• Ik vind het een enorm plezante clip, best grappig hoe ze met zichzelf dansen op sommige momenten vind ik.

    Dashwood schreef:
    I died a litte. In a good way.


    This.. And Zayn as a girl is hotter than me..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Shit, heet dat nummer zelf zo? :'D Ik dacht dat dat de mening was van de aanhang.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sinistre schreef:
    Damn wat is Zayn een lekker wijf.


    Hij is knapper als hij een vrouw is dan ik ben O.O


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Vivere schreef:
    Ik vind het een hele leuke clip, gewoon omdat hij grappig is. Maar het nummer vind ik nog steeds bagger.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Liking da music video :')
    En uh.. 2:24... hebben ze nou echt hun hoofden op (zwaar gephotoshopte) B.A.P geplakt? LMFAO

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 20:30 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mullingford schreef:
    Ik ben helemaal verliefd op de clip. Wauw, leuk gedaan. En Zayn is zo knap als vrouw, hoe kan dit?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wauw, wat een geweldige clip is dit. Ben geen 1D fan dus ik zag niet meteen dat zij dat waren in het begin, maar toen die "dame" binnenkwam dacht ik plots: wacht eens even..
    Leuk gedaan dit!


    ars moriendi

    Dashwood schreef:
    I died a litte. In a good way.


    To love is to destroy.

    Ik vind het liedje nog steeds niet zo goed, maar die clip is wel echt geweldig. Haha :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Niam en Zarry moments, guys. Omg , my feelings. LOVE IT ♡
    En morgen zijn ze drie jaar samen :D Laat ik dat eens gaan vieren met een stuk taart xd.
    Echt een leuke clip, nu nog het record aantal views verbreken ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wel leuk dat ze er een soort kleine "verhaallijn" omheen hebben gemaakt, voor de verandering! Mijn verwachtingen van deze clip waren best hoog, mooi dat ze dat hebben waargemaakt haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Mullingford schreef:
    Ik ben helemaal verliefd op de clip. Wauw, leuk gedaan. En Zayn is zo knap als vrouw, hoe kan dit?


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Itineris schreef:
    Niam en Zarry moments, guys. Omg , my feelings. LOVE IT ♡
    En morgen zijn ze drie jaar samen :D Laat ik dat eens gaan vieren met een stuk taart xd.
    Echt een leuke clip, nu nog het record aantal views verbreken ^^


    jaa , omfgg , a;lskjf;lkjas;ldkfjlkasjdflkjaslkjdflkajsdf


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Walternate schreef:
    Shit, heet dat nummer zelf zo? :'D Ik dacht dat dat de mening was van de aanhang.


    Als je het nummer zelf nou werkelijk hebt geluisterd, zul je merken dat ze dat helemaal niet bedoelen met dit lied :')


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Oh en btw, ligt het nou aan mij of zijn hun acteerkunsten vooruitgegaan sinds iCarly?


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.