• Ben ik de enige die het de laatste tijd gewoon echt niet meer leuk vind om van iemand fan te zijn?? Ik bedoel atijd maar dat gezeik tussen verschillende fan-bases(idk hoe je het schrijft), degene van wie je fan bent krijgt alleen maar bullshit over zich heen en daar moet de hele wereld zich mee bemoeien inclusief de fans etc. Ik dacht dat het om de muziek ging, het supporten van je idool, samen fangirlen en noem maar op. Maar tegenwoordig is het alleen nog meer het gezeik en ruzies onder elkaar. Waarom? Vroeger was dit naar mijn gevoel veel minder. Ik vind dit echt heel jammer.. Sorry ik moest echt even mijn hart hierover luchten, haha.

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb geen problemen met fan zijn :') Het gaat er ook niet om dat je fan bent, maar hoe je je als fan gedraagt. Mijn hele profiel is Fringe-related, maar ik dompel niet iedereen onder in mijn Fringeheid. Al zou ik dat graag willen natuurlijk (nerd)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben altijd zo van dat ik wissel van wat ik fan ben. Hoewel het fan zijn van 1D nu wel lang duurt naar mijn maatstaven. De ruzie's zijn inderdaad niet leuk maar dat komt omdat beide kanten op elkaar blijven reageren, volgens mij.

    Ik vind dat iedereen fan mag zijn van wat hij/zij leuk vind zolang het maar niet op dringen aan andere mensen en gewoon enigszins normaal doen over waarvan ze fan zijn.


    Physics is awesome

    Ik ben niet echt een fantype, ik hou wel echt van bepaalde artiesten maar om het uit te leggen, ik heb echt oneindig respect voor Eminem en The Killers, maar dat zijn nu wel het type mensen waarvan je tegenwoordig niet echt de spannendste nieuwtjes mee krijgt.
    Maar ik snap wat je bedoelt, er zijn wel andere mensen die ik 'leuk' vind, zoals Ariana Grande en dat soort dingen, en ik vind het echt helemaal geweldig als ik zoiets 'ontdek' als bijvoorbeeld dat Miley Cyrus haar volgt, dat soort dingen.
    Maar die echte fanbases van tegenwoordig is niets voor mij, nooit geweest, en ik begrijp ook echt niet waarom mensen er zo in op gaan en er zo mee overdrijven.


    effort never betrays you

    Blutbad schreef:
    Ik ben altijd zo van dat ik wissel van wat ik fan ben. Hoewel het fan zijn van 1D nu wel lang duurt naar mijn maatstaven. De ruzie's zijn inderdaad niet leuk maar dat komt omdat beide kanten op elkaar blijven reageren, volgens mij.

    Ik vind dat iedereen fan mag zijn van wat hij/zij leuk vind zolang het maar niet op dringen aan andere mensen en gewoon enigszins normaal doen over waarvan ze fan zijn.


    Dit,
    + Ik ben nog altijd trouw aan de Script :D. Ben ik blij dat ik in dat Fandom niet erg veel gezeik heb xD Maar ik reageer niet op de kut reacties van andere fandoms als het over 1D gaat. Aangezien ik daar geen zin in heb :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Square schreef:
    Ik ben nooit echt fan van een persoon of band geweest, maar wat je zegt treft ook wel toe op sommige fandoms van series waar ik wel in zit. Ik heb niet echt het idee dat er steeds meer problemen ontstaan, maar het verschilt dan ook erg per fandom. Ik houd me sowieso altijd het liefst zo min mogelijk met dat soort dingen bezig. Laat de haters en trolls maar tegen lucht praten, dat is meestal de beste manier om ze weg te krijgen.


    Precies, ik hou me liever bezig met mensen die het wél leuk vinden c:


    Tijd voor koffie.

    Het hoeft idd niet bij iedere fanbase zo te zijn.
    Nerdfighters, P!ATD, verschillende boeken-fanbases, van series en zo zijn meestal heel erg aardig!
    Alleen de grootste fanbases die om aandacht vragen zoals 1D en JB zijn godvergeten irritant.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gewoon voetbalsupporter zijn. Een grote liefdesfamilie waarmee je met zijn allen op je aartsrivaal kan haten. :Y)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Gewoon voetbalsupporter zijn. Een grote liefdesfamilie waarmee je met zijn allen op je aartsrivaal kan haten. :Y)


    Dat is helaas waar hoewel ik moet toe geven dat ik voetbalfans meer dan een aartsrivaal hebben.


    Physics is awesome

    Tja, wat verwacht je van een site die uit 90% pubers bestaat. Niemand heeft gelijk, niemand kun je tevreden stellen, niemand vindt dat goed, bladiebla. Ik denk dat je er gewoon aan moet wennen dat deze mensen zich overal mee moeten bemoeien en er niet tegen kunnen als je ergens (geen) fan van bent. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Mij boeien die fandoms helemaal niks. Ben van wat je wil, mag van mij allemaal, maar mij boeit het niet of Justin Bieber de liefde van je leven is of dat Tokio Hotel een nieuwe look heeft.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sinistre schreef:
    Tjah uhm. Ik zie fan zijn volgens mij iets anders als de meeste Quizletter, ik ben erg fan van Pearl Jam maar dat betekend niet dat ik hoef te weten in welk ziekenbed Eddie geboren is.


    Exactly. Ik ben heus wel, een soort van, fan van dingen maar dan hoef ik er niet alles voor de volle 100% te weten. Wat kan mij het schelen hoe de familie van de zanger van Slipknot heet, of welke soort koffie P!nk drinkt bij wijze van spreke.


    26 - 02 - '16

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dat is helaas waar hoewel ik moet toe geven dat ik voetbalfans meer dan een aartsrivaal hebben.

    Hoe bedoel je?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Gewoon voetbalsupporter zijn. Een grote liefdesfamilie waarmee je met zijn allen op je aartsrivaal kan haten. :Y)


    This :]


    The truth may be orange!

    Dat hangt af van de fandom.
    Bij mijn fandom merk ik dat ook niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben fan van Johnny Depp. Valt weinig over te zeggen, behalve dat hij zo fucking sexy is. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"