• Justin Bieber heeft maandagavond een fotograaf aangereden met zijn witte Ferrari. De 19-jarige zanger stopte niet om te kijken hoe de man eraan toe was, maar reed meteen door, zo meldt TMZ. In janauri overleed een paparazzifotograaf nadat hij was aangereden door dezelfde witte Ferrari.

    De zanger verliet maandag samen met een vriend een club aan Sunset Boulevard en wilde in zijn beruchte witte Ferrari wegrijden. Hij gebaarde naar de paparazzi dat ze aan de kant moesten gaan, maar bij het wegrijden raakte hij een fotograaf.

    De man werd geplet tussen de Ferrari en een andere auto. Het is niet bekend of hij gewond is. De politie onderzoekt de zaak.

    De witte Ferrari bezorgt Justin wel meer problemen. Zijn buren klagen namelijk al langere tijd over onder meer geluidsoverlast van de bolide.

    [Bron: Metronieuws.nl]

    Oh ja, hier is de video:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 2:03 ]


    26 - 02 - '16

    Cairde schreef:
    (...) Als je ooit beroemd word.


    Ben al beroemd,
    Gelijk wanneer ik een reactie plaats, duiken mijn fans op en quoten mijn reactie :)
    Het kan toch geen toeval meer zijn dat ik overal even populair ben :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sever schreef:
    Ach, we zullen toch nooit weten hoe t nu precies gegaan is. Maar ze zitten dus beide fout in elk geval.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Destined schreef:
    (...)

    Ben al beroemd,
    Gelijk wanneer ik een reactie plaats, duiken mijn fans op en quoten mijn reactie :)
    Het kan toch geen toeval meer zijn dat ik overal even populair ben :P
    Je gaat pas beroemd worden als je even stopt met smiley's zetten in elke reactie dat je plaats.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Je gaat pas beroemd worden als je even stopt met smiley's zetten in elke reactie dat je plaats.


    Helemaal niet, :P
    Dat is juist waar de fans mij aan herkennen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Helemaal niet, :P
    Dat is juist waar de fans mij aan herkennen.
    Ja ik weet meteen dat er een hinderlijke smiley fan zit achter de PC.


    Nu blijf ik weer on-topic.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 13:04 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Destined schreef:
    (...)

    Ben al beroemd,
    Gelijk wanneer ik een reactie plaats, duiken mijn fans op en quoten mijn reactie :)
    Het kan toch geen toeval meer zijn dat ik overal even populair ben :P


    Iedereen kan 'populair' worden op Q als je alleen maar bullshit post.

    ot: Ik zou ook zijn doorgereden als ik Justin was :'). Daarbij ziet het er nou niet bepaald uit alsof de fotograaf ernstig gewond is o.i.d.


    i put the fun in funeral

    Cairde schreef:
    Ze zitten allebei fout. Je gaat toch niet op een weg staan om een foto te schieten van een jongen in een auto? Volgensmij gebeurde er niks interessant in die auto. En waarom rij je weg als je toch echt wel duidelijk ziet dat je die man heb aangereden? Justin gaat sowieso aangeklaagd worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    het stijgt naar zijn kop

    Destined schreef:
    (...)

    Ben al beroemd,
    Gelijk wanneer ik een reactie plaats, duiken mijn fans op en quoten mijn reactie :)
    Het kan toch geen toeval meer zijn dat ik overal even populair ben :P

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 14:37 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)

    Precies mijn reactie toen ik het las.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Destined schreef:
    (...)

    Ben al beroemd,
    Gelijk wanneer ik een reactie plaats, duiken mijn fans op en quoten mijn reactie :)
    Het kan toch geen toeval meer zijn dat ik overal even populair ben :P





    OT: Die roem is hem echt zwaar naar z'n hoofd aan het stijgen.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    xSunshineee schreef:
    Wtf, die jongen heeft ze volgens mij toch niet meer hoor


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dit is al heel oud nieuws, en daarbij was die fotograaf zelf voor de auto gesprongen en Justin reed inderdaad door, op het politiebureau heeft hij gezegd dat hij niet in de gaten had dat hij iemand aanreed, wat ik opzich kan geloven maar als ik eerlijk ben geloof ik dat niet.

    En dat van Januari van Justin zelf niet. Het zou fijn zijn als jullie het hele verhaal posten of gewoon niet.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Thats it.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    xSunshineee schreef:
    Wtf, die jongen heeft ze volgens mij toch niet meer hoor

    ja inderdaad wat is er tegenwoordig met die jongen, vroeger had ik nog respect voor zijn talent maar nu? wtf man..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio