• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    I never meant to break your heart, I never meant to pull you apart but I'd do it all over again..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom val ik in Godsnaam terug in ál mijn oude onzekerheden?


    hop hop inge, komm in die pötte, gooi voedsel in potten, etc


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mensen zeggen altijd je weet pas hoeveel mensen je niet mag als je een naam gaat uit kiezen voor je baby/kind. Schrijvers/schrijfsters hebben hetzelfde probleem, tenzij het een gemeen personage is dan past het soms echt perfect, maar anders is het wel lastig.

    Ook nu met een personage, die persoon die ik kende mag ik niet zo, maar de naam is wel mooi. En past goed bij de naam van haar zus, want ik wilde dat ze een soort van bij elkaar pasten, maar ook niet teveel op elkaar leken.


    Physics is awesome

    Lalala ik stel me vast weer eens dik en breed aan, maar verdorie ik ben hier echt zo chagrijnig door. Mag ik slaan, pls?


    i wanna die with you once or twice.

    Blij met hoe ik de website heb gemaakt. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okeeeeee....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja, ik reserveer alvast, want dadelijk zit het over 8 maanden vol. Ik bedoel, ik vergeet nog wel eens wat en vorig jaar wilde ik uit eten en toen kwam het er niet van. Dus alvast heel ver van tevoren reserveren, dan hoef ik me daar niet druk om te maken. Je hoeft niet mee, ik ga net zo lief in mijn eentje of met wat minder mensen. Zal vooral mijn portemonnee heel leuk vinden.

    Daarbij staat bij vrijwel alle zaterdagen, helemaal tot in oktober dat het alleen nog mogelijk is om telefonisch te reserveren. Dus ik ben er liever vroeg bij.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 20:03 ]


    Physics is awesome

    Oké vandaag kan ik dus niets goed doen. Fuck this shit, I’m off.


    Zal ik het doen of niet. Ik weet dat ik me er beter door zal voelen, maar ik weet ook dat ik diep in de problemen zit als iemand erachter komt. Maar gewoon het idee dat ik de mogelijkheid heb maakt dat ik het zo graag wil


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Well...
    Okaaaaaay


    Deep inside, I've never felt alive

    He bah. She died today. I feel terrible, knowing how it feels to lose your dog. :c poor them. I hope they are doing okay though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De woorden "kvk memes" (in een Nederlandse context) bezorgden me even een schok, want er scheen Kinderen voor Kinderen bedoeld te worden, maar ik was een moment lang overtuigd dat er daadwerkelijk Kamer van Koophandel memes bestonden


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een meh dag.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ughhh neee


    The truth is out there.