• Next topic!

    (typing)

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:13 ]


    I recycle my thoughts.

    Nog 20 min! Onweerfangirllll.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Morgen heel de dag backstage op een modeshow staan en assisteren. Word een lange dag maar we doen het voor een doel ˆˆ kon ik nu maar slapen.
    blugh


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I'm going to sleep, want op het moment is het vrij ernstig. Ik zou zo deze konijn kunnen zijn (zonder het vacht... en de cuteness.. en de overload aan liefheid..aslkdfs)



    Niiigght. :Y)

    Draculea schreef:
    I'm going to sleep, want op het moment is het vrij ernstig. Ik zou zo deze konijn kunnen zijn (zonder het vacht... en de cuteness.. en de overload aan liefheid..aslkdfs)



    Niiigght. :Y)

    AWWIEEEE te schattig gewoon! ;d

    OT: Mijn voet jeukt echt ;c


    effort never betrays you

    Ok dit gaat ver. Ik kijk nu op de ver****** versie van deze internetpagina op mijn iPhone alleen maar om het forum te lezen.

    I have issues.


    I recycle my thoughts.

    Sorry voor de Pacific Rim spam, Tumblr followers. NOT SORRY.


    Caution first, always.

    Ik heb bijna seizoen vijf van Grey's Anatomy afgekeken en ik heb seizoen 6 nog niet. .__.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waarom, oh waarom doe je me dit aan, zonder zelf ook maar enig besef te hebben?


    Bad decisions make good stories.

    Arrrrrrrrrousal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ah come on, had nu wel gehoopt dat die steek in m'n zij voorbij was. En zout op onweer. Wil weer verder gaan met slapen want ben fucked up moe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wow, awesome :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oke, ik weet dat het negen uur is. De klokken mogen nu wel weer stil zijn, jezus zeg.

    Sinistre schreef:
    Net terug van opnieuw een geweldig concert!



    Dát is awesome. Ik ben jaloers. Ik wist niet eens dat zij in NL waren? D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Verslaafd aan Pretty Little Liars ^^


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Oh én ik heb een obsessie met Disney's Tangled.
    (zie profielfoto)


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)