Even een vraag die niet gerelateerd is aan de kudo's. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen meldingen van nieuwe berichten in mijn inbox krijg? Ik heb de dwaasheid begaan de optie te kiezen steeds een melding te krijgen en wordt nu zowat overspoeld door berichten.


    Naar 'mijn abo's' gaan, en op het juiste vuilbakje klikken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zit het ook te lezen


    Stay strong

    Ik vind het een goed idee, ik irriteer me ook mateloos aan mensen die zeggen na x aantal kudo's ga ik verder,