• Ben ik de enige die het de laatste tijd gewoon echt niet meer leuk vind om van iemand fan te zijn?? Ik bedoel atijd maar dat gezeik tussen verschillende fan-bases(idk hoe je het schrijft), degene van wie je fan bent krijgt alleen maar bullshit over zich heen en daar moet de hele wereld zich mee bemoeien inclusief de fans etc. Ik dacht dat het om de muziek ging, het supporten van je idool, samen fangirlen en noem maar op. Maar tegenwoordig is het alleen nog meer het gezeik en ruzies onder elkaar. Waarom? Vroeger was dit naar mijn gevoel veel minder. Ik vind dit echt heel jammer.. Sorry ik moest echt even mijn hart hierover luchten, haha.

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Chekhov schreef:
    Ik merk er in mijn eigen fandoms helemaal niets van. Daar is het allemaal "I love this, I love that, I love everything. Love. Love. Love" xp


    En ik heb toch best wel veel fandoms waar ik een deel van ben.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tjah uhm. Ik zie fan zijn volgens mij iets anders als de meeste Quizletter, ik ben erg fan van Pearl Jam maar dat betekend niet dat ik hoef te weten in welk ziekenbed Eddie geboren is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ChetUbetcha schreef:
    (...)
    I agree maar ik zie het wel in andere fandoms (en ik zie dat jouw profiel pic Jensen Ackles is) maar ook op het supernatural fandom heb je ook gehaat.. aleen veel minder geloof ik ^^


    Van Supernatural heb ik eigenlijk nog helemaal geen haat gezien.

    Sinistre schreef:
    Tjah uhm. Ik zie fan zijn volgens mij iets anders als de meeste Quizletter, ik ben erg fan van Pearl Jam maar dat betekend niet dat ik hoef te weten in welk ziekenbed Eddie geboren is.


    Dat vind ik bij Fan-zijn zo erg. Er word van je verwacht dat je álles weet, dat je binnen tien seconden alle liedjes op kunt noemen, dat je weet wie de familie is en wat er allemaal mee gebeurd, elk klein detail moet je weten anders ben je geen 'echte fan', maar het gaat toch vooral om de muziek/films/whatever?

    Priority schreef:
    (...)I love pll (:

    Hello There (doeg)


    -

    Priority schreef:
    (...)Ja, bijvoorbeeld bij Justin bieber. Ik ben zelf ook een grote fan van hem. Maar ik kan het gewoon niet uitstaan elke keer dat gezeik. Ik bedoel je luistert toch naar zijn muziek om zijn stem en niet om wat hij doet?? Mensen zien altijd het slechte van iemand maar het goede laten ze achterwege. Ik zal het niet ontkennen, ja hij doet dingen fout, maar ik bedoel iedereen is een kind (geweest) en doet dan dingen fout. Maar ook binnen de fanbase is het altijd gezeur, over selena en weet ik veel. Laat het en focus je op de muziek. Zo denk ik er dan over haha.


    Tsja ach. Bij Eminem (om ff een voorbeeld te nemen over iets waar ík fan van ben) is er gezeik over zijn vroegere drugsgebruik en weetikhetwat. Maar het interesseert me allemaal niet, want ik hou gewoon van zijn múziek en dus boeit het me niet wat er over hem gezegd wordt enzo.

    Maar er zijn natuurlijk een hoop fans die de muziek van hun idool niet genoeg vinden en ook zijn/haar hele leven willen weten. En dan met alle (slechte/goede maakt niet uit) roddels komen dr altijd wel hele discussies. De beste tip die ik je geven kan is: Negeer alle zooi die gezegt word, enjoy de muziek/acteurwerk/whatever wat je idool doet en be a fan. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sever schreef:
    (...)
    Hello There (doeg)
    Hi! a feeew dAys. lol


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Sinistre schreef:
    Tjah uhm. Ik zie fan zijn volgens mij iets anders als de meeste Quizletter, ik ben erg fan van Pearl Jam maar dat betekend niet dat ik hoef te weten in welk ziekenbed Eddie geboren is.

    Precies, dit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Chekhov schreef:
    Ik merk er in mijn eigen fandoms helemaal niets van. Daar is het allemaal "I love this, I love that, I love everything. Love. Love. Love" xp

    Chekhov schreef:
    Ik merk er in mijn eigen fandoms helemaal niets van. Daar is het allemaal "I love this, I love that, I love everything. Love. Love. Love" xp


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meh, ik moet zeggen dat mijn fandoms wel met respect met elkaar omgaan, maar op Tumblr zit ik toch nooit meer in de tags (volgens mij zijn daar meestal al die ruzies). Ik heb aan mijn dashboard alleen al genoeg.


    Caution first, always.

    Exactly. Ik ben zelf Belieber [al zo'n vier jaar], en irriteer me steeds meer aan die hysterische (vaak ook jongere) en overdreven fans. Het is gewoon niet leuk meer. Wanneer ik mensen dus vertel dat ik 'Belieber' ben, wordt ik vergeleken met een hysterisch kind dat haar ogen eruit huilt als hij alleen maar 'hi' zegt. Zo ben ik niet.

    En over de rivaliteit tussen fanbases, het begint nu gewoon vervelend te worden. Je kunt het niet met elkaar vergelijken. One Direction heeft een hele andere weg begaan dan Justin, voor ze beroemd werden. Dus het slaat nergens om op te zeggen 'de ene verdient het meer en heeft er harder voor gewerkt.'
    Bullshit, beiden werken hard. Klaar.


    To infinity and beyond •

    Sofinite schreef:
    (...)

    Van Supernatural heb ik eigenlijk nog helemaal geen haat gezien.

    hmm ik heb persoonlijk een zus die het haat en dat ook erg laat blijken omdat ze het een te 'luid' fandom vind dat zich overal tegenaan bemoeit.. =/ so yeah..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik vind dat My Chemical Romance een heel goede fanbase heeft. Ze zijn nu 4 maanden uit elkaar en toch blijft iedereen elkaar steunen. Ik merk niets van ruzies in het MCRmy.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Chekhov schreef:
    Ik merk er in mijn eigen fandoms helemaal niets van. Daar is het allemaal "I love this, I love that, I love everything. Love. Love. Love" xp

    Yes indeed. Love is good. I love loving love.


    No growth of the heart is ever a waste