• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Sylvie waar ben je ergens dan laat ik Ana - Lucia naar jou komen. Of kom jij naar mij anders?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Nathness schreef:
    Nog 2 dagen, moet ik blij of verdrietig zijn?


    Blij, vakantie is leuk!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    (...)

    Blij, vakantie is leuk!


    Maar als ik op 'vakantie' ga, zit ik alsnog tussen 11 kleine irriterende kleutertjes..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Hamblet schreef:
    (...)

    Love your Username! (:
    Thankyouuu


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DIEPE SPAMMERS!!!!!
    Schaam jullie!! XD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Omg, ik heb een onesie. Love it <3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat is een onesie? volgens mij heb ik onder een steen gelegen. xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial







    Een broek en een trui ineen. Hij is zoooo zacht.
    Mijne ziet er btw anders uit;p geen zin om een foto te maken

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 17:58 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:



    Een broek en een trui ineen. Hij is zoooo zacht.
    Mijne ziet er btw anders uit;p geen zin om een foto te maken


    Waar heb je hem vandaan? Ik wil er ook een^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    JamesPotter schreef:



    Een broek en een trui ineen. Hij is zoooo zacht.
    Mijne ziet er btw anders uit;p geen zin om een foto te maken


    Ow zo een ^^ Ik heb er een bij de primark in Londen vorig jaar gehaald. Je kon kiezen uit een tijger,olifant en een aapje. Heb het aapje gekozen xD Wist niet eens dat het zo heette xD En ik wist tot een paar dagen terug ook nog niks van Union J. Had er wel eens van gehoord maar dat was het xD En wtf hun hebben ook een aapjes ding? :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nathness schreef:
    (...)

    Waar heb je hem vandaan? Ik wil er ook een^^


    Primark voor twaalf euro. Maar wil je er een als hun dan moet je naar allinonecompany.co.uk maar dat is 112£ wat gelijk staat aan 130€


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ow zo een ^^ Ik heb er een bij de primark in Londen vorig jaar gehaald. Je kon kiezen uit een tijger,olifant en een aapje. Heb het aapje gekozen xD Wist niet eens dat het zo heette xD En ik wist tot een paar dagen terug ook nog niks van Union J. Had er wel eens van gehoord maar dat was het xD En wtf hun hebben ook een aapjes ding? :')


    Jaaaa, george is gek op apen en heeft zijn kamer vol apenknuffels. Dus de andere jongens deden maar mee;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:







    Een broek en een trui ineen. Hij is zoooo zacht.
    Mijne ziet er btw anders uit;p geen zin om een foto te maken


    Oeps nu ben ik die van Josh vergeten. Die komt er zo aan;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Jaaaa, george is gek op apen en heeft zijn kamer vol apenknuffels. Dus de andere jongens deden maar mee;p


    Haha xD Apen zijn gewoon cool xD En verkoopt de primark zulke dingen nog steeds? 0_o Nou ja we gaan er toch morgen ochtend heen dus dan kan ik kijken ;P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    dit is mijne, let aub niet op mijn hoofd;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!