• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic
    Praattopic 2
    Topic 1


    Rollen:
    Union J VOL!
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Gereserveerd door SeaWaves
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Gereserveerd door Carlisle


    One Direction
    Harry Styles - Verwelken
    Liam Payne - Gereserveerd door Karmin
    Louis Tomlinson - VRIJ
    Niall Horan - Nathness
    Zayn Malik - Appa


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Hamblet
    - Jade Mia Rivers - xSunshineee
    - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Stylez
    - Dawn Drewla Frankle - Cairde
    - Katharina 'Thari' Dane - SeaWaves
    - Dessy Felicia Daniels - Depay
    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Licorne


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Extra:

    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee, Hamblet en Verwelken openen nieuwe topics.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:20 ]


    16 - 09 - '17

    Ik zet jullie er allemaal bij


    16 - 09 - '17

    Tot nu zijn alle meisjes vol, alleen JJ en Josh zijn nog vrij


    16 - 09 - '17

    Rol: Bandlid Union J
    Volledige naam: Jaymi William Hensley
    Leeftijd: 23 jaartjes, geboren op 24 februari 1990
    Innerlijk: Jaymi is aardig en ook best grappig. Jaymi is momenteel 23 jaar en is geboren op 24 februari 1990. Hij is homo en heeft een vriendje genaamd Oliver, ook wel Olly genoemd. Er gaan geruchten over dat ze verloofd waren, maar dat is nog niet bevestigd. Op 17 november kwam hij uit de kast met deze woorden: Every boyband needs a gay one, and I'm Union J's. (Elke jongensband heeft een gay nodig. En ik ben die van Union J). Jaymi heeft een kat, hond en twee vissen. Ook heeft hij een broer genaamd Aaron. Verder is hij de leadsinger van de band en heeft op dit moment 17 tattoo's, zijn favoriete film is avatar en zijn favoriete liede is Who run the world.
    Uiterlijk: Jaymi heeft bruin haar en bruine ogen. Verder verft hij z'n haar vaak wat lichter of donkerder. Momenteel heeft hij het er tussen in.

    (links)

    deze fotocollage heb ik net gemaakt ^^
    Waarom zit je in het kamp?: /
    Extra: Hij is gay en ja, goed geraden. Ik had geen zin om het hele stuk opnieuw te typen ;p

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 11:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rol: Eén van de meisjes
    Volledige naam: Clary Evana Fray
    Leeftijd: Negentien, geboren op 3 juni
    Innerlijk: Clary is een sluw, maar sympathiek meisje. Ze kan goed mensen chanteren en omkopen door verschillende dingen.
    Uiterlijk:



    Lily Collins
    Waarom zit je in het kamp?: Ze heeft een keer een jongen geholpen met het kidnappen van een meisje, helaas liep het plan niet zoals gepland en werden ze opgepakt.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 16:03 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol:
    Een van de meisjes
    Volledige naam:
    Dawn Drewla Frankle
    Leeftijd:
    19
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Dawn was een illegale prostituee.
    Extra:
    Ze is nogsteeds niet van haar hoerengedrag af.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 22:32 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wat ik mij trouwens nog afvroeg: hoe gaat dat met de moordenaar? Krijgt iemand een pb met jij bent de moordenaar ofzo? Of is dat gewoon een niet bestaand personage? Of speelt de moordenaar geen grote rol? Xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Wat ik mij trouwens nog afvroeg: hoe gaat dat met de moordenaar? Krijgt iemand een pb met jij bent de moordenaar ofzo? Of is dat gewoon een niet bestaand personage? Of speelt de moordenaar geen grote rol? Xd


    Dat wordt geregeld ;)


    16 - 09 - '17

    Cairde schreef:
    Rol:
    Een van de meisjes
    Volledige naam:
    Dawn Drewla Frankle
    Leeftijd:
    19
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zoella Sugg
    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Dawnelle was een illegale prostituee.
    Extra:


    Bedoel je niet Zoe Sugg? Want Zoella is haar YouTube naam xD Bedoel er niks rots mee hoor! Het viel me alleen op :)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Dat wordt geregeld ;)


    Nu ben ik benieuwd xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mag ik Josh reserveren? Ken Union J nog niet heel goed, maar zal wel wat research doen. ;)


    I can't define who I am.

    TragicYouth schreef:
    Mag ik Josh reserveren? Ken Union J nog niet heel goed, maar zal wel wat research doen. ;)


    Anders stuur ik je wel wat info over Josh in pb;p als je dat wilt tenminste


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Anders stuur ik je wel wat info over Josh in pb;p als je dat wilt tenminste


    Kan je mij ook gelijk een spoed cursus Union J geven?-of wat je weet over wie het maakt me geen theehuis uit- Aangezien ik alleen weet welke George heet xD Ja ik weet het. Ik ben echt zo slim xD En aangezien mijn verbinding met Google oorlog is kan ik niks over hun opzoeken xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Kan je mij ook gelijk een spoed cursus Union J geven?-of wat je weet over wie het maakt me geen theehuis uit- Aangezien ik alleen weet welke George heet xD Ja ik weet het. Ik ben echt zo slim xD En aangezien mijn verbinding met Google oorlog is kan ik niks over hun opzoeken xD


    Jup is goed(: anders. Zet ik het wel hier neer. Dan kan iedereen het lezen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jup is goed(: anders. Zet ik het wel hier neer. Dan kan iedereen het lezen


    Dat is volgens mij een heel goed idee!!! Ghehe :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial



    Nou, Union J dus... Laat ik eerst maar beginnen bij de leden. George, Josh, Jaymi en JJ.

    George Paul Shelley
    George dus. George is momenteel 19 jaar, maar als je dit over een paar dagen leest is hij 20. Hij is geboren op 27 juli 1993. Hij woonde bij zijn vader en heeft 7 (half-) broers en zussen. Hij woonde tot voor kort in Bristol, maar nu woont hij in Londen. Als auditie voor xFactor zong hij Toxic. Hij speelt gitaar en heeft een hond genaamd Arthur. Voeger is hij gepest omdat hij te dik was. Hij is toen afgevallen. George houdt van Bananen, apen, gitaren en snoephartjes.

    Jamie "JJ" Paul Hamblett
    JJ noemt zichzelf JJ omdat er nog een Jaymi/Jamie in de band zit. Hij is geboren op 25 mei 1988. Met zijn 25 jaren is hij het oudst van Union J. Eerst zat hij is Triple J, maar daar vertel ik straks meer over. JJ is bang voor rubberen banden en hij slaapwandelt. Verder is hij in een relatie met Catrina Lopez en hebben samen een hondje Lola. Hij wou vroeger graag een "jockey" worden.(ik weet de vertaling niet, maar het heeft met paarden te maken). Hij woont samen met Jaymi, Olly en Catrina. Ook houdt hij van Giraffen.

    Joshua Thomas John Cuthbert
    En toen kwamen we bij Josh. Josh is op dit moment 20 jaar, maar net zoals George is hij over een paar dagen jarig. Hij is geboren op 28 juli 1992. De jongens zeggen meestal dat Josh het meest romantisch is. Hij heeft een kat genaamt Oreo en zat ook in Triple J. Josh houdt van zonnebrillen en meisjes met blauwe ogen. Josh heeft geen relatie en woont in Londen vlak bij George.

    Jaymi William Hensley
    And last but not least: Jaymi! Jaymi is momenteel 23 jaar en is geboren op 24 februari 1990. Hij is homo en heeft een vriendje genaamd Oliver, ook wel Olly genoemd. Er gaan geruchten over dat ze verloofd waren, maar dat is nog niet bevestigd. Op 17 november kwam hij uit de kast met deze woorden: Every boyband needs a gay one, and I'm Union J's. (Elke jongensband heeft een gay nodig. En ik ben die van Union J). Jaymi heeft een kat, hond en twee vissen. Ook heeft hij een broer genaamd Aaron.

    xFactor
    Union J deed dus mee aan xFactor 2012. Ze eindigden op de vierde plek in de halve finale.

    Triple J/George Shelley
    Jaymi, JJ en Josh zaten in Triple J en deden daarmee auditie voor xFactor. Ze zongen We found love van Rihanna. Hun inschrijving nummers op volgorde van Jaymi, JJ, Josh is 180131, 180132 en 180133. Hun fans heetten Jcats.
    George zong Toxic van Britney Spears als auditie. Zijn nummer was 101054. Fans van George heetten Dinoshells.
    Op 30 september ging George bij de band. Fans bleven Jcats heten.

    Carry You+ eerste album
    Carry you is het eerste liedje van union J.(ik kan geen filmpje posten, ik typ dit allemaal op mijn telefoon)
    CARRY YOU<3
    George:
    Don't ever say you're lonely, just lay your problems on me, and I'll be waiting there for you. The stars can be so blinding, when you get tired of fighting, you know the one you can look to.

    Jaymi:
    And when the vision you have gets blurry, you don't have to worry, I'll be your eyes. It's the least I could do 'cause when I fell, you pull me thought.

    All:
    So you’ll know that I’ll carry you x3
So you’ll know that, I’ll carry you x3

    Josh:
    I know it's been a long night, but now I'm here it's alright, I don't mind walking in your shoes.

    JJ:
    We take each step together, 'till you come back to center, you know that I'm no real you.

    George:
    And when the vision you have gets blurry, you don't have to worry, I'll be your eyes.

    Jaymi:
    It's the least I could do 'cause when I fell, you pull me thought.

    All:
    So you’ll know that I’ll carry you x3
So you’ll know that, I’ll carry you x3

    Josh:
    
Like you’ve been running for hours, 
and can’t catch your breath, 
the demons are screaming so loud in your head,
    


    Jaymi:

    you’re tired, you’re broken, you’re cut and you’re bruised, 
but nothing’s too heavy, just hold on.

    I’ll carry you x2
    Yeah yeah yeah yeah yeah….x4

    All:
    
So you’ll know that I’ll carry you x3
So you’ll know that, I’ll carry you x3

    Josh:
    So you know that I'll carry you x3
    (ik hen dit toennet getypt, er kunnen wat fouten inzitten)
    Over hun album is nog weinig bekend. Wel komen er veel verschillende nummers in.

    Kick-ass 2
    Het is pas een paar dagen bekend, maar Carry you komt in Kick-ass 2! De film komt binnenkort uit.

    Twitter
    De jongens hebben geen individuele accounts. Ze denken er nog wel over na, maar tot nu toe hebben ze alleen @UnionJWorld.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 21:19 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!