• [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 13:32 ]

    Ik heb net te horen gekregen dat ik zaterdag dus een soort familiedag heb, helaas. Ander keertje. Veel plezier!

    Draculea schreef:
    Ik heb net te horen gekregen dat ik zaterdag dus een soort familiedag heb, helaas. Ander keertje. Veel plezier!


    De meeting is op een zondag :')

    Kenway schreef:
    Heee ik kan! Ik ga ff mn nummer naar je PB en want ik wil natuurlijk ook in de w'app groep =]


    Ik zal je erbij zetten en in de groep gooien!

    Kak, kan je me op de 'misschien'-lijst zetten? Mijn ouders hebben voor zondag een bootje gehuurd en ze willan dat ik mee ga. --'

    Thysia schreef:
    Kak, kan je me op de 'misschien'-lijst zetten? Mijn ouders hebben voor zondag een bootje gehuurd en ze willan dat ik mee ga. --'


    Ik hoop nog wel dat je kan komen.. Maar ik heb je verplaatst.

    Zijn er mensen die nog weten of ze komen of niet?

    Ligt er aan wat we dan gaan doen. ;3


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Je mag me van de lijst afhalen. Ik mag alleen als ik mijn zusje meeneem, en dat is een hel voor iedereen, dus ik pas :(


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Owlsome schreef:
    Ligt er aan wat we dan gaan doen. ;3


    We hebben niets 'gepland', ik denk dat we gewoon door de stad gaan lopen en gezellig gaan doen.

    Sparia schreef:
    Je mag me van de lijst afhalen. Ik mag alleen als ik mijn zusje meeneem, en dat is een hel voor iedereen, dus ik pas :(


    Jammer! ):

    Veel plezier morgen! (:


    Tijd voor koffie.

    Ideas schreef:
    Veel plezier morgen! (:


    Het is zondag pas ^^

    Sofinite schreef:
    (...)

    Het is zondag pas ^^


    Veel plezier Zondag, then, sorry, ik haalde even een dag door elkaar :p


    Tijd voor koffie.

    Sofinite schreef:
    (...)

    We hebben niets 'gepland', ik denk dat we gewoon door de stad gaan lopen en gezellig gaan doen.

    Ik heb helaas gepland om te gaan wielrennen, dus dan zou ik sws later zijn.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik ben vanochtend dus naar de huisartsenpost geweest en die concludeerde dat ik inderdaad een longontsteking heb met een beetje bronchitis. Dat betekent dus dat ik helaas niet kan komen. ):


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)