• Justin Bieber heeft maandagavond een fotograaf aangereden met zijn witte Ferrari. De 19-jarige zanger stopte niet om te kijken hoe de man eraan toe was, maar reed meteen door, zo meldt TMZ. In janauri overleed een paparazzifotograaf nadat hij was aangereden door dezelfde witte Ferrari.

    De zanger verliet maandag samen met een vriend een club aan Sunset Boulevard en wilde in zijn beruchte witte Ferrari wegrijden. Hij gebaarde naar de paparazzi dat ze aan de kant moesten gaan, maar bij het wegrijden raakte hij een fotograaf.

    De man werd geplet tussen de Ferrari en een andere auto. Het is niet bekend of hij gewond is. De politie onderzoekt de zaak.

    De witte Ferrari bezorgt Justin wel meer problemen. Zijn buren klagen namelijk al langere tijd over onder meer geluidsoverlast van de bolide.

    [Bron: Metronieuws.nl]

    Oh ja, hier is de video:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 2:03 ]


    26 - 02 - '16

    Ik mocht hem toch al niet en ik zal het ook nooit doen. Hij is niet in achting gedaald, want dat is bijna onmogelijk. Daarvoor zou hij op oude oma's moeten gaan spugen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Ik mocht hem toch al niet en ik zal het ook nooit doen. Hij is niet in achting gedaald, want dat is bijna onmogelijk. Daarvoor zou hij op oude oma's moeten gaan spugen.

    Haha, amen.


    Some people are art and do art at the same time

    Cairde schreef:
    (...)Media maakt alles erger en ze pakken altijd de kans als het om overdrijven gaat.


    Natuurlijk, maar er is ook nog een verschil tussen overdrijven en gewoon dingen beweren die ze zelf hebben verzonnen. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I dunno. Sowieso zaten ze bijna fout. Hopelijk is er niemand zwaar gewond geraakt.


    Tijd voor koffie.

    'I'm alive I'm alive I'm alive' Wat een humor.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ze zitten allebei fout. Je gaat toch niet op een weg staan om een foto te schieten van een jongen in een auto? Volgensmij gebeurde er niks interessant in die auto. En waarom rij je weg als je toch echt wel duidelijk ziet dat je die man heb aangereden? Justin gaat sowieso aangeklaagd worden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nou, ik ben benieuwd hoe de fans moord gaan goed praten van deze gast :P
    Want in feiten is hij gwn een moordenaar, want hij reed die fotograaf bewust aan.
    Dit is gewoon doorrijden na een ongeval.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Nou, ik ben benieuwd hoe de fans moord gaan goed praten van deze gast :P
    Want in feiten is hij gwn een moordenaar, want hij reed die fotograaf bewust aan.
    Dit is gewoon doorrijden na een ongeval.
    Hij reed de fotograaf niet bewust aan. Die fotograaf kon het ook wel verwachten. En dat over fans hoef ik me niet aangesproken te voelen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sever schreef:
    Ach, we zullen toch nooit weten hoe t nu precies gegaan is. Maar ze zitten dus beide fout in elk geval.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Cairde schreef:
    (...) Hij reed de fotograaf niet bewust aan. Die fotograaf kon het ook wel verwachten. En dat over fans hoef ik me niet aangesproken te voelen.


    Je ziet toch wel als iemand midden op de weg staat?
    Of reed hij weg en dacht opeens van hé! een fotograaf :O
    Hoe kan die nou midden op de weg staan waar eerste die anderen ook stonden?
    Je kijkt toch eerst wel voor je wegrijdt of je niemand raakt en zelfs als je iemand raakt rijd je toch niet door?
    Maar ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat de fotograaf kon verwachten dat hij aan gereden wordt.
    Als ik midden op de weg of parkeerplaats ga staan voor een auto die net wegrijdt, moet ik dan ook verwachten dat ik aan gereden wordt en dat vervolgens de auto door rijdt? Lijkt me niet, ieder normaal mens zou even kijken of niemand geraakt wordt en uitstappen, maar meneer mag zomaar door rijden.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Nou, ik ben benieuwd hoe de fans moord gaan goed praten van deze gast :P
    Want in feiten is hij gwn een moordenaar, want hij reed die fotograaf bewust aan.
    Dit is gewoon doorrijden na een ongeval.


    Ik weet dat je graag discussies begint, maar doe dat dan tenminste wel terwijl je je aan de feiten houdt, alsjeblieft. "Het is niet bekend of hij gewond is" betekent naar mijn weten niet dat er iemand dood is, laat staan dat er een moord is gepleegd; hoe je met zekerheid uit het artikel haalt dat het opzet was is me ook een raadsel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet dat je graag discussies begint, maar doe dat dan tenminste wel terwijl je je aan de feiten houdt, alsjeblieft. "Het is niet bekend of hij gewond is" betekent naar mijn weten niet dat er iemand dood is, laat staan dat er een moord is gepleegd; hoe je met zekerheid uit het artikel haalt dat het opzet was is me ook een raadsel.


    Nou ja, in dat geval ga ik ook een Ferrari kopen en de paparazzi aanrijden. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Je ziet toch wel als iemand midden op de weg staat?
    Of reed hij weg en dacht opeens van hé! een fotograaf :O
    Hoe kan die nou midden op de weg staan waar eerste die anderen ook stonden?
    Je kijkt toch eerst wel voor je wegrijdt of je niemand raakt en zelfs als je iemand raakt rijd je toch niet door?
    Maar ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat de fotograaf kon verwachten dat hij aan gereden wordt.
    Als ik midden op de weg of parkeerplaats ga staan voor een auto die net wegrijdt, moet ik dan ook verwachten dat ik aan gereden wordt en dat vervolgens de auto door rijdt? Lijkt me niet, ieder normaal mens zou even kijken of niemand geraakt wordt en uitstappen, maar meneer mag zomaar door rijden.
    Dan zijn er niet zoveel normalen mensen in mijn vaderland. Dat gebeurt namelijk tevaak daar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Destined schreef:
    (...)

    Nou ja, in dat geval ga ik ook een Ferrari kopen en de paparazzi aanrijden. :P
    Als je ooit beroemd word.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Father schreef:
    Ik mocht hem toch al niet en ik zal het ook nooit doen. Hij is niet in achting gedaald, want dat is bijna onmogelijk. Daarvoor zou hij op oude oma's moeten gaan spugen.


    Hij heeft al een keertje op fans gespuugt en heeft er daarna om gelachen.