• Hey hoi ,
    Ik ben opzoek naar een paar leuke story's ,,
    Iets met een beetje actie en romantiek of zo , maakt niet zo veel uit verras me :D

    En als je hier toch bent,,
    zou je ook eens een kijkje willen nemen bij mijn verhaal ?

    Your Side of the bed || Harry Styles

    Hij staat nog maar net online,
    Neem een kijkje als je wil (flower)

    xo


    Love Life



    Het is een donkere herfst avond, twee menselijke gedaante lopen vlug langs de deuren.. De vrouw houdt een klein wezentje in haar armen. Vol verdriet staarde ze naar de baby, ze wenste dat ze een fijne jeugd zal krijgen. De man belde bij een groot huis aan en hij keek naar zijn vrouw. “Het komt goed met haar.” De vrouw zei helemaal niks en legde haar baby voor de grote witte deur neer en snel liepen ze weg. “Ik kom terug, Eviera.” Fluisterde ze zachtjes in de wind.

    -Onbekende personen, romantiek, fantasie, drama.
    -Je kunt op het plaatje klikken.

    -Het gaat over Eviera ze is zestien jaar jong en woont in een groot landhuis samen bij haar ouders. Ze ontmoet een mysterieuze vrouw die haar vertelt dat haar echte ouders haar ouders niet zijn. Ze ontdekt dat ze gaves heeft, en dan heb je de mysterieuze lort Jack. Hij heeft een obsessie voor Eviera, hij wilt dat het zijn vrouw wordt. Eviera wilt dat niet... Maar zodat ze lort Jack echt leert kennen krijgt ze toch gevoelens voor hem.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    It's funny how people don't want to help.
    But when it's too late;
    people do feel sorry.


    Pesten
    het gedrag waarbij één persoon herhaald en gedurende langere tijd door een of meerdere anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden.





    Alles gebeurt zo snel, alsof je geen grip hebt op je leven.
    Soms heb je niet alles in de hand
    en kan één domme opmerking
    het begin van het einde betekenen.
    In iedereen schuilt een verrader.
    Iedereen is een Judas


    Dit is een verhaal over liefde, haat, pesterijen en vriendschap.
    Het is een doolhof van leugens en intriges, waarbij de waarheid niet te achterhalen valt.

    Dit is het begin van je ergste nachtmerrie




    Dit is: How Could You? || One Direction


    You may not be plastic but you are fan-tastic

    A Thousand Ways • Liam J. Payne



    Door de breuk van de Britse boyband One Direction hebben de vijf jongens die deze groep vormden geen contact meer met elkaar. Vooral voor Liam Payne is dit zwaar. Hij zag de vier andere leden als echte broers, die hij nu plots is kwijtgeraakt. Enkele maanden heeft hij zich volledig afgesloten van de buitenwereld, maar nu probeert hij zijn leven terug op te pakken.
    Liam voelt zowel verdriet als haat voor de vier andere jongens, omdat ze niets van hun laten horen. Voor één jongen is zijn haat het grootste en dat zal voor de grootste wending in zijn leven zorgen – maar daarvoor niet positief.


    Liam James Payne
    Elisabeth Kadee Hastings



    I'm so sorry. Please wake up!

    Een kort verhaal van ongeveer 10 hoofdstukken, bestaande uit 3 delen.




    # iheartgomez
    # Nederlands gesproken en geschreven
    # Start op 15 augustus 2013
    # Ik probeer zo regelmatig mogelijk te posten


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Hi, lees hem even door, kijk wat je vind, neem eventueel abo (: I think that I can't live without you, I think that I need you ~ Harry Styles

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 22:05 ]



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    Abbigail Moore
    Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Voor als je van Science Fiction en Engelstalig houdt:

    Curious Adversity || Onbekende Personen


    "This is part of life. The way it should be."
    "I've never known life the way others have known it."
    "Don't worry, you still can."
    "Why do you care so much about me doing whatever it is I'm supposed to do in this world?"
    "I just... I just want you to see what beauty there can be in life."

    ~

    "So this is what you call beauty?"
    "I guess I was wrong."


    - Onbekende personen, science fiction
    - Geschreven in het Engels
    - In ontwikkeling


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Jay behoord niet tot de populaire meisjes van de school maar ze word ook niet gepest ofzo, je weet wel gewoon ertussenin. Ze heeft een beste vriendin Katie en ze heeft een ongelofelijke crush on Niall Horan- de grootste badass en populairste jongen van de school samen met Zayn Malik. Katie heeft op haar beurt dan weer een crush op Zayn Malik.



    -One Direction bestaat niet
    -Nederlands geschreven en gesproken
    -De ziekte kanker heeft ermee te maken, het kan dus heftig zijn
    -Het verhaal krijgt nog een hele andere wending dan dat hierboven staat

    The different side - Niall Horan


    If you are not Niall Horan, i don't like you