• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Goedemorgen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha xD Voor jullie is het goede morgen. Voor mij is het goedemiddag (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kun je reageren met Thari? (:
    Dan kan ik zo nog even met George reageren (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Owja xD Ik ga al weer reageeren .

    Ik was haar hellemaal niet vergeten kuch kuch


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh hahaha ;p


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Goedemiddag (:
    Dit is echt vroeg voor mij ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Lol, niemand van 1D heeft gereageerd;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Lol, niemand van 1D heeft gereageerd;p


    Haha de meeste niet xD Misschien zijn sommige op vakantie xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Haha de meeste niet xD Misschien zijn sommige op vakantie xD


    Sommige ja, andere zie ik wel online en bezig bij andere RPG's, ik zal eens moeten gaan schrijven in hun gb met een linkje er bij, maar dan straks want nu ben ik bezig met some stuff.


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Sommige ja, andere zie ik wel online en bezig bij andere RPG's, ik zal eens moeten gaan schrijven in hun gb met een linkje er bij, maar dan straks want nu ben ik bezig met some stuff.


    aah oke ;) Met een andere rpg waar ik aan mee doe hadden we toen we nog bezig waren aan de rollen dat er een paar niet invulde. Wij hebben 2 weken lang een paar zitten stalken xD Waren ze gek genoeg niet blij mee......


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    aah oke ;) Met een andere rpg waar ik aan mee doe hadden we toen we nog bezig waren aan de rollen dat er een paar niet invulde. Wij hebben 2 weken lang een paar zitten stalken xD Waren ze gek genoeg niet blij mee......


    Nee? Wat heb je er toch rare mensen bijzitten;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dessy is onderweg voor Josh!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Nee? Wat heb je er toch rare mensen bijzitten;p


    Ja!!! Echt zo gek XD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oke dan gaan we hier spammen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial