• Ik vind het een enorm plezante clip, best grappig hoe ze met zichzelf dansen op sommige momenten vind ik.

Ik vind het een hele leuke clip, gewoon omdat hij grappig is. Maar het nummer vind ik nog steeds bagger.

To infinity and beyond •

Haha, ik vind ze verschrikkelijk en het liedje al helemaal maar ik moet toegeven dat met deze videoclip het liedje wel minder erg is. Zayn is geweldig als Veronica.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Ik ben helemaal verliefd op de clip. Wauw, leuk gedaan. En Zayn is zo knap als vrouw, hoe kan dit?

Pretty is just a pretty word.

Ik vind 'm niet zoveel aan.

26 - 02 - '16

Ik kan het niet zien.

-

Damn wat is Zayn een lekker wijf.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Mullingford schreef:
    Ik ben helemaal verliefd op de clip. Wauw, leuk gedaan. En Zayn is zo knap als vrouw, hoe kan dit?

This was what I wanted to say.

Do what people say you can't.

Mullingford schreef:

Ik sluit me dan toch hier bij aan. ^-^

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

<3

'Darling, just hold on'

Mullingford schreef:

Happy Birthday my Potter!

I love it :)

Dress like you're going to meet your worst enemy today.

Trauma aan het dansen overgehouden.

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

No.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mullingford schreef:

night thinking, day dreaming

I died a litte. In a good way.

She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.