• [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 13:32 ]

    Thysia schreef:
    Ik ben trouwens mijn mobiel kwijt dus kan niet meer reageren in het whatsappgesprek :3


    Handig :')

    Ik wil zo graag naar een Q meeting, maar ik woon natuurlijk weer in het afgelegen Zeeland -.-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    Ik wil zo graag naar een Q meeting, maar ik woon natuurlijk weer in het afgelegen Zeeland -.-


    Volgens mij was er nog iemand die uit Zeeland kwam, weet niet zeker. Ik moet ook 2,5 uur reizen hoor :')

    Puzzel schreef:
    (...)
    Ah, dat wilde ik ook doen D:


    Ik wou het al een poosje doen en toen hebben we ons maar gewoon opgegeven haha


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Ik kan niet, sorry.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    CoryMonteith schreef:
    (...)

    Ik wou het al een poosje doen en toen hebben we ons maar gewoon opgegeven haha


    Oh leuk! Vertel me alsjeblieft hoe het is geweest (:


    Tijd voor koffie.

    SweetCheeks schreef:
    Ik kan niet, sorry.


    Jammer..

    Sofinite schreef:
    (...)

    Jammer..


    Inderdaad, haha. Maar mijn moeder is zo'n overbezorgde moeder die haar 12jarige dochter niet met onbekenden de stad in laat. XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetCheeks schreef:
    (...)

    Inderdaad, haha. Maar mijn moeder is zo'n overbezorgde moeder die haar 12jarige dochter niet met onbekenden de stad in laat. XD.


    We zijn allemaal heel lief hoor :')

    Sofinite schreef:
    (...)

    We zijn allemaal heel lief hoor :')


    Dat begrijp ík, maar zij niet, haha. ^^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SweetCheeks schreef:
    (...)

    Dat begrijp ík, maar zij niet, haha. ^^

    Vraag anders of ze jou weg wil brengen?
    Dat heb ik ook mijn eerste meeting gedaan, en dan kunnen je ouders gelijk zien met wat voor enge kinderen je de stad in gaat.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik weet nog steeds niet van iedereen of ze komen of niet :l

    Ik ben zelf trouwens van plan eind Augustus een meeting in Amersfoort te organiseren....
    Maar ik blijf het jammer vinden dat ik de 4de nog in Polen zit....


    Stenenlikker

    Ah, dan ben ik toevallig ook in Utrecht. Als ik jullie zie zal ik wel even gedag komen zeggen ofzo. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Heee ik kan! Ik ga ff mn nummer naar je PB en want ik wil natuurlijk ook in de w'app groep =]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind