• [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 13:32 ]

    Kynareth schreef:
    Ik ben vanochtend dus naar de huisartsenpost geweest en die concludeerde dat ik inderdaad een longontsteking heb met een beetje bronchitis. Dat betekent dus dat ik helaas niet kan komen. ):

    Meh jammer ):
    Beterschap!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kynareth schreef:
    Ik ben vanochtend dus naar de huisartsenpost geweest en die concludeerde dat ik inderdaad een longontsteking heb met een beetje bronchitis. Dat betekent dus dat ik helaas niet kan komen. ):


    Jammer :c

    Morgen is het al ^^ Hoelaat komen jullie aan?

    Klein probleempje, de user 'diamondstone' is geband en die zou komen. Nu weet ik dus niet of ze komt of niet, ook al staat ze op zeker :3

    Sofinite schreef:
    Klein probleempje, de user 'diamondstone' is geband en die zou komen. Nu weet ik dus niet of ze komt of niet, ook al staat ze op zeker :3

    Hahaha lekker dan. Ik vraag me af wie het dan echt was :'D Misschien komt er wel een bekende gebannede naar jullie meeting.

    Anyhow, veel plezier morgen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Hahaha lekker dan. Ik vraag me af wie het dan echt was :'D Misschien komt er wel een bekende gebannede naar jullie meeting.

    Anyhow, veel plezier morgen :Y)


    Denk het niet :') Want ik had opgezocht waarvoor ze geband was en dat was voor reclame.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Denk het niet :') Want ik had opgezocht waarvoor ze geband was en dat was voor reclame.

    Oh okay, helaas pindakaas dan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien komt ze nog. Tijd en plaats waren al bekend en ondanks dat ze geband is kan ze altijd dit topic nog opzoeken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Valinor schreef:
    Misschien komt ze nog. Tijd en plaats waren al bekend en ondanks dat ze geband is kan ze altijd dit topic nog opzoeken.


    Klopt. Ze had me vijf dagen geleden nog gePB't dat ze waarschijnlijk wel zou komen en een vriendin mee zou nemen, dus ik hoop het wel. Anders blijven we met niet zo heel veel over :')

    Maar we zijn nu zeker met z'n vijven, dus écht weinig is het niet. Diamondstone zou iemand meenemen en ik hoop dat ze komt, en Tomlinsonz heeft nog niet gereageerd.

    Nou als het na de 19de is komen Mitchell en ik wel, als het tenminste niet in een weekend is.


    Your make-up is terrible

    De meeting op 4 augustus gaat niet door, die word nu verzet.. Doe suggesties voor een nieuwe datum!

    Assassin schreef:
    Nou als het na de 19de is komen Mitchell en ik wel, als het tenminste niet in een weekend is.


    Na de 19e zit ik weer op school dus ik gok dat het dan nog in het weekend is :3

    Ik kan misschien ook wel :D


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Damianti schreef:
    Ik kan misschien ook wel :D


    Ik zet je erbij ^^