• Ik vind het een enorm plezante clip, best grappig hoe ze met zichzelf dansen op sommige momenten vind ik.

    Ik vind dat Miley het ook niet verdiend :'D Now what? You gonna shoot me?
    Mening verschillen, dont take it so serious and stop caring.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 23:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cairde schreef:
    (...)Pardon? Dat echt niet.


    Oke dan, dat is jouw mening en die respecteer ik. Maar ik wilde het alleen weten.

    Cairde schreef:
    (...)Pardon? Dat echt niet.


    Haha en jij weet dat omdat je toevallig allebei de werk schema's naast elkaar hebt gelegd of wat?
    Ik persoonlijk denk dat 1D harder werkt dan Miley en waarom, omdat ze achterlijk veel produceren.
    Als je ziet wat ze de afgelopen 3 jaar hebben uitgebracht, opgenomen, gemaakt, aan concerten hebben gegeven etc. etc.
    Dat haalt Miley niet hoor. Maar goed alle artiesten werken hard en ze verdienen het allemaal even erg. ;)

    Fischer schreef:
    (...)

    Haha en jij weet dat omdat je toevallig allebei de werk schema's naast elkaar hebt gelegd of wat?
    Ik persoonlijk denk dat 1D harder werkt dan Miley en waarom, omdat ze achterlijk veel produceren.
    Als je ziet wat ze de afgelopen 3 jaar hebben uitgebracht, opgenomen, gemaakt, aan concerten hebben gegeven etc. etc.
    Dat haalt Miley niet hoor. Maar goed alle artiesten werken hard en ze verdienen het allemaal even erg. ;)


    This + ze hebben nu allebei het record op hun naam gehad. Dus ik vind het wel eerlijk zo.


    Happy Birthday my Potter!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wel ik ben ontzettend trots op alles wat ze deze drie jaar verwezelijkt hebben,
    & vond het leuk om de video te blijven kijken en zo het record te verbreken want ze verdienen het.
    Vond het iets dat eigenlijk 'moest' lukken, nadat het liedje gelekt was.
    Ik snap ook dat One Direction sommige mensen hun oren uitkomt, zou bij mij vast ook zijn als ik geen fan was
    maar ik vind het wel jammer dat er soms zo bot op wordt gereageerd want een mens is maar eens mens, met ieders zijn smaak.
    & ik respecter die van iedereen 100%, het maakt je hoe je bent en wie je wilt zijn. One Direction betekent voor sommige hier veel meer dan je je kunt bedenken.
    Maar ik ben zeker dat jullie ook zo een person/personen in jullie leven hebben, die jullie iedere dag weer laten lachen, gelukkig laten zijn.
    Je hoeft ze totaal niet leuk te vinden van mij, maar ik zou het aardig vinden moesten jullie die negatieve comentaren wat anders melden.

    Oké, slaat vast nergens op maar het is laat en ik moest het kwijt.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 1:56 ]

    -

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 3:01 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb niet naar de clip gekeken en ik heb ook niet geluisterd naar het liedje. Ik ben trouwens ook niet van plan om het te gaan doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind de clip wel leuk maar ik vind het wel jammer dat de danspassen die in de dans aan het eind van de clip al gebruikt zijn in andere clips. Er waren ook wel nieuwe danspassen maar toch.


    Physics is awesome

    JamesMcVey schreef:
    Wel ik ben ontzettend trots op alles wat ze deze drie jaar verwezelijkt hebben,
    & vond het leuk om de video te blijven kijken en zo het record te verbreken want ze verdienen het.
    Vond het iets dat eigenlijk 'moest' lukken, nadat het liedje gelekt was.
    Ik snap ook dat One Direction sommige mensen hun oren uitkomt, zou bij mij vast ook zijn als ik geen fan was
    maar ik vind het wel jammer dat er soms zo bot op wordt gereageerd want een mens is maar eens mens, met ieders zijn smaak.
    & ik respecter die van iedereen 100%, het maakt je hoe je bent en wie je wilt zijn. One Direction betekent voor sommige hier veel meer dan je je kunt bedenken.
    Maar ik ben zeker dat jullie ook zo een person/personen in jullie leven hebben, die jullie iedere dag weer laten lachen, gelukkig laten zijn.
    Je hoeft ze totaal niet leuk te vinden van mij, maar ik zou het aardig vinden moesten jullie die negatieve comentaren wat anders melden.

    Oké, slaat vast nergens op maar het is laat en ik moest het kwijt.



    Totally agree mon ami :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Meh.


    -

    Genius schreef:
    Meh.


    You're reading my mind.


    26 - 02 - '16

    Geniale Clip :D




    Kawaii ^w^

    Sinistre schreef:
    Damn wat is Zayn een lekker wijf.


    Reality's overrated.

    Thysia schreef:
    Leeroy aka Liam is echt geweldig (':


    Haha, ja.


    Reality's overrated.