• Iedereen heeft wel iets kwa haar/gezicht/lichaam waar hij van baalt. Waar baal jij van ? ik zelf van mijn haar en wimpers. Mijn haar is heel droog aan de onderkant waardoor het pluist en mijn onderwimpers zijn veelste kort. Wat ik ook heb maar niet veel last van heb ik dat als ik sta ik schuin sta je het klinkt heel raar maar het is echt zo. Nu is het aan jullie om te antwoorden.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    ik ben nogal dun, sommige noemen mij ook Anorexia kind dus ik wil graag aankomen.
    Ik hoef niet persé dun te zijn, maar gewoon smallere schouders enzo. Ik mag heus wel wat vet aan mijn lijf hebben

    Ik heb nu ook een masker gekocht voor droog en beschadigt haar. Ik had eerst ook veel haar uit val maar ik heb daar nu shampoo en conditionor. haha geen last van de zon het word winter


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik geloof dus niet in die shampoo's. Alsof de shampoo weet: Hee ik zit op bruin haar, dus laat ik maar ff een leuk effectje toevoegen. En haar is nou eenmaal dood, dus daar kan je toch niks meer tegen doen.

    zegt mijn moeder altijd (nerd)

    En dat sommige mensen maar vertikken ABN in hun topics te gebruiken >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke, oke. Dit is hetgene waar ik het meest, het allermeest van baal: Dat ik kennelijk te veel voel voor mijn ex om hem simpelweg uit m'n kop te kunnen zetten.
    Zo.
    Dat is eruit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Helemaal niets, ik mag er best wezen =]


    Life is hard and then we die

    Alleen m'n conditie XD maarja, daar heb ik zelf voor gekozen.


    Life is hard and then we die

    (...)

    yeaah
    maar ik ben net een zombie,
    kom amper buite en ben ook zo bleek,
    maar das mooi met zwart haaaaaaaar <333


    Nou jij weet niet. Ik ben serieus WIT.

    Mijn haar.
    Ik heb het altijd in een staart omdat het los niet mooi is. En k heb ook nog eens dik haar. Dus je kun niet zo makkelijk vanalles ermee doen... (huil)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik baal van mijn linker bovenbeen.

    Die doet elke keer na 100 meter lopen ofzo
    verschrikkelijke pijn. Soms zak ik bijna in elkaar de laatste tijd.

    Het word al erger. Binnenkort naar de dokter en hopen dat het niet een ontstoken pees is. Kan ik ongeveer 10 pillen per dag slikken waarvan er al 3 voor allergie, 1 vitamine pil, 1 tegen vaak koppijn, is en 3 voor mijn te koppige gedrag soms volgens sommige zeurmensjes -__-.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Mijn neus. Die is groot en er zit een bobbel in_O_. Maar ze moeten je maar nemen zoals je bent, als ze dat niet doen, zijn t losers.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    dat ik dikke benen heb -__-


    me2


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Mijn haar.
    Ik heb het altijd in een staart omdat het los niet mooi is. En k heb ook nog eens dik haar. Dus je kun niet zo makkelijk vanalles ermee doen... (huil)


    JA IDD
    Ik leef met jouw mee :(


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    dat nedtlyrics de vertaling van Torture Me niet heeft:@:@


    I am an idiot, I move.

    Mijn veel te zware boezem, krijg daar een pijnlijke rug van ><


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.