• LOS ANGELES - Justin Bieber roept op tot actie na de dood van een paparazzo die zijn auto achtervolgde.

    Een 29-jarige fotograaf achtervolgde dinsdagavond de witte Ferrari van Bieber. Toen de politie de Ferrari aan de kant zette voor een snelheidsovertreding, stapte de fotograaf uit zijn auto om de aanhouding vast te leggen.
    Wegsturen
    De politie stuurde de paparazzo weg, waarna deze een poging deed vier rijbanen over te steken om zijn auto te bereiken. Hij werd aangereden door een 69-jarige vrouw die met haar twee kleinkinderen in de auto zat. De vrouw wordt hoogstwaarschijnlijk niet vervolgd, aldus de politie.
    Bieber reed zelf niet in zijn auto op het moment van het incident. "Hoewel ik er niet bij was of ook maar iets te maken heb met dit tragische ongeluk gaan mijn gedachten en gebeden uit naar de familie van het slachtoffer", aldus de 18-jarige zanger in een officiële verklaring die zijn platenlabel Island Def Jam Music Group heeft uitgegeven.
    De naam van de paparazzo is niet bekendgemaakt.

    Bron: nu.nl


    Dit was 3 januari.
    Hoe vinden jullie dit?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 9:16 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Fotografen (/paparazzi) gaan soms gewoon echt te ver ook al is dat hun baan. Dat hij nu aangereden is, vind ik toch echt wel zijn eigen verantwoordelijkheid want je steekt ook niet even die rijbanen over.
    Ik heb nog meer medelijden met die oma en kinderen, die zullen vast de schrik van hun leven hebben gehad.

    Dat die fotograaf een sukkel is om proberen vier rijbanen over te steken en dan te denken dat hij niet aangereden zal worden.
    Kom op zeg, je gaat toch niet je leven op het spel zetten alleen maar om een foto te maken?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Draculea schreef:
    Fotografen (/paparazzi) gaan soms gewoon echt te ver ook al is dat hun baan. Dat hij nu aangereden is, vind ik toch echt wel zijn eigen verantwoordelijkheid want je steekt ook niet even die rijbanen over.
    Ik heb nog meer medelijden met die oma en kinderen, die zullen vast de schrik van hun leven hebben gehad.

    +
    Ik zou veel doen voor geld, maar mijn eigen veiligheid ervoor opgeven zou ik dus echt niet doen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 9:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fotografen in Amerika gaan gewoonweg te ver voor die ene foto. Best grappig dat het Justin overigens niet was, maar het is tragisch voor die man.
    Ik vind dat er wel iets aan gedaan moet worden om heel eerlijk te zijn..


    To infinity and beyond •

    Paparazzi gaat vaak te ver maar aan de andere kant deze mensen hebben er voor gekozen om bekend te worden.
    Maar dit soort dingen vind ik echt te ver gaan, helemaal voor de oma met haar kleinkinderen.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 10:28 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    MissElmo schreef:
    paparazzi gaat vaak te ver maar aan de andere kant deze mensen hebben er voor gekozen om bekend te worden.

    En jij zou dat niet doen? Daarbij, wat heeft dat hiermee te maken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    En jij zou dat niet doen? Daarbij, wat heeft dat hiermee te maken?


    Je hebt een punt en ik heb het net nog een keer goed doorgelezen en paparazzi gaat gewoon vaak te ver en helemaal met dit maar soms heb je wel van die berichten er tussen staan dan denk ik je hebt er zelf voor gekozen om bekend te worden. Tuurlijk iedereen heeft recht op zijn of haar privacy.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Hoe heeft het feit dat een paparazzo die achter Bieber aan zat voor een auto is gelopen terwijl hij de weg overstak te maken met bescherming van beroemdheden? Ik snap de link niet helemaal.

    Maar zoals al meer mensen zeggen heb ik meer medelijden met de vrouw die hem heeft aangereden dan met de man zelf. :/ Je hoeft niet per se fotograaf van beroep te zijn om zo stom te zijn een veel te drukke weg over te willen steken, maar als je het doet en je wordt aangereden, ligt de fout duidelijk bij jezelf, hoe tragisch het ook is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hoe heeft het feit dat een paparazzo die achter Bieber aan zat voor een auto is gelopen terwijl hij de weg overstak te maken met bescherming van beroemdheden? Ik snap de link niet helemaal.

    Maar zoals al meer mensen zeggen heb ik meer medelijden met de vrouw die hem heeft aangereden dan met de man zelf. :/ Je hoeft niet per se fotograaf van beroep te zijn om zo stom te zijn een veel te drukke weg over te willen steken, maar als je het doet en je wordt aangereden, ligt de fout duidelijk bij jezelf, hoe tragisch het ook is.


    Kijk dat vind ik nou ook.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik dacht dat het een vriend van Justin was, die hem had aangereden? Maar dat zal wel aan de verschillende soorten informatie liggen dan :Y). Paparazzi lijkt me ontzettend irritant en vaak op van die filmpjes snap ik niet dat sommige beroemdheden niet helemaal de pan uit flippen omdat ze soms verschrikkelijke dingen roepen om alleen maar een reactie te krijgen. Dat hij niet goed keek of hij over kon steken is zijn eigen schuld. Natuurlijk is het wel zielig voor zijn familie en natuurlijk de vrouw en kinderen in de auto, die zijn ook weer een trauma rijker.


    I recycle my thoughts.

    Square schreef:
    Hoe heeft het feit dat een paparazzo die achter Bieber aan zat voor een auto is gelopen terwijl hij de weg overstak te maken met bescherming van beroemdheden? Ik snap de link niet helemaal.

    Maar zoals al meer mensen zeggen heb ik meer medelijden met de vrouw die hem heeft aangereden dan met de man zelf. :/ Je hoeft niet per se fotograaf van beroep te zijn om zo stom te zijn een veel te drukke weg over te willen steken, maar als je het doet en je wordt aangereden, ligt de fout duidelijk bij jezelf, hoe tragisch het ook is.
    Hij liep niet naar zijn eigen auto. Hij wou weer terug lopen naar Biebers auto.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Hij liep niet naar zijn eigen auto. Hij wou weer terug lopen naar Biebers auto.


    Er staat: "De politie stuurde de paparazzo weg, waarna deze een poging deed vier rijbanen over te steken om zijn auto te bereiken." Hij werd weggestuurd en probeerde bij zijn eigen auto te komen, of lees ik dat nou verkeerd? ^^


    Maar eigenlijk maakt het ook niet heel veel uit naar welke auto hij toe liep; mijn punt was meer dat iedereen om een duizendtal redenen zou kunnen beslissen om een drukke weg over te steken. Dat hij per ongeluk voor een auto terechtkwam was een ongeluk en heeft niet veel te maken met wat voor beroep hij deed. Waarom is dit iets wat tot een oproep om bescherming voor beroemdheden leidt?
    Bieber was niet in gevaar, maar die paparazzo is dood. Het klinkt meer alsof dit een aanleiding zou zijn voor bescherming voor paparazzi, tenzij de redenatie hier zou zijn dat Bieber met meer bescherming geen paparazzi meer achter zich aan zou krijgen waardoor paparazzi niet de kans krijgen om per ongeluk in een dodelijk ongeluk terecht te komen bij hem in de buurt, maar dat lijkt me een beetje vergezocht. Ik snap het verband tussen het stuk en de titel niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    -

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 11:25 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Buh, wat onnodig tragisch. Het hoefde helemaal niet te gebeuren. Alleen ik ben het eens met Square. Een beroemdheid werd achtervolgd door Paparazzi, de paparazzi werd aangereden, dus moeten beroemdheden beschermd worden?


    Tijd voor koffie.

    Weet je wat ik grappig vind?
    Dat JB er weer mee te maken heeft.
    Tegen die paparazzi zou ik 'zoek een leven.' Gezegd hebben. Als die nog geleefd had.

    Maar dit is wel erg. Sterkte aan de familie!


    Queer zijn is gewoon alles