• De acteur overweegt met pensioen te gaan.
    Johnny Depp denkt na over het beëindigen van zijn acteercarrière. De 50-jarige acteur vertelt in een interview met de BBC dat hij niet te lang op zijn pensioen wil wachten.

    “Op een gegeven moment ga je nadenken en dan realiseer je je dat je meer geschreven tekst hebt opgelezen dan dat je daadwerkelijk zelf iets hebt gezegd", licht hij toe. "Ik zeg niet dat ik nu meteen wil stoppen, maar het zit er wel aan te komen.”

    Johnny, die momenteel druk bezig is met het promoten van zijn nieuwe film The Lone Ranger, zegt zich overwerkt te voelen. Het is voor hem hoog tijd om wat gas terug te nemen. Gelukkig hoeven de fans niet abrupt afscheid te nemen van de acteur. Hij zegt nog mee te werken aan het vijfde deel van de Pirates of the Caribbean-films en het vervolg op Alice in Wonderland.

    Vorige maand bekende Johnny nog dat hij het wel ziet zitten om met zijn ex Vanessa Paradis in een film te spelen. “Nee, dat zou ik helemaal niet gek vinden", vertelde hij in een interview met Daily Mirror. "We gaan nu goed met elkaar om. Er hangt niks raars of ongemakkelijks in de lucht.”

    Ondanks dat ze na een relatie van veertien jaar uit elkaar gingen, is er geen haat en nijd tussen de twee. “Ze is een geweldige moeder en een fantastische vrouw”, zo deelde Johnny.
    Bron.

    Dit soort uitspraken heeft hij wel eens eerder gedaan, dat hij rond zijn 50e zou gaan stoppen... maar geef nou toe, wie wil hem missen als acteur. I would be sad. Really sad.
    Stiekem had ik gehoopt dat hij door ging totdat hij echt oud was. Natuurlijk eis je dan veel van hem, maar hij is gewoon zo'n geweldig acteur.
    Maar ik blijf erbij; misschien dat hij even stop voor een jaartje or whatever, en dat hij dan toch inziet hoe geweldig/amazing/übertastisch acteren is en gaat hij weer beginnen?! :'D

    Edit: Nog niet alles is verloren, hij gaat nog een paar films maken! Haha c:
    Als je kijkt op IMDb, zie je dat hij nog zeker 5 films gaat maken:

    -Alice in Wonderland 2 (announced)
    Mad Hatter (rumored)

    -2015 Pirates of the Caribbean 5 (pre-production)
    Captain Jack Sparrow

    -2014 Into the Woods (pre-production)
    The Wolf

    -Mortdecai (pre-production)
    Charles Mortdecai

    -Transcendence
    Will

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 10:55 ]

    Het is natuurlijk heel jammer dat hij ermee wilt stoppen, maar zoals anderen ook al zeiden, het is zijn leven en die rust heeft hij driedubbel verdient. Toch zou ik wel liegen als ik niet zou zeggen dat ik ook liever nog wat films wil hem wil zien. Johnny is gewoonweg een ongelooflijk goede acteur en het is een verlies, maar goed, zijn leven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lol'd. Nazi's, de Russen en Johnny Depp in één film...

    ANNABETH? Waar ben je :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hetzelfde personage? Wtf, dan hebben jullie met gesloten ogen naar de films gekeken.
    Daarnaast: VERRADER.

    Hij speelt vaak de ietwat meer excentriekere personages, veel overeenkomsten qua karaktertrekjes.

    En ik zie niet in hoe ik een verrader ben :'D Het is niet eens mijn favoriete acteur.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hij mag niet stoppen :'( hij is mijn held!! Johnny mag nog niet stoppen!! Ik ga hem kapot erg missen :(


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †