• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze zouden bij elkaar blijven, maar zijn toch wel hun eigen weg gegaan. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Nieuw Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Had nog contact met:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Lilarry
    -Louis William Tomlinson;Beanies
    -Liam James Payne; Arratay
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Styles


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Rosalie Lauren Holmes Lootus
    - Eirwen Cadwalader KiliOfDurin
    - Marie-Anne Lilia Jhones : Daddario



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Leandra Eloïse Coaster Days
    - Jared Matthew Horan xAlways
    - Georgie Teddy Tomlinson Aquari
    - Danelea Caitlin Horan Beanies
    - Daphne Charlotte Johnson MYxLoubear



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.




    Het begin:

    De jongens zijn allemaal een eigen weg hun eigen weggegaan.
    Sommige hebben nog contact met elkaar, maar andere helemaal niet meer. Het leven gaat rustig door al is het wel één hele verandering geweest.
    Geen band en geen contact meer.
    Maar alles lijkt nu normaal te gaan of zover je het normaal kan noemen. De Directioners zullen blijven altijd.
    Allen wat als de andere op een dag ineens voor je staan met een voorstel? Iemand die je kende als een van je beste vrienden?
    Samen met het voorstel om het te keren naar de top met One Direction?

    Waar kies je voor? Je familie of de roem? Wat is de juiste beslissing? Gaat het lukken om weer een band te vormen of heeft iemand er geen zin in...

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 20:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    [mt]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [De laatste reacties van degenen die op de laatste 10 pagina's van het vorige topic hebben gereageert.]

    Danelea Horan
    Dat Leandra knikte was voor mij een teken dat ik mijn gelijk kreeg.
    Ze knikte, maar rilde nog een keer. Het bracht me toch echt aan het twijfelen, ondanks de woorden die volgde. 'Weet je het echt honderd procent zeker? Je hebt me lang niet gezien, maar dat betekent niet dat ik je niet meer kan helpen of je me in vertrouwen kunt nemen.' Zei ik met een licht bezorgde ondertoon.
    'Dat is goed om te horen. Bijna net zo goed als het zien.' Zei ik met een gemeende glimlach, die alleen maar breder werd. Zo zag je niemand en dan zag je bijna iedereen weer terug. 'Deze kleine boef heet Bentley.' Het hondje aaide ik over mijn hoofd. 'Waar was je eigenlijk op weg naartoe? En houd ik je op of niet?'

    Liam James Payne
    Eigenlijk wilde ik zeggen dat -dat niet hoefde, want ik wilde niet dat Eirwen teveel moeite deed. Maar ik wist dat ik er onmogelijk onderuit kon komen met een 'nee, dat hoeft niet' of iets dergelijks. Het was fijn dat ze het wilde, bij vrienden eten vond ik altijd gezellig en kon Alex zich prima vermaken. Het meisje had nauwelijks onthouden dat Eirwen wegging, nog iets waar ik me zorgen om maakte. Oh wat wilde ik graag smeken of ze hier wilde blijven, niet voor mij of Alex maar gewoon voor alles. Toch weerhield ik me daar van omdat als zij het wilde, ik haar niet tegen mocht houden. Het was tenslotte Eirwen's keus. 'Veel succes en geluk, en onthoudt: Je moet me alles vertellen' grinnikte ik. Ik keek even op mijn horloge en fronste. Ik moest opschieten. Snel begon ik verder te lopen. Met de auto was ik veel sneller bij de studio, dus kon ik die ook nog altijd nemen. Het was nog maar zo'n paar minuten lopen, dan zou ik snel mijn spullen moeten pakken en onmiddellijk in de auto moeten stappen. 'Ik moet gaan, anders kom ik te laat' zuchtte ik. Hoe graag ik ook nog met Eirwen wilde praten, ik dacht dat het niet zo'n probleem was want ik kon horen dat zij ook al op wilde hangen, moest ik snel bij de studio zijn. 'Nogmaals heel erg bedankt dat je op Alex wilt passen' zei ik gemeend. Ondertussen was ik steeds sneller gaan lopen en was het huis gepasseerd. Toch nog wat eerder dan ik verwacht had. Ik stormde haast naar binnen, pakte alles en dacht even na of ik niks vergeten was. 'Ik ben rond half zes, zes uur klaar, dan kom ik naar jou toe' Over Alex hoefde ik niks te zeggen, dat wist Eirwen allemaal al. Niet dat er echt speciale dingen waren, zolang die twee plezier hadden was ik blij. 'Ik moet echt gaan. Dankjewel, nogmaals. Tot vanavond' En met die woorden hing ik op. Nu ik ze zo uitgesproken was voelde ik me best wel schuldig dat ik zo had opgehangen, maar ik kon moeilijk te laat zijn. Binnen no-time stapte ik in mijn auto, startte hem en reed weg naar de studio.

    Daphne Charotte Johnson
    Ik loop wat doelloos door het huis. Ik had vandaag tot 3 uur niks te doen, want dan moest ik naar het kantoor. Ik zou mijn ontwerp van een armband inleveren. Ik had hem vorige week al gemaakt. Tja, wat zal ik zeggen? Ik houd gewoon van mijn werk. Ik werp even een blik op de klok. Hm, ik heb eigenlijk wel zin in wat eten. Ik loop naar de keuken om vervolgens een aantal kastjes open te trekken. Ik zie zat ik nog eieren heb en neem het doosje uit de kast. Ik sla er een paar kapot en begin ze te bakken. Eigenlijk heb ik ook wel zin in een gekookt eitje, maar dat besluit ik altijd iets te laat. Ik draai even aan de pepermolen en zodra het ei klaar is zet ik het met zout tussen twee broodjes. Ik schenk een mok vol met melk en met mijn middagmaaltijd loop ik tevreden naar de woonkamer. Ik zak onderuit op de bank om vervolgens de televisie aan te zetten. Ik neem het broodje tussen twee handen en neem er een grote hap van.

    Leandra Eloïse Coaster
    "Weet je het echt honderd procent zeker? Je hebt me lang niet gezien, maar dat betekent niet dat ik je niet meer kan helpen of je me in vertrouwen kunt nemen," zegt Danelea.
    Verschrikt dat ze me misschien wel doorheeft - hieraan te horen wel - knik ik weer. "Ja, ja," zeg ik. "Echt waar," mompel ik er achteraan.
    "Dat is goed om te horen. Bijna net zo goed als het zien," zegt Danelea. Ik glimlach net als zij.
    "Deze kleine boef het Bentley," zegt ze dan. "Waar was je eigenlijk op weg naartoe? En hou ik je op of niet?"
    "Ik ging naar de begraafplaats," zeg ik, de glimlach van mijn gezicht af als ik daar aan denk, waarna ik hem er snel weer op plak. "Je houd me niet op."

    Rosalie Lauren Michels
    Eerst sloeg Hailey het aanbod af, maar na Harry's woorden stond ze toch op. Met een glimlachje keek ik haar na. Ik nam plaats op mijn rug en sloot mijn ogen. Ik wist niks te zeggen, dus genoot ik maar van de stilte en geluiden van de zee. Ik voelde hoe ik de neiging had om i slaap te vallen. Ik was uitgeput , maar om in slaapvallen te verkomen opende ok mijn ogen en keek om me heen. Mijn blik bleef hangen bij Hailey, Alex en de honden.
    'Wanneer ga je eigenlijk al weg Eirwen?' Vragend keek ik opzij. Het moest moeilijk zijn voor Alex om ineens zonder Eirwen te moeten leven. Ik had het idee dat Alex Eirwen zag als moeder, maar ik wist het niet zeker. En liam. Hij zal ook alleen achterblijven. Even keek ik opzij naar Harry, maar watbik tegen hem moest zeggen, wist ik al helemaal niet. Het was niet ongemakkelijk, maar ik wist niet zo goed waar ik het nu over moest hebben. Over het weer, ove sport? Ik wist haast niks van voetbal, volleybal bakte ik niks van, tennis was een onbegonnen zaak, rugby was niet veel beter en basketbal.... Ik kon geen een team opnoemen. Het was leul om te kijken, maar er verstand van hebben? Dat was een andere zaak. Over voetbal zou ik dan nog he meeste weten.
    'Doe je nog wat anders behalve trainen? Voetbal of iets?' Vraged keek ik Harry aan. En toch over sport, maar iets anders. Ik kijk weer weg en grinnik om mezelf. Wat was ik eigenlijk zielig. In mijn hoofd had ik altijd genoef km te zeggen en in werkelijkheid... Helemaal niks.

    Eirwen Cadwalader
    Ik glimlachte toen ik Alex zag wegrennen met de honden achter haar aan. Die gingen al met het meisje om sinds ze nog maar een baby was, dus ze deden voorzichtig genoeg. Ik keek even toen Harry Hailey aanmoedigde toch te gaan, want het kindje had het nu niet heel erg breed. Toen ze toch opstond gaf ik haar de andere oude tennisbal voor ze achter Alex aanrende. Ik glimlachte en ging weer op mijn handdoek zitten in kleermakerszit. Ondanks dat ik mijn honden en Alex zeker wel vertrouwde lette ik toch wel op. Je wist het namelijk maar nooit met een vreemd kind erbij. Ik keek naar rosalie toen ze me vroeg wanneer ik weg ging. "Volgende week vrijdag om 11 uur 's ochtends vlieg ik." zei ik vrolijk. Nu herrinderde ik me pas dat ik Liam nog moest smsen over de tijd. Ik moet trouwens volgende week vrijdag om 8 uur op het vliegveld zijn. X E De rest van de informatie had ik hem al gestuurt. Ik draaide me weer om en keek naar de kindjes, die dolblij de tennisballen bleven weggooien, waarna de honden erachteraan stoven door het losse zand. Ondertussen zaten die ook helemaal onder en ook Alex en Hailey zaten onder het zand, maar volgens mij kon het ze maar weinig schelen. Ik zou Alex straks wel bij mij in bad doen. Ik haalde een elastiekje uit mijn tas en begon mijn haar rustig in te vlechten. Dat het zo los hing was echt niet handig. Toch wilde ik het neit knippen. Ik hield van mijn lange haar en het was mooi vol en stevig, dus ik zag er eigenlijk geen reden voor. Ik zou nog wel naar de kapper gaan voor ik weg ging, maar alleen om de dode puntjes eruit te laten knippen.

    Louise Tomlinson
    'We hebben een bel hoor.' Snauwt Zayn naar me. 'Gefeliciteerd, ik heb een sleutel.' Ik kijk hem arrogant aan, hier heb ik al helemaal geen zin in. 'En zo niet dan kom je nog niet naar boven.' Bij deze kan ik een korte lach niet onderdrukken. 'Jij had precies het zelfde gedaan Lou. En daarbij, kon ik het weten dat jullie boven elkaar aan het neuken waren?' Ik keek ze beide kort aan. Dit gaat hem niet worden, ga je naar je broer om je problemen te kunnen oplossen. Krijg je er alleen maar meer bij. 'Hoe wist je trouwens zo zeker dat wij hier waren? Je kan ons nooit gehoord hebben.' Ik zucht. 'Het kan niet, maar gebeurt wel. Hoe dan ook, ik bel je nog wel. Bye.' Ik draai me om en loop de trap af. Wat willen ze dan? Ik ben er nu toch al, heb alles gezien. Nu kwaad worden heeft toch geen nut. Ik open de deur naar buiten en knal hem voor de tweede keer hard dicht. Ik draai de deur in het slot, hoeven ze zich daar niet zorgen over te maken.

    Harry Styles
    De meisjes waren druk bezig en ik staarde voor me uit. Het was niet heel druk op het strand. Rosalie begon een gesprek met Eirwen en ik koude op de binnenkant van mijn wang, terwijl ik naar Hailey keek, die over het strand renden. Ze zag er heel schattig uit in haar beren badjas. Ook al zat die nu onder het zand. ik keek op toen Rosalie vroeg of ik meer deed dan allen trainen en ik schudden mijn hoofd, waardoor mijn krullen voor mijn ogen vielen, snel ging ik met mijn handen door mijn haar, om het terug in model te brengen. 'Ik doe van alles is de sportschool.' van boxen tot krachttraining. ik pulkten aan mijn nagels en keek weer voor me uit. 'Doe jij nog aan sport?' vroeg ik, gewoon om het gesprek een beetje opgang te houden. niet wetend wat ik anders moest zeggen.

    Zayn Malik
    Ik bleef zitten, terwijl het water langzaam wegliep. 'Ik hoop het toch niet voor der.' Nu was ik nog redelijk geweest. Maar ik dacht toch wel dat het duidelijk genoeg was. Als ik had staan koken of weet ik veel wat, had ik waarschijnlijk voor milder gereageerd. Maar nu was ik het gewoon zat. Toch was de rust langzaam teruggekeerd en ik drukte nog een kusje op Louis zijn lippen, voordat ik het bad uit klauterde. Ik hupste even op en neer, zodat de ergste waterdruppels van me af vlogen en pakte daarna een handdoek om deze om mijn middel te slaan. Ik ging op de badrand zitten en veegde liefelijk Louis zijn gizicht droog met de punt van mijn handdoek, terwijl ik naar hem keek. Ik glimlachte tevreden en boog me voorover om hem een kus te geven. Gewoon omdat het kon.

    Louis Tomlinson
    Zayn was echt mijn persoonlijke knuffelbeer geworden in de afgelopen jaren, maar volgens mij was dat wel vrij duidelijk. En dan had ik net niet alleen over hoe we nu nog zaten, maar over het algemeen. 'Ik hoop net ook niet, maar dat is ook voor ons allebei.' Ik wist gewoon dat het dan nog iets anders uit zou pakken. De volgende keer had ik echt het idee dat -dat de druppel was die de emmer deed overlopen. Als het deze keer al niet was, want de nieuwe sloten kwamen volgens mij toch wel. Ik glimlachte liefjes en toen Zayn uit het bad klauterde, draaide ik me zo om, dat ik mijn armen op de rand kon leggen en mijn kin die daar weer op steunde. Zo kon ik elke beweging volgen waardoor mijn glimlach plaats maakte voor een grijns. Al zat ik toch snel weer recht toen hijzelf weer op de bedrand ging zitten en mijn gezicht droog veegde. 'Ik heb echt geen idee wat ik zou aan moeten zonder jou.' Murmelde ik zacht. 'En dan heb ik het over alles en niet alleen over dit.' Voegde ik er nog onschuldige aan toe, na het kusje, waarna ik Zayn weer naar me toetrok om nog een kusje op zijn lippen te drukken.


    Bowties were never Cooler

    Mijn topics en ik ga reageren (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie Lauren Michels

    Met grote ogen keek ik Eirwen aan.
    'Wat?! Dat is veel te snel! We moeten nog een afscheidsfeestje organiseren! Harry doet de taart en gebakjes, jij en Liam muziek en ik help met alles wat je maar wilt. Zelfs met bakken,' ik wierp even een blik opzij naar Harry. 'Ook al worden de gebakjes dan verpest of met muziek, al kan je dan bi jde hele verkeerde sfeer eindigen of met een plek, uitnodigingen en versiersels.' Ik keek Eirwen aan, nog steeds geschokt. 'En we moeten nog een keer uit, voordat je weggaat.' Ik keek haar serieus aan. Ze was echt een goede vriendin, ook al kende ik haar pas sinds kort. Mijn blik gleed weer even naar de meisjes. Die berenbadjas zou ik vanavond in de wasmachine gooien en Hailey honderprocent zeker in bad.
    Met een lach keek ik opzij naar Harry.
    'Ik en sport? Ben je mijn volleybal actie al vergeten? Basketbal kan ik nog wel redelijk, al snap ik de spelregels niet en voetbal.... Tja, bij een kleine duw lig ik al om, al zou het best leuk zijn om te doen. Het is alleen dat mijn lichaam me kostbaar is en ik niet zoals mijn vader drie gebroken neuzen wil door een elleboog...' Ik dacht na. 'Dan heb je tennis, maar ik ben een kluns met een tennisracket. Echt dat wil je niet zien en met een hockey stick ben ik levensgevaarlijk...' Ik dacht na. 'Paardrijden vind ik eng,' ging ik verder. 'Golven is vast en zeker niet heel veel beter dan hockey, waterpolo te vermoeiend, paardenpolo kansloos en tja....' Ik dacht na. 'Ik loop hard,' merkte ik ineens op. 'En ik vind het leuk om te kickboksen, zolang ik geen tegenstander heb, maar een bal.' Ik grinnikte even en keek hem aan. 'O en ik dans. Voor de spiegel.' Ik knikte trots. 'Jaaaa.....' Ik lachte even. 'En ik zing. Onder de douche. Val je ook van af.' Ik glimlachte even. 'En ik loop op hakken, dat is al een sport op zich....' Ik keek trots voor me uit. 'Tja, daar kan jij niet tegen op.' Ik grinnkte even en keek hem aan. Toch ging ik in mijn hoofd na of ik echt niks had gedaan kwa sport. Vroeger sportte ik toch wel eens?
    'Ik was vroeger cheerleader,' merk ik op. 'Niet lang hoor. Mij vader werd voor een jaar overgeplaatst naar Amerika, dus daar was ik een jaar cheerleader. Telt dat mee? Als sport? Er zijn wel serieus kampioenschappen in.' Ik dacht na. 'Het is best zielig dat ik echt niks kan.' Ik trok een pruillip en zuchtte. Tja, ik kon niet heel veel.
    'En jij Eirwen? Wat kan jij kwa sport of is dat een hele lijst waar ik depressief van wordt?' Ik keek bedenkelijk naar de zee. 'O en ik kan skateboarden,' riep ik uit het niets. 'En ik deed vroeger motorwedstrijden met mijn broer. Jaaa.... die zagen jullie niet aankomen he!' Zelfvoldaan ging ik liggen en sloot mijn ogen. Vanzelf zag ik beelden voor me met mijn broer.
    'Maar dat ga ik ook nooit meer doen, veel te gevaarlijk. Hailey komt ook nooit van haar leven op een motor terecht. Al trek ik haar er persoonlijk af en moet ik zelf op zo'n ding stappen, zij komt er nooit op.' Ik keek Harry aan. 'Dus als ze zestien is, geef haar een slome scooter met maximaal 20 kilometer per uur.' Ik keek hem streng aan. Het ongeluk van mijn broer speelde zich weer voor mijn ogen af. Hij was voor zijn leven lang verlamd geraakt. Ik was er niet bij geweest die dag, maar had nooit meer een motor aangeraakt. Einde verhaal. Soms denk ik dat ze mij liever verlamd hadden gezien dan Luke, vooral nadat ze me zo hadden laten vallen toen ze hoorde van Hailey, Nee, ik was een mislukkeling in hun ogen. En eerlijk gezegd was ik het er sosm wel mee eens, maar liever een gestoorde, onhandige mislukkeling dan een saaie doos die alles kan. Dan heb je ook niks meer om te leren en beter in te worden. Of tenminste proberen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 14:43 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    Eirwen Cadwalader
    Ik keek haar hoofdschuddend en lachend aan terwijl ze over het feest begon. "Lieve, lieve Rosalie. Ik heb alles al geregelt. Vrijdag avond in de grote zaal van de studio. Maak jij je er nou geen zorgen om. Uitgaan wordt alleen wel lastig, want ik heb niet veel tijd meer tussen alles klaarmaken voor de reis en hier de laatste dingen in de studio afmaken." Ik glimlachte even. "De uitnodeging zit als het goed is in je mailbox, net als in die van jou, Hazza. Ik vond je mailadres nog in de lijst van contactpersonen." Naast een paar dagen voor inentingen voor mij en de honden, visa's en nog 3 dagen om werk af te ronden ging ik ook nog 2 dagen naar mijn ouders in Cardiff. En heel graag zou ik nog een dag met Liam doorbrengen, gewoon wij twee, of 3, maar even geen drukte, gewoon iets gezelligs doen. Mijn gedachten dwaalden af terwijl Rosalie over allerlei sporten begon te praten. Ik sprong opeens terug naar de werkelijkheid toen ik mijn naam hoorde. "Huh? Wat? Ow ja, sport. Skateboarden, surfen en klimmen, maar ik heb ook nog heel erg lang op vechtsporten gezeten tot ik op mijn 17e naar London ben verhuist." Ik had altijd heel veel met mijn broers gedaan en dat zag je ook terug in de sporten die ik had gedaan. Alles was met vallen, opstaan en veel blauwe plekken en kneuzingen gepaard gegaan, maar ik had het altijd wel heel erg leuk gevonden. Nogsteeds zat in onder de littekens van het vechten en het skateboarden. Ik was echt goed gewoost in vechtsporten, door mijn strategie, lenigheid en snelle bewegingen met mijn kleine lijfje, maar ik kracht kon ik het nooit winnen.


    Bowties were never Cooler

    Louise Tomlinson
    Dit ging je niet menen? Tas daar laten liggen. Ik zucht en haal een hand door mijn haar. Als ik terug ga vermoord Zayn me, of Louis. Ik weet niet wat erger is. Alleen ben ik zonder tas nergens. Geen telefoon, geen portemonnee en ook geen sleutels.. Ja, ik heb de sleutel van Lou's huis, maar daar bereik ik alsnog niks mee.
    Na lang twijfelen draai ik me toch om. Ik kijk naar het huis en besluit aan te bellen, mochten ze niet open doen ga ik alsnog naar binnen. Ik druk twee keer op de bel en wacht met ingehouden adem, dit gaat nog wat worden hier.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn malik
    mijn duim vreem rustig over Louis zijn nu droge wang en ik glimlachte. 'Gelukkig hoef je dat ook niet te weten, want je zit voor altijd aan me vast.' Ik hield de volgende kus aan, maar werd verstoord door de bel. Oke, volgens mij waren was onze privacy verdoemt ofzo. Het werd ons in elk geval niet gegund. 'Ik doe wel open.' Zuchten ik en duwde een droge handdoek ik Louis zijn handen, zodat hij zichzelf ondertussen kon gaan afdrogen. Ik wikkelde de handdoek om mijn middel, strakker vast en slofte de badkamer uit, naar beneden. ik probeerde de deur open te trekken maar die was dicht. ik vloekte zachtjes. Louise had hem vast van buiten op slot gedraaid omdat ze dacht dat ze grappig was. ik griste de sleutels van het rekje en opende de deur. Als je het over de duivel had. 'Zie je nou. Zo moeilijk is aanbellen niet.' ik vroeg me af wat ze nu weer wilde. Al wist ik niet eens wat ze de eerste keer kwam doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik glimlachte liefjes terwijl ik Zayn aanbleef kijken. 'Normaal vind ik die woorden twijfelachtig, maar nu ze uit jouw mond komen, kan ik niet blijer worden.' Met veel moeite kreeg ik het voor elkaar, om naast Zayn op de badrand te belanden zonder de kus te verbreken. Al gebeurd dat uiteindelijk toch door de bel. Wat was er vandaag zo dringend? Was het echt zo dringend om ons verschillende keren te storen? Op onze vrije dag nog wel. 'Smijt de deur maar gewoon dicht als het te lang duurt..' Grijnsde ik onschuldig, al zou zonder de gedachten mijn grijns ver te zoeken zijn. Ik droogde me af toen Zayn de badkamer verliet en wikkelde uiteindelijk ook de handdoek rond mijn middel. De deur hoorde ik opengaan en liet naar de trap, in plaats van onze kamer. 'Zayn, wie is daar?' Vroeg ik en liep een paar trede naar beneden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louise Tomlinson
    Ik wacht geduldig af terwijl Zayn met het slot klooit. Uiteindelijk vliegt de deur open. 'Zie je nou. Zo moeilijk is aanbellen niet.' Ik toon een fake lachje. 'Moeilijk? Nee, het is alleen saai. Zo binnen vallen is leuker. Alleen verwacht ik niet dat ik mijn broer en zijn vriend naakt ga aantreffen, maar ach, dat is vast mijn fout.' Ik kijk langs hem heen, maar kan mijn tas niet zien liggen. 'Hoe dan ook, ik ben hier niet om met jou te praten. Ik denk dat je het veel leuker hebt met Louis. Ik ben hier om mijn tas te halen, zou ik er langs mogen?' Ik kijk hem weer aan en doe een schietgebedje dat hij me er langs laat. Tenslotte is hij pissig op me..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Malik
    Ik rol met mijn ogen. 'Dat is inderdaad jou fout. Wat verwacht je dan. Dat we heel de
    Dag gaan puzzelen.' Ik was nu echt klaar met Louis haar arrogante kop. Ik kijk even naar de trap, waar ik Louis wat hoorde
    Roepen, maar ik zag hem niet. 'Je geweldige zusje. Ze is denk ik getraumatiseerd, want ze heeft zowaar aangebeld.' Roep ik richting de trap, waarna ik me weer verveeld op het meisje richt. Die over haar tas begint. 'Klopt. Tenminste, als we niet constant gestoord worden.' Geef ik haar gelijk. Natuurlijk vond ik het veel leuker met Louis, dan met haar. Zuchtend trok ik de deur verder open, zodat ze naar binnen kon en liep ik zelf de hal door naar de trap. Ze wist de deur wel weer te vinden straks. Ik liep de trap een stukje op en liep al snel Louis tegen het lijf. 'Toch wil ik een ander slot. Ik was er echt klaar mee. Louise was binnen komen stormen en nu was het onze schuld en was zei boos. Iedereen bekeek het maar. Dan zorgde ik er wel voor dat ze niet meer ongevraagd naar binnen kon. En zachtjes drukte ik een kusje op Louis lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte zachtjes door het antwoord dat Zayn gaf aan de persoon en op dat moment had ik eigenlijk al door wie er aan de deur stond. Er waren volgens mij maar weinige mensen die zo konden reageren, maar ook waar Zayn zulke antwoorden aan zou geven. Dit was ondertussen de druppel die de emmer deed overlopen. Niet alleen van zijn kant, want het was niet leuk meer. 'Ach, zulke dingen kan je nu eenmaal verwachten. Maar misschien is het toch goed ook, want dringt het zo een keer door.' Riep ik terug terwijl ik een zachte lach niet onderdrukken. Verder hield ik me weer stil en luisterde ook niet meer mee. Het was niet mijn zaak, dus waarom zou ik dat eigenlijk moeten doen? Ik wist toch ook wel hoe het zou lopen. Daarbij duurde het niet lang voor iemand de trap op kwam lopen. 'Je krijgt je andere slot zo snel mogelijk. En dan word het tien keer denken aan wie we de sleutel geven.' Niet dat dan meer iedereen vrolijk binnenkwam wandelen, aangezien het dan nog geen nut zou hebben. Mijn mondhoeken krulde om tot een kleine glimlach door het kusje. Het maakte niet uit wat er was, want deze jongen kon me toch altijd el weer laten lachen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer