• Ben ik de enige die het de laatste tijd gewoon echt niet meer leuk vind om van iemand fan te zijn?? Ik bedoel atijd maar dat gezeik tussen verschillende fan-bases(idk hoe je het schrijft), degene van wie je fan bent krijgt alleen maar bullshit over zich heen en daar moet de hele wereld zich mee bemoeien inclusief de fans etc. Ik dacht dat het om de muziek ging, het supporten van je idool, samen fangirlen en noem maar op. Maar tegenwoordig is het alleen nog meer het gezeik en ruzies onder elkaar. Waarom? Vroeger was dit naar mijn gevoel veel minder. Ik vind dit echt heel jammer.. Sorry ik moest echt even mijn hart hierover luchten, haha.

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ligt eraan waar je fan van bent. Ik vind de metalheads (niet de corefaggots die van Sleeping With Sirens en dat soort shit houden) meestal niet zo hatelijk tegenover andere fanbases. Ik vind juist als metalhead zijnde wel dat die '''mainstream''' fanbases hun obsessies altijd overdrijven in het kwadraat, en dan smeken ze gewoon om gezeik. Als je andere bands talentloos gaat noemen mag je ook wieberen. Oké, ik vind 1D en Justin Bieber ook totaal niet aan te horen, maar dat men dan denkt het recht te hebben om anderen hun muzieksmaak af te kraken gaat wat te ver.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Priority schreef:
    (...)Hi! a feeew dAys. lol


    yes yes, A few hArrible dAys xp


    -

    Ribery schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?


    Ik geloof dat de aartsrivalen van Ajax nog net op een hand te tellen zijn, volgens de Ajax fans die ik ken dan.


    Physics is awesome

    Ik ben fan van Justin, de Janoskians, Selena, Ariana en Demi.
    Ik ben hier voor hun muziek/humor, niét voor hun persoonlijke leven. Tuurlijk zijn vele dingen interresant die je tegen komt van hun, maar ik ben er voornamelijk voor hun muziek.
    Als ik er voor hun persoonlijke leven was, was ik wel een deel van de paparazzi geworden.
    En wat die "ruzie's" betreft, het zal me een worst wezen. Het is gewoon weg kinderachtig dat ze dat doen.

    Thysia schreef:
    Same.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dat klopt, vóór de boyband-hypes en Justin Bieber was alles anders.
    -Ik geef niemand de schuld, dit is gewoon mijn observering-

    Als je een oude, wijze die-hard fan bent leer je vanzelf hoe je ermee om moet gaan.
    Want ... "Je bent toch geen fan van Britney Spears?!"


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Chekhov schreef:
    Ik merk er in mijn eigen fandoms helemaal niets van. Daar is het allemaal "I love this, I love that, I love everything. Love. Love. Love" xp

    Dat. Nou ja, er zijn wel af en toe wat kleine fanwars, maar ik hou me er in ieder geval gewoon buiten. Het is zo onnodig allemaal >.>

    Wat ik de laatste tijd wel merk is dat sommige fans gewoon op alles moeten haten wat ook maar een kléin beetje negatief kán zijn voor de artiest/groep waar zij fan van zijn en er dus gelijk een fanwar over beginnen.
    Wat ik (als kpop fan) het meeste zie de laatste tijd is -een westerse fandom- vs -een kpop fandom-. Bijv. laatst met de nieuwe music video van One Direction hadden ze hun hoofden op B.A.P's lichamen geplakt bij dat stuk dat ze outfits/stijlen bijken. Who cares lol, het is echt maar iets superkleins. Maar er was opeens haat op 'die stomme chinezen' en 'hoe durven ze b.a.p te gebruiken/vernederen'. En yeah, dan botst het >< Calm doooown please.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 19:41 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Klopt. ik durf echt niet meer te zeggen, wanneer ik fan van iemand ben. want je krijgt of meteen haat over je heen, of meteen in een hokje geduwd en voor gestoord aangezien omdat de fanbase als gestoord aangezien word.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben wel fan van dingen, maar je kiest er voor om contact te hebben met andere fans. Je kunt ook fan zijn zonder je bij een groep te mengen en je te laten horen via social media etc.
    Ik snap wel waar je vandaan komt.


    I recycle my thoughts.

    Ik trek me er verder niet zo veel van aan...


    ©1998

    Ja opzich heb je best gelijk, alleen in welk fandom zit jij? Want er is de laatste tijd idd veel ruzie enzo, ook in 't 1D fandom waar ik in zit alleen tijden zoals pas dat we het vevo record wouden verbreken, werkten we super goed samen en was er geen ruzie enzo. En ook bij de 3 jaar anniversary van the boys, toen waren we ook allemaal aan t fangirlen en we waren samen emotionele huilende zoutzakken haha ^^
    Dus er zijn ook nog wel leuke dingen alleen er is wel vaak ruzie daar heb je gelijk in.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    - dubbelpost. -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:48 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    - dubbelpost. -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:48 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    - dubbelpost. -

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:48 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Holy mother of god.