• voor mijn Cambridge CAE (Certificate in Advanced English) examen! *O*

    Ik dacht dat ik het Speaking gedeelte vrij slecht had gedaan, maar blijkbaar niet, want ik heb over het hele examen 87 van de 100 punten gehaald - je hebt 60 nodig om te slagen - waarmee ik een A heb, wat het beste resultaat is dat je kunt krijgen. I'm happy. ^^
    Er is ook al taart in huis, want mijn zusje is vandaag jarig, haha. :3 Waar zijn jullie blij om?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! :3

    Ik ben persoonlijk niet erg blij vandaag omdat ik vandaag slecht nieuws heb gekregen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aaaah, wat leuk! :-D

    Gefeliciteeerd!


    26 - 02 - '16

    CONGRATULATIONS DARLING!
    We're all proud of you. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ohh gefeliciteerd!
    Ik heb hem in 2011 moeten doen volgens mij. Dat was zo'n gedoe :') Wel geslaagd gelukkig.


    Caution first, always.

    wauw, gefeliciteerd *O*


    -

    Gefeliciteerd!

    Ik ben vandaag blij dat ik volgens mij eindelijk een naam heb gevonden voor mijn personage, ik zocht al een tijdje een naam.


    Physics is awesome

    Proficiat! :') Ik ben vandaag blij omdat ik mijn schrijfwedstrijd eindelijk mocht openen *O*


    Some people are art and do art at the same time

    Gefeliciteerd ! (:

    Ik ben blij omdat Tomorrowland live op de radio is ! <3


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gefeliciteerd! *O*
    Ik ben niet echt blij, want ik moet zeven dagen per week werken in deze vakantie, wat betekent dat ik helemaal geen vakantie heb. :C


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gefeliciteerd *O*

    Waar heb je dat afgelegd?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bedankt, allemaal. (bloos)




    Tragically schreef:
    Gefeliciteerd! :3

    Ik ben persoonlijk niet erg blij vandaag omdat ik vandaag slecht nieuws heb gekregen.


    Aww, dat klinkt niet goed. D:




    Newton schreef:
    Ohh gefeliciteerd!
    Ik heb hem in 2011 moeten doen volgens mij. Dat was zo'n gedoe :') Wel geslaagd gelukkig.


    Ja, ze doen er best wel moeilijk over. Alles moet precies volgens de regels; er werd ons zelfs verteld dat we geen "hoi" tegen onze Speaking examinator mochten zeggen omdat dat niet in hun script stond en ze daar dus niet op mochten reageren. ^^'




    Blutbad schreef:
    Gefeliciteerd!

    Ik ben vandaag blij dat ik volgens mij eindelijk een naam heb gevonden voor mijn personage, ik zocht al een tijdje een naam.


    Haha, dat probleem ken ik. Het is altijd fijn als je dan toch eindelijk een naam hebt. ^^




    Parachutes schreef:
    Gefeliciteerd! *O*
    Ik ben niet echt blij, want ik moet zeven dagen per week werken in deze vakantie, wat betekent dat ik helemaal geen vakantie heb. :C


    Bah, ik moet er niet eens aan denken. Maar aan de positieve kant verdien je zo waarschijnlijk wel een hele hoop geld, toch? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Theodora schreef:
    Gefeliciteerd *O*

    Waar heb je dat afgelegd?


    In Groningen, want dat is voor mij een half uurtje op de fiets. ^^ Maar als je locaties wilt weten moet je eens op hun site kijken, want er is een hele lijst in Nederland.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    In Groningen, want dat is voor mij een half uurtje op de fiets. ^^ Maar als je locaties wilt weten moet je eens op hun site kijken, want er is een hele lijst in Nederland.


    Ik woon in België


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Congratulations my dear ^^


    I am an idiot, I move.

    Square schreef:
    Bedankt, allemaal. (bloos)




    (...)

    Bah, ik moet er niet eens aan denken. Maar aan de positieve kant verdien je zo waarschijnlijk wel een hele hoop geld, toch? (krul)


    Dat is de gedachte waaraan ik me al die tijd vast blijf houden. :Y)
    Nee grapje, zo erg is het nu ook weer niet. Maar ik had wel graag af en toe een dagje vrij gehad.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)