• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic
    Praattopic 2
    Topic 1


    Rollen:
    Union J VOL!
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Gereserveerd door SeaWaves
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Gereserveerd door Carlisle


    One Direction
    Harry Styles - Verwelken
    Liam Payne - Gereserveerd door Karmin
    Louis Tomlinson - VRIJ
    Niall Horan - Nathness
    Zayn Malik - Appa


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Hamblet
    - Jade Mia Rivers - xSunshineee
    - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Stylez
    - Dawn Drewla Frankle - Cairde
    - Katharina 'Thari' Dane - SeaWaves
    - Dessy Felicia Daniels - Depay
    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Licorne


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Extra:

    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee, Hamblet en Verwelken openen nieuwe topics.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:20 ]


    16 - 09 - '17

    Thanks. Ik zal wachten op de uitbreiding, daarna zoek ik zelf nog wel wat op en daarna ga ik 'm invullen!


    I can't define who I am.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Nu ben ik benieuwd xd


    Hehe


    16 - 09 - '17

    Praattopic!


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:



    Nou, Union J dus... Laat ik eerst maar beginnen bij de leden. George, Josh, Jaymi en JJ.

    George Paul Shelley
    George dus. George is momenteel 19 jaar, maar als je dit over een paar dagen leest is hij 20. Hij is geboren op 27 juli 1993. Hij woonde bij zijn vader en heeft 7 (half-) broers en zussen. Hij woonde tot voor kort in Bristol, maar nu woont hij in Londen. Als auditie voor xFactor zong hij Toxic. Hij speelt gitaar en heeft een hond genaamd Arthur. Voeger is hij gepest omdat hij te dik was. Hij is toen afgevallen. George houdt van Bananen, apen, gitaren en snoephartjes.

    Jamie "JJ" Paul Hamblett
    JJ noemt zichzelf JJ omdat er nog een Jaymi/Jamie in de band zit. Hij is geboren op 25 mei 1988. Met zijn 25 jaren is hij het oudst van Union J. Eerst zat hij is Triple J, maar daar vertel ik straks meer over. JJ is bang voor rubberen banden en hij slaapwandelt. Verder is hij in een relatie met Catrina Lopez en hebben samen een hondje Lola. Hij wou vroeger graag een "jockey" worden.(ik weet de vertaling niet, maar het heeft met paarden te maken). Hij woont samen met Jaymi, Olly en Catrina. Ook houdt hij van Giraffen.

    Joshua Thomas John Cuthbert
    En toen kwamen we bij Josh. Josh is op dit moment 20 jaar, maar net zoals George is hij over een paar dagen jarig. Hij is geboren op 28 juli 1992. De jongens zeggen meestal dat Josh het meest romantisch is. Hij heeft een kat genaamt Oreo en zat ook in Triple J. Josh houdt van zonnebrillen en meisjes met blauwe ogen. Josh heeft geen relatie en woont in Londen vlak bij George.

    Jaymi William Hensley
    And last but not least: Jaymi! Jaymi is momenteel 23 jaar en is geboren op 24 februari 1990. Hij is homo en heeft een vriendje genaamd Oliver, ook wel Olly genoemd. Er gaan geruchten over dat ze verloofd waren, maar dat is nog niet bevestigd. Op 17 november kwam hij uit de kast met deze woorden: Every boyband needs a gay one, and I'm Union J's. (Elke jongensband heeft een gay nodig. En ik ben die van Union J). Jaymi heeft een kat, hond en twee vissen. Ook heeft hij een broer genaamd Aaron.

    xFactor
    Union J deed dus mee aan xFactor 2012. Ze eindigden op de vierde plek in de halve finale.

    Triple J/George Shelley
    Jaymi, JJ en Josh zaten in Triple J en deden daarmee auditie voor xFactor. Ze zongen We found love van Rihanna. Hun inschrijving nummers op volgorde van Jaymi, JJ, Josh is 180131, 180132 en 180133. Hun fans heetten Jcats.
    George zong Toxic van Britney Spears als auditie. Zijn nummer was 101054. Fans van George heetten Dinoshells.
    Op 30 september ging George bij de band. Fans bleven Jcats heten.

    Carry You+ eerste album
    Carry you is het eerste liedje van union J.(ik kan geen filmpje posten, ik typ dit allemaal op mijn telefoon)
    CARRY YOU<3
    George:
    Don't ever say you're lonely, just lay your problems on me, and I'll be waiting there for you. The stars can be so blinding, when you get tired of fighting, you know the one you can look to.

    Jaymi:
    And when the vision you have gets blurry, you don't have to worry, I'll be your eyes. It's the least I could do 'cause when I fell, you pull me thought.

    All:
    So you’ll know that I’ll carry you x3
So you’ll know that, I’ll carry you x3

    Josh:
    I know it's been a long night, but now I'm here it's alright, I don't mind walking in your shoes.

    JJ:
    We take each step together, 'till you come back to center, you know that I'm no real you.

    George:
    And when the vision you have gets blurry, you don't have to worry, I'll be your eyes.

    Jaymi:
    It's the least I could do 'cause when I fell, you pull me thought.

    All:
    So you’ll know that I’ll carry you x3
So you’ll know that, I’ll carry you x3

    Josh:
    
Like you’ve been running for hours, 
and can’t catch your breath, 
the demons are screaming so loud in your head,
    


    Jaymi:

    you’re tired, you’re broken, you’re cut and you’re bruised, 
but nothing’s too heavy, just hold on.

    I’ll carry you x2
    Yeah yeah yeah yeah yeah….x4

    All:
    
So you’ll know that I’ll carry you x3
So you’ll know that, I’ll carry you x3

    Josh:
    So you know that I'll carry you x3
    (ik hen dit toennet getypt, er kunnen wat fouten inzitten)
    Over hun album is nog weinig bekend. Wel komen er veel verschillende nummers in.

    Kick-ass 2
    Het is pas een paar dagen bekend, maar Carry you komt in Kick-ass 2! De film komt binnenkort uit.

    Twitter
    De jongens hebben geen individuele accounts. Ze denken er nog wel over na, maar tot nu toe hebben ze alleen @UnionJWorld.



    (822 woorden) nou, volgens mij was dat alles. Niet dat je wat hebt aan hun inschrijving nummers, maar ja. Mocht ik iets vergeten zijn, vertel het me gerust.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rol: Meisje
    Volledige naam: Melanie 'Mel' Constance Shepherd
    Leeftijd: 19, verjaart op 16 april.
    Innerlijk: Op het eerste gezicht is Mel een ongelooflijke bitch. Ze is egoïstisch, arrogant en niet snel bang. Dring je meer tot haar door, dan weet je dat ze, ondanks deze eigenschappen, een trouwe vriendin kan zijn op wie je altijd kan rekenen. Ze is wat pessimistisch en gaat ruzie lang niet altijd uit de weg. Zoals iedereen heeft Mel angsten. Niemand, maar ook dan echt niemand mag weten wat die angsten zijn, dus houdt ze het voor iedereen geheim. Ze doet alsof niets haar bang maakt, maar als je haar beter leert kennen, weet je wel beter. Verder houdt ze ervan om een leidende rol te hebben, maar alleen als alles op haar manier gedaan wordt. Ze is eigenwijs, maar wel eerlijk.
    Uiterlijk:


    Waarom zit je in het kamp?: Mel heeft meerdere keren iets gestolen.
    Extra: -


    night thinking, day dreaming

    Rol: Boobear
    Volledige naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar
    Innerlijk: Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is biseksueel, iets wat het misschien wel verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:




    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 16:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Meisje
    Volledige naam: Feyenne Leila Pointer
    Leeftijd: 19 jaar oud.
    Innerlijk: Ondanks dat Feyenne er meestal lief en schattig uitziet, is ze dat totaal niet. Ze is een knap meisje en weet daardoor alle jongens om haar vinger te winden. Ze is dan ook een echte flirt. Maar ze doet het niet voor de liefde. Ook niet voor de seks. Ze doet het om hun geld. Ze stapt alleen op rijk uitziende jongens af, de rest wijst ze af, maakt niet uit hoe ze eruit zien of hoe ze zijn. Ze is ontzettend goed in liegen en bedriegen, en uiteindelijk gaat ze er vandoor met hun geld.
    Eigenlijk draait het bij haar vaak om geld. Ze doet er alles voor. Ze liegt en bedriegt, steelt, dealt drugs, etc. Zelf gebruikt ze ook drugs.
    Feyenne is een slim meisje en wist altijd alles te doen zonder sporen achter te laten, maar op een keer werd ze helaas toch betrapt en naar het kamp gestuurd. Ze is niet bang om geweld te gebruiken bij het uitwissen van haar sporen, bijvoorbeeld als er een getuige is. Door het vele geld wat ze heeft opgespaard huurt ze zo een grote, sterke bodyguard in die de getuige dan wel even duidelijk maakt dat hij beter niets door kan vertellen.
    Dat Feyenne is zoals ze is, betekent niet dat ze geen vrienden heeft. Sterker nog, bij de medegevangenen die in het kamp zitten, is ze erg populair. Mensen horen graag aan hoe ze een misdaad slim aanpakken, en Feyenne vindt het helemaal geen probleem die informatie te delen.
    Uiterlijk:




    Waarom zit je in het kamp?: Feyenne liegt, bedriegt, steelt, en gebruikt zo af en toe wat geweld, of eigenlijk huurt ze daar iemand voor in (zie beschrijving innerlijk).
    Extra: -

    Is Feyenne zo goed? c:


    "Family don’t end in blood”

    Je hoeft toch niet te vragen of ze goed is? Haha, ja, ze is goed hoor ;)


    16 - 09 - '17

    Rol: Lid van Union J
    Volledige naam: Joshua “Josh” Thomas John Cuthbert
    Leeftijd: 20 jaar, bijna 21
    Innerlijk: Het ena-jongste bandlid Joshua is een jongen waar je goed mee kan lachen. Hij staat ook wel bekend als de grappenmaker van Union J, evenals de romanticus van de band (zijn lievelingsfilm is the Notebook!). Ook is Josh sportief: als hij niet was gaan zingen had hij een footballer willen zijn. Eerst was hij hier ook veel mee bezig, maar toen hij een stuk van zijn duim verloor is hij hiermee gestopt. Joshua is vaak vrolijk en is ook dol op feelgood songs. Van de band is hij (tot alle irritantie nog aan toe) het meest luidruchtigst, vaak om zijn blijheid uit te drukken en omdat hij gewoon graag gehoord wordt. Hij zweert ook veel.
    Uiterlijk:

    Josh’ voornaamste uiterlijke aspecten zijn zijn blauwe ogen en lichtbruine haar. Hij is best gespierd en 1.80 m. lang.
    Waarom zit je in het kamp?: Samen met de andere leden van zijn groep is Josh zomaar opgepakt. De enige oorzaken die Union J kan bedenken is het maken van de vele ruzie… Maar dat is toch geen reden om opgepakt te worden?
    Extra: Josh heeft een zus (Victoria), een broer (Callum) en een kat (Oreo). Hij woont in Londen, in de buurt van zijn bandlid George. Verder is hij single. Hij valt op getinte meisjes, meisjes met krullen, meisjes met blauwe ogen en meisjes die iets weghebben van Jade Thirlwall van de girlband Little Mix of Kelly Brooke. Josh heeft eens een verzoek gekregen om ‘the Wanted’ te joinen, maar hij zat toen al in een andere band (Replay).

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 0:10 ]


    I can't define who I am.

    Ik weet echt bijna niks van Union J, dus hoop dat mijn rol zo goed is.


    I can't define who I am.

    xSunshineee schreef:
    Je hoeft toch niet te vragen of ze goed is? Haha, ja, ze is goed hoor ;)


    Haha, oke c;


    "Family don’t end in blood”

    TragicYouth schreef:
    Ik weet echt bijna niks van Union J, dus hoop dat mijn rol zo goed is.


    Ja hoor, is goed. Btw de jongens hoeven geen reden in te vullen bij wrm ze in t kamp zitten, dat staat bij de intro al uitgelegd dus.


    16 - 09 - '17

    Ahh ja, was 't even vergeten. Maar ja, maakt niet zo heel veel uit toch


    I can't define who I am.

    Oke, nu twijfel ik tussen Lucy en Perrie voor faceclaim D; help.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    Oke, nu twijfel ik tussen Lucy en Perrie voor faceclaim D; help.


    Euhm ... Perrie?


    16 - 09 - '17