• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Die foto zag ik ook, maar mensen zeiden tegen me dat die fake was .. ik weet niet meer wat ik moet geloven ..
    Btw waar is Harry? Dus niet iedereen van 1D


    Die foto's zijn van de cruise in Miami. Hij is alleen niet fake. Paparazzi hebben ze genomen uit bootjes of vliegtuigen ofzo xD

    Btw: Astublieft, Harry alla sigereta


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Die foto's zijn van de cruise in Miami. Hij is alleen niet fake. Paparazzi hebben ze genomen uit bootjes of vliegtuigen ofzo xD

    Btw: Astublieft, Harry alla sigereta



    WTF, de jongens worden gek! Het is zover, ALARM! xD


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    WTF, de jongens worden gek! Het is zover, ALARM! xD


    * Koopt ticket naar eerst volgende vlucht naar Engeland. * Oke Sylvie, jij lijd de belgen naar de boten die jullie naar Engeland brengen. Ik zelf neem samen met de Nederlanders de vliegtuigen. Zodra we daar zijn. Gaan de belgen naar M16. Terwijl de Nederlanders alle sigaretten en tattoo shop's leegkopen/sluiten. Bij de M16 verzamelen we weer en heb jij als het goed een dossier met hun huis sleutels. James Bond zou bij ons komen voegen en dan gaan splitsen we de groep in 5. Allemaal gaan ze naar een huis en we wachten op het teken van de Amerikanen die zullen melden dat ze er aan komen. De Canadesen zullen eventueel voor afleiding zorgen als wij nog te weinig tijd hebben..


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    * Koopt ticket naar eerst volgende vlucht naar Engeland. * Oke Sylvie, jij lijd de belgen naar de boten die jullie naar Engeland brengen. Ik zelf neem samen met de Nederlanders de vliegtuigen. Zodra we daar zijn. Gaan de belgen naar M16. Terwijl de Nederlanders alle sigaretten en tattoo shop's leegkopen/sluiten. Bij de M16 verzamelen we weer en heb jij als het goed een dossier met hun huis sleutels. James Bond zou bij ons komen voegen en dan gaan splitsen we de groep in 5. Allemaal gaan ze naar een huis en we wachten op het teken van de Amerikanen die zullen melden dat ze er aan komen. De Canadesen zullen eventueel voor afleiding zorgen als wij nog te weinig tijd hebben..


    Got it! Vergeet je walkie talkie niet, dan kan ik met je praten! Over en uit!


    16 - 09 - '17

    Oh wat gezellig. Ze gaan me nog dwingen om naar de dokter te gaan ._.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stylez schreef:
    Oh wat gezellig. Ze gaan me nog dwingen om naar de dokter te gaan ._.


    Whats up? (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    (...)

    Whats up? (:


    Ik ga zondag op vakantie en ze willen niet dat ik 'ziek' ben, ik ben meestal moe en heb hoofdpijn. Ach ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stylez schreef:
    (...)

    Ik ga zondag op vakantie en ze willen niet dat ik 'ziek' ben, ik ben meestal moe en heb hoofdpijn. Ach ja.


    Beterschap!


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Beterschap!


    Haha dank je (: Ik moet gisteravond opeens zes keer achter elkaar niezen (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stylez schreef:
    (...)

    Haha dank je (: Ik moet gisteravond opeens zes keer achter elkaar niezen (cat)


    Haha, dat heeft zo'n leerkracht van mij wel vaker xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Haha, dat heeft zo'n leerkracht van mij wel vaker xp


    Het is echt irritant man. Dan denk je dat je klaar bent met niezen, ga je nog vier of vijf keer niezen (cat)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stylez schreef:
    (...)

    Het is echt irritant man. Dan denk je dat je klaar bent met niezen, ga je nog vier of vijf keer niezen (cat)


    Haha, ja


    16 - 09 - '17

    Als ik zondag op vakantie ben, heb ik wel zes uur tijdverschil :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stylez schreef:
    Als ik zondag op vakantie ben, heb ik wel zes uur tijdverschil :Y)


    Wow, naar waar ga je?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Wow, naar waar ga je?


    Indonesië, zestien uur in het vliegtuig + vier uur in Dubai.


    I don't want you to die, I want you to suffer.