• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Carlisle schreef:
    Sorry guys, nu pas vrij van werk, moest eigenlijk tot twaalf :p


    Das lang


    16 - 09 - '17

    Carlisle schreef:
    Sorry guys, nu pas vrij van werk, moest eigenlijk tot twaalf :p


    Poor you D: Zelf vind ik dat altijd mishandeling xD Tot zo laat moeten werken xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik draai deze week alleen maar 5-12 uren, ik moest ook eens tot half drie


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    * Kletterd van stoel af.* O___o


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Was wel grappig he HAHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    *Wrijft pijnlijk over der kont. * DAT IS GEWOON WEG MISHANDELING!!!! Oke maar ik ga ff verder zoeken naar een goede foto van George aangezien ik van JJ en Jaymi er al 1 heb xD Sorry heb gewoon weg veel zin om te tekenen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    *Wrijft pijnlijk over der kont. * DAT IS GEWOON WEG MISHANDELING!!!! Oke maar ik ga ff verder zoeken naar een goede foto van George aangezien ik van JJ en Jaymi er al 1 heb xD Sorry heb gewoon weg veel zin om te tekenen.


    Cutie George, haha


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Cutie George, haha


    Haha xD Ik ga een gewoon van hun gezichten maken en 1 van hun ogen xD ogen gaan mislukken. En daarna zien we wel weer xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha xD Ik ga een gewoon van hun gezichten maken en 1 van hun ogen xD ogen gaan mislukken. En daarna zien we wel weer xD


    Haha


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Haha


    Verveling gewoon xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik moet eigenlijk reageren, zal ik George laten huilen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Verveling gewoon xD


    Ik verveel me ook, maar heb niks te doen en gewoon geen zin om iets te doen want ben moe xp

    En arme George hem laten huilen, haha


    16 - 09 - '17

    Ik hoop het niet. Alleen lijkt het me wel lachen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nu heb ik iedereen al de link gestuurd reageert de helft nog niet, dan snap ik niet dat je mee wil doen ..

    Van de mensen die op vakantie zijn of wachten snap ik het

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 23:37 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik verveel me ook, maar heb niks te doen en gewoon geen zin om iets te doen want ben moe xp

    En arme George hem laten huilen, haha


    Kijk twitcams. Ik kreeg automatisch trek in bananen xD Ow god ik ga een bananen super held tekenen! :D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial